ik hoop dat ik er dan 1 kan krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:12 schreef Mellow_ het volgende:
Ik pies in m'n broek als die tijgerkleedjes nog es voorbij komen
Bij mij staat er gewoon 1 (heb de pagina wel bereikt via het orderscherm waar ik gewoon 1 item van iets heb geselecteerd).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:09 schreef Gibeon het volgende:
Ik doe de gewone orderpagina, anders bestel ik er 0...
Heb al meerdere dingen vaker voorbij zien kopen dus ik houd hoopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
komt dat tijgerkleed nog een keer langs dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als vele met mij ga ik lachen als hij straks ook echt weer voorbij komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:13 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb al meerdere dingen vaker voorbij zien kopen dus ik houd hoop
Server leeft wel weer aardig hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef Grimmbeard het volgende:
Best dik al die tv's en schermen en laptops enzo, maar ik vind dat nogal wat om via iBood te kopen zeker nu de server zo traag als boter is
Hebben ze normaal ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef sander89 het volgende:
Huh ik dacht dat ze elke dag 1 product hadden.
TVP voor later er in te verdiepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |