Ik heb er net 2 op de kop getiktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef Prowl het volgende:
Net alsof iemand midden in de nacht beslist, ow laat ik ff voor 550,= een surround set kopen!
Of ze wisselen beide mogelijkheden af.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Óf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, óf er klopt iets niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Óf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, óf er klopt iets niet.
ze hebben er maar een paar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Zebra is ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
de ps3 is 2 x voorbijgekomen...
laten we met z'n allen duimen voor een nieuw tijgerkleedje!![]()
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben er maar een paar...
vandaar ook... De Hunt!
pannenset
38
wifi antenne
23
Alleen de gaarste producten maak je een kans om te bem8igenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Gibeon het volgende:
Wie moest dat weerstation? Ik sta ik de rij.
daarom nam ik die HG ook niet.. Moet er nog wel om heen maar wil eerst het in handen hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |