soms wel soms niet...quote:
ken het niet... geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:40 schreef Mindstate het volgende:
ik geloof dat mn broertje nog vroeg om een mp3 speler, is dit wat?
als Gid het zegt dan geloof ik hem op zijn woordquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
naja, hij had het over een simpel mp3 spelertje, omdat zijne kapot is.
gok het erop met een nieuwprijs van 50 euro moet het toch wat zijn
gewoon meteen 4 kopen, hij blij, wij blijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
Zeker doen, simpeler kan bijna niet, en ze kunnen best wat hebben. Jep, ervaringquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
ff wachten.... mind gaat bestellen... daarna mag ie weer snelquote:
1 2 3 4 5 | Met vriendelijke groeten, Klantenservice iBOOD |
hahhahahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gewoon meteen 4 kopen, hij blij, wij blij
Het is Gib, nu staan we gelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Gid het zegt dan geloof ik hem op zijn woord
Gewoon doen!!
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
[ code verwijderd ]
idealquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:44 schreef W00fer het volgende:
Dat is ook het eerste ding waarbij je er goed doorheen komt, hoe heb je betaald ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
[ code verwijderd ]
oke Gidquote:
je hebt hem heul niet besteld, het balkje is niet legerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
[ code verwijderd ]
*heeft stiekem dat polaroid fotoding besteld* :$quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Je bent de eerste hier vanavond
jammer genoeg is de text letterlijk wat je krijgt,... dus ik vrees dat ik hem eerder geloof dan dat rare blauwe balkje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:45 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
je hebt hem heul niet besteld, het balkje is niet leger
die 8 inch fotoframe?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
*heeft stiekem dat polaroid fotoding besteld* :$
verkopende partij betaald toch de paypal fee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef mstr het volgende:
Is het niet slimmer om te kopen via Paypal?
Aangezien zij kunnen bemiddelen als er iets niet klopt of kapot is?
Of betaal je zoveel fee aan PP en ben je dus duurder uit als met iDeal?
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
verkopende partij betaald toch de paypal fee?
Dat was dus mijn punt van twijfel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
verkopende partij betaald toch de paypal fee?
ik geloof niet dat je dat via paypal dan zou doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef mstr het volgende:
Is het niet slimmer om te kopen via Paypal?
Aangezien zij kunnen bemiddelen als er iets niet klopt of kapot is?
Of betaal je zoveel fee aan PP en ben je dus duurder uit als met iDeal?
koelquote:
tussen die 2 kutzwaailampjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |