deze heb ik besteld. maar blijf hangen bij het venster dat de voorraad gecontroleerd wordt..vaag...quote:
thanks brothahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
Trouwens een tip, refresh de aankoopbevestiging pagina voor degenen die dit nog niet deden
Ik refresh ze allebei.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
Trouwens een tip, refresh de aankoopbevestiging pagina voor degenen die dit nog niet deden
nee jouw 25 euro voor die princes was een goede rekensomquote:
goeie tip... scheelt toch al gauw 5 kkostbare secondes...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:07 schreef Grimmbeard het volgende:
komt dat tijgerkleed nog een keer langs dan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:09 schreef Grimmbeard het volgende:
Die Kodak staat er lang op zeg... Het tijgerkleedje is zo van mij als die nu voorbij komt. Het lijkt echt rustiger te worden nu
Sssstquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee jouw 25 euro voor die princes was een goede rekensom
hoe duur?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:11 schreef Gibeon het volgende:
[ afbeelding ]
78, speciaal voor tijgerkleedjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |