Die was net even anders... had een andere naam geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:48 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik dacht dat ze een hunt lieten staan totdat het uitverkocht was? ik heb deze aan het begin van de nacht al gezien
kijk even naar de tijd van de openingspost. (klopt 'ie nog niet, maar het gaat om het idee)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef Mellow_ het volgende:
#5 toch? Nouja.
pakken we die van yourbuddy straks meteen doorquote:
Het is ook iets voor de geitenwollen sokken onder onsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef JuiceJuice het volgende:
Lol. Hier liep de vorige hunt ook op stuk
helpt niets... die blijft bij mij aan het laden omdat de site niet mee werktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:52 schreef neggix het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Voor de refreshers onder ons met Firefox
Ik was er toevallig vanavond naar op zoek maar kon 'm niet vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:52 schreef neggix het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Voor de refreshers onder ons met Firefox
Ohh ik zit met nog 3 vrienden via skype en bij alle 3 werkt het helemaal topquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
helpt niets... die blijft bij mij aan het laden omdat de site niet mee werkt
ja zolang je geen serverloads krijgt werkt het primaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef neggix het volgende:
[..]
Ohh ik zit met nog 3 vrienden via skype en bij alle 3 werkt het helemaal top
Zelfs dan pakt ie em gelijk weer na 5 secquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zolang je geen serverloads krijgt werkt het prima
die belkin was ook niet onaardigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef mstr het volgende:
Ik zoek nog een mooie routert.
Die Philips was mooi
Ja klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef Gibeon het volgende:
Er zijn er al 2 geweest, minimaal(routers)
Ik heb er net 2 op de kop getiktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef Prowl het volgende:
Net alsof iemand midden in de nacht beslist, ow laat ik ff voor 550,= een surround set kopen!
Of ze wisselen beide mogelijkheden af.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Ķf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, ķf er klopt iets niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Ķf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, ķf er klopt iets niet.
ze hebben er maar een paar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Zebra is ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
de ps3 is 2 x voorbijgekomen...
laten we met z'n allen duimen voor een nieuw tijgerkleedje!![]()
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben er maar een paar...
vandaar ook... De Hunt!
pannenset
38
wifi antenne
23
Alleen de gaarste producten maak je een kans om te bem8igenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Gibeon het volgende:
Wie moest dat weerstation? Ik sta ik de rij.
daarom nam ik die HG ook niet.. Moet er nog wel om heen maar wil eerst het in handen hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzo!
Inderdaad, ik zal er meteen meerdere bestellen en ze verkopen onder de FOK leden als ik de kans krijgquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
de ps3 is 2 x voorbijgekomen...
laten we met z'n allen duimen voor een nieuw tijgerkleedje!![]()
idd tijgerkleed ftwquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:02 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal er meteen meerdere bestellen en ze verkopen onder de FOK leden als ik de kans krijg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:58 schreef Gibeon het volgende:
[ afbeelding ]
38
Dit keer zijn t er 6, wauw!
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:04 schreef JuzzMuzz het volgende:
dat moet voor 5 tientjes toch te beroerd zijn?
Valt mij ook op, de oudjes vallen inmiddels in slaap of geven de moed opquote:
Want wij fok!kers zijn zo razendsnelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:04 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Godverdomme, die wou ik heel graag hebben
damn, als op Fok al bijna niemand iets heeft kunnen bestellen... dan kan toch vrijwel niemand iets bestellen??
deze heb ik besteld. maar blijf hangen bij het venster dat de voorraad gecontroleerd wordt..vaag...quote:
thanks brothahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
Trouwens een tip, refresh de aankoopbevestiging pagina voor degenen die dit nog niet deden
Ik refresh ze allebei.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
Trouwens een tip, refresh de aankoopbevestiging pagina voor degenen die dit nog niet deden
nee jouw 25 euro voor die princes was een goede rekensomquote:
goeie tip... scheelt toch al gauw 5 kkostbare secondes...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
komt dat tijgerkleed nog een keer langs dan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:09 schreef Grimmbeard het volgende:
Die Kodak staat er lang op zeg... Het tijgerkleedje is zo van mij als die nu voorbij komt. Het lijkt echt rustiger te worden nu
Sssstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jouw 25 euro voor die princes was een goede rekensom
hoe duur?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:11 schreef Gibeon het volgende:
[ afbeelding ]
78, speciaal voor tijgerkleedjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat ik er dan 1 kan krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:12 schreef Mellow_ het volgende:
Ik pies in m'n broek als die tijgerkleedjes nog es voorbij komen
Bij mij staat er gewoon 1 (heb de pagina wel bereikt via het orderscherm waar ik gewoon 1 item van iets heb geselecteerd).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:09 schreef Gibeon het volgende:
Ik doe de gewone orderpagina, anders bestel ik er 0...
Heb al meerdere dingen vaker voorbij zien kopen dus ik houd hoopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
komt dat tijgerkleed nog een keer langs dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als vele met mij ga ik lachen als hij straks ook echt weer voorbij komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:13 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb al meerdere dingen vaker voorbij zien kopen dus ik houd hoop
Server leeft wel weer aardig hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef Grimmbeard het volgende:
Best dik al die tv's en schermen en laptops enzo, maar ik vind dat nogal wat om via iBood te kopen zeker nu de server zo traag als boter is
Hebben ze normaal ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef sander89 het volgende:
Huh ik dacht dat ze elke dag 1 product hadden.
TVP voor later er in te verdiepen.
maak kennis met de HUNT!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef sander89 het volgende:
Huh ik dacht dat ze elke dag 1 product hadden.
TVP voor later er in te verdiepen.
Gewoon voor de sier :pquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef Gibeon het volgende:
Zou leuk zijn, waar was dat kleedje eigenlijk voor, of was t echt gewoon een kleedje?
Ik heb het geweldige budget van max 75 euroquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Mindstate het volgende:
die tv was wel nice, ging er supersnel doorheen trouwens
ach, had er toch geen geld voor gehad
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Gewoon voor de sier :p
[ afbeelding ]
En www.knmi.nl werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Nizno het volgende:
Ze willen ons wel laten weten wat voor weer het wordt zeg
buienradar in vista sidebarquote:
welk luchtje wil je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prins met de witte baard.
Ze hadden vanavond je avator plat gestampt en te koop gezet! Pik dat niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Nizno het volgende:
Ze willen ons wel laten weten wat voor weer het wordt zeg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:21 schreef Grimmbeard het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een Xbox 360 of wat PS3 spellen ofzo, of een leuke gadget die niet al te duur is (of een tijgerkleedje)
van die onzingadgets.. schietende dingetjes die je op collega's kon richten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat weet ik wel zeker!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef Gibeon het volgende:
Maakt me niks uit, maar ik stop niet eerder met hunten voor ik iets heb. En iets zegt me dat ik dat nooit had moeten zeggen
Allemamachies adriaantje het wordt morgen een regenachtige dag... biediebiediebiediequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Altijd al een pratend weerstation gewildKun je ook verschillende stemmetjes downloaden?
Zoiets ja en dan gewoon voor een bodemprijsje en met een voldaan gevoel naar bedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die onzingadgets.. schietende dingetjes die je op collega's kon richten enzo
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Allemamachies adriaantje het wordt morgen een regenachtige dag... biediebiediebiedie
variatie.. enkele seconden tot nu al ongeveer 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
Hoelang duurden de vorige Hunts ongeveer qua tijd?
goeie vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
Vorige was 18,5 uur dacht ik gelezen te hebben, maar dit is sick.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
ik zie het al helemaal voor mequote:
pleurt op met die kutlampenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:24 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij doet t nie meer... he mam? Nee hij doet het niet meerquote:
ik kwam net pas thuis, avondje duurde iets langer dan verwachtquote:
Ssssssssst! mama slaapt!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij doet t nie meer... he mam? Nee hij doet het niet meer
liegert... buienradar ziet niets boven tilburg!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:29 schreef hmmmz het volgende:
Dat weerstation deugt voor geen meter, er staat sunny terwijl hier boven mijn hoofd de onweerswolken samen komen.
trustequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:29 schreef Seam het volgende:
oke ik ga Lost kijken!
Veel plezier ik ga kijken of ik morgen nog wat kan scoren.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:30 schreef NeoDweezil het volgende:
weerstationnetje van electro toppie toppie
Dit was vast de doorslag!!!quote:
tis net een lasergun!quote:
sttttttttt niet verder vertellen... anders gelooft niemand dat hij van de vrachtauto is gevallen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef W00fer het volgende:
Overigens al een oud model, de nieuwere zijn waterdicht.
Alsnog, koopie! Gewoon doen johquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef W00fer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef W00fer het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt... maar ik vind hem beter...quote:
nou pik binnen... t wordt wel weer winter... kan altijd van pas komen.quote:
soms wel soms niet...quote:
ken het niet... geen ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:40 schreef Mindstate het volgende:
ik geloof dat mn broertje nog vroeg om een mp3 speler, is dit wat?
als Gid het zegt dan geloof ik hem op zijn woordquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
naja, hij had het over een simpel mp3 spelertje, omdat zijne kapot is.
gok het erop met een nieuwprijs van 50 euro moet het toch wat zijn
gewoon meteen 4 kopen, hij blij, wij blijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
Zeker doen, simpeler kan bijna niet, en ze kunnen best wat hebben. Jep, ervaringquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Mindstate het volgende:
ff wachten.... mind gaat bestellen... daarna mag ie weer snelquote:
1 2 3 4 5 | Met vriendelijke groeten, Klantenservice iBOOD |
hahhahahahahahahahhaaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gewoon meteen 4 kopen, hij blij, wij blij
Het is Gib, nu staan we gelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
als Gid het zegt dan geloof ik hem op zijn woord
Gewoon doen!!
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
[ code verwijderd ]
idealquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:44 schreef W00fer het volgende:
Dat is ook het eerste ding waarbij je er goed doorheen komt, hoe heb je betaald ?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
[ code verwijderd ]
oke Gidquote:
je hebt hem heul niet besteld, het balkje is niet legerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:43 schreef Mindstate het volgende:
Ja, heb hem net besteld
[ code verwijderd ]
*heeft stiekem dat polaroid fotoding besteld* :$quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Je bent de eerste hier vanavond
jammer genoeg is de text letterlijk wat je krijgt,... dus ik vrees dat ik hem eerder geloof dan dat rare blauwe balkje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:45 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
je hebt hem heul niet besteld, het balkje is niet leger
die 8 inch fotoframe?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
*heeft stiekem dat polaroid fotoding besteld* :$
verkopende partij betaald toch de paypal fee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef mstr het volgende:
Is het niet slimmer om te kopen via Paypal?
Aangezien zij kunnen bemiddelen als er iets niet klopt of kapot is?
Of betaal je zoveel fee aan PP en ben je dus duurder uit als met iDeal?
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
verkopende partij betaald toch de paypal fee?
Dat was dus mijn punt van twijfel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:47 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
verkopende partij betaald toch de paypal fee?
ik geloof niet dat je dat via paypal dan zou doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:46 schreef mstr het volgende:
Is het niet slimmer om te kopen via Paypal?
Aangezien zij kunnen bemiddelen als er iets niet klopt of kapot is?
Of betaal je zoveel fee aan PP en ben je dus duurder uit als met iDeal?
koelquote:
tussen die 2 kutzwaailampjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |