ik zou zeggen: doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou ik weet wat voor ramp ibood is met retourneren en defecte artikelen... als ik het koop zet ik ze op ebay in verpakking.
Werk met FF en moet ook ctrl F5 doen om t balkje te verkleinen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:00 schreef hmmmz het volgende:
bij mij beweegt heel dat balkje niet, zou dat aan IE liggen ?
heb jij gekoopt??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:01 schreef Gibeon het volgende:
Balkje loopt alleen als je koopt, test t maar!
die kinderwagens vorige keer duurden urenquote:
ctrl+f5 werkt wel idd.... wat is precies het verschil met de gewone f5 knopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Werk met FF en moet ook ctrl F5 doen om t balkje te verkleinen.
Nee, maar hij loopt wel weer iets. Volgens mij kopen nu serieus mensen om te dumpenquote:
Dat is hard verversen ofzo... Heb ik ook ooit eens op Fok geleerd.. omdat dan het topic of de lijst er heel vreemd uit zag.. F5 en het bleef vreemd.. ctrl F5 en ik had weer normaal beeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:03 schreef aardappel het volgende:
[..]
ctrl+f5 werkt wel idd.... wat is precies het verschil met de gewone f5 knop
wat is een archos?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:04 schreef W00fer het volgende:
Als iemand een Archos heeft weten te bemachtigen (Duitse ibood) dan wil ik hem wel overnemen.
ctrl f5 werkt idd beterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is hard verversen ofzo... Heb ik ook ooit eens op Fok geleerd.. omdat dan het topic of de lijst er heel vreemd uit zag.. F5 en het bleef vreemd.. ctrl F5 en ik had weer normaal beeld.
die hebben ze daar om hun oren gekregen net als wij de weerstationsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:05 schreef W00fer het volgende:
Dit is een archos
http://www.ibood.com/de/d(...)ts.php?product=11566
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:06 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij is dit de plas / pijpbeurt pauze van het ibood personeel.
Dat dacht ik zo net ook een keer en toen floepte het alsnog heel rap door naar de volgende....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef Mindstate het volgende:
maar hij gaat pas naar de volgende als het balkje leeg is?
dus als er nog een keer zoveel worden verkocht als in het afgelopen uur?
Neukbeurt van het vrouwelijk ibood personeel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:14 schreef swarmahoer het volgende:
dit is voor de slaappauze dus
welterusten
dan ga ik slapen, duurt me te langquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:16 schreef Gibeon het volgende:
Gaat gewoon door, tot alles op is. Dat balkje stelt de voorraad van het actuele product voor.
je weet nog niet wat voor luchtje dus.... hmz.... okequote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:23 schreef Gibeon het volgende:
M/V, niet onzijdig. Dat was t wel ongeveer :$
Ik ben morgen ongeveer de hele dag online verder, geen examens morgen. Dus ik kan ook wel wat kopen evt![]()
nee ken alleen mn eigen luchtjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:27 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb geen verstand van luchtjes, helaas... Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |