Nou ja door die mp3spelert heb ik maar een paar iboodjes gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef _martijn_ het volgende:
Als het maar niet weer zo lang duurt als met die fisherprice mp3 speler van gisternacht.
wrom heb je niet al eerder een weerstation gekocht dan??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Gibeon het volgende:
Inderdaad, en dan eigenlijk nog niks gemist ^^ Deze moest ik net hebben!
Nou koop er dan nog 4 dan kunnen we weer verderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:19 schreef Gibeon het volgende:
Dit is een draadloze regenmeter, die anderen nietEn daar ging t juist om.
Bij mij issie gewoon helemaal blauw, al de hele tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als dat balkje echt werkt dan hebben ze nu nog de helft van de voorraad.
[..]
heeej gidje
mogge
ctrl F5 dan vernieuwd ook het balkjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij issie gewoon helemaal blauw, al de hele tijd
Lekker aan het F5'en met z'n allenquote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
ik ga ontbijtenquote:
Abtin& zegt (10:25):quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ibood
Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ctrl F5 dan vernieuwd ook het balkje
Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
Klik je op contactformulier en krijg je overload melding... Gaat lekker
Toen dat stationnetje dreigde af te lopen was iedereen als een idioot aan het f5en gegaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Chuphinh het volgende:
Juist als het weerstationnetje komt, dan crashed hun site. De populariteit van die dingen. Amazing!
Ik heb 2 keer iets geprobeerd te kopen.. Gaf de site even 10sec. geen reactie en vervolgens was het product uitverkochtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef Dingetjedattes het volgende:
Echt naaiend. De hele hunt ben je wakker, komt er een aanbieding voorbij, is de server overbelast en is alles in 2 sec. uitverkocht.
Een gloeiende serverquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Dingetjedattes het volgende:
Weet iemand al wat het nieuwe product is?
Ik hoop het voor je..............................quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, net wakker, vandaag vrij. Ik zoek eigenlijk een bescheiden mp3 spelertje. Van 2 GB ofzo. Hopelijk komen die ook langs.....
quote:Sorry, dit is een onbekende foutmelding. Neem alsjeblieft contact met ons op op via het contactformulier.
waar was je vannacht dan??quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef drummerdude het volgende:
Ik had eigenlijks die mp3 speler van vannacht gewild
Toen sliep ik netquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar was je vannacht dan??
Hoefden wij niet zoveel uren tegen dat ding aan te kijken.....
Balen manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik had die 120 cm. lcd TV gister bijna en toen faalde de server..![]()
Koopjes gaan voor hygiëne!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef Chuphinh het volgende:
Ah kut hij doet het weer. Ik wilde net gaan douchen.
Het zal vast wel weer een uur duren voordat deze 'aanbieding' weg is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef Chuphinh het volgende:
Ah kut hij doet het weer. Ik wilde net gaan douchen.
Een Tarzan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef aardappel het volgende:
ik zit nog te wachten op dat tijgerding =)
Dat balkje laten ze nu natuurlijk bewust niet werken om te voorkomen dat tegen het einde van de aanbieding de boel vastloopt.quote:
Je smeert het op je gezicht, not for the pussy.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Kan die kutcreme weg..
Kan me geen reet schelen, we moeten door.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je smeert het op je gezicht, not for the pussy.
1000quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:26 schreef _martijn_ het volgende:
hoeveel pallets van die cremezooi hebben ze wel niet ?
Als die weer komt is ie van mij!!!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:30 schreef EDMAN- het volgende:
Ben nogal een Ibood n00b, is er ergens te zien wat er aan zit te komen aan aanbiedingen?
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje lasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is juist de hunt.... herladen tot je een ons weegt
tot ze geen hunts meer hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh ok ja ik dacht het al, maar dit idee kreeg ik als ik die berichten zo hier een beetje las
dat wordt de hele dag F5'en op het werk
Wordt er wel aangegeven wanneer zo'n hunt eindigd? Of is dat gewoon 12 uur vanacht?
Ok thanks voor de infoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot ze geen hunts meer hebben.
Het zijn min of meer restjes die ze willen verkopen...
Daarna komt er gewoon weer een IBOOD van de dag
Was dat maar zo... ik heb hem net gemist. Ik wilde dat ding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef aardappel het volgende:
je kunt het wel zien hoor, het volgende product is een stoomstrijkijzer!
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef iThink het volgende:
Heb mijn bijdrage geleverd, en twee setjes Lancome erbij besteld. In de winkel is alleen de anti-age al 59 euro, prima deal dus! Is ook lekker na een dagje stress/nachtje door halen.
ideal of paypal moet meteen. CC kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
je kan zo de markt opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop er nog 2 jih.. tis geen geld... Electro toppie toppie online!!
Meteen betalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
Had ik nog een vraag:
ik zit op m'n werk hier, als ik een product wil bestellen, moet ik dan meteen Idealen? Of wordt mn order vastgehouden tot ik heb betaald (thuis vanavond)
Nooit meer het gevecht tegen de ouderdom. Rimpels en wallen behoren tot het verleden... Nog slechts een paar setjes over... Dus op is op!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |