Als die weer komt is ie van mij!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje lasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegt
tot ze geen hunts meer hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje las
dat wordt de hele dag F5'en op het werk
Wordt er wel aangegeven wanneer zo'n hunt eindigd? Of is dat gewoon 12 uur vanacht?
Ok thanks voor de infoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot ze geen hunts meer hebben.
Het zijn min of meer restjes die ze willen verkopen...
Daarna komt er gewoon weer een IBOOD van de dag
Was dat maar zo... ik heb hem net gemist. Ik wilde dat ding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef aardappel het volgende:
je kunt het wel zien hoor, het volgende product is een stoomstrijkijzer!
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef iThink het volgende:
Heb mijn bijdrage geleverd, en twee setjes Lancome erbij besteld. In de winkel is alleen de anti-age al 59 euro, prima deal dus! Is ook lekker na een dagje stress/nachtje door halen.
ideal of paypal moet meteen. CC kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
je kan zo de markt opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!
Meteen betalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
Nooit meer het gevecht tegen de ouderdom. Rimpels en wallen behoren tot het verleden... Nog slechts een paar setjes over... Dus op is op!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |