Die was net even anders... had een andere naam geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:48 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik dacht dat ze een hunt lieten staan totdat het uitverkocht was? ik heb deze aan het begin van de nacht al gezien
kijk even naar de tijd van de openingspost. (klopt 'ie nog niet, maar het gaat om het idee)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef Mellow_ het volgende:
#5 toch? Nouja.
pakken we die van yourbuddy straks meteen doorquote:
Het is ook iets voor de geitenwollen sokken onder onsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef JuiceJuice het volgende:
Lol. Hier liep de vorige hunt ook op stuk
helpt niets... die blijft bij mij aan het laden omdat de site niet mee werktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:52 schreef neggix het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Voor de refreshers onder ons met Firefox
Ik was er toevallig vanavond naar op zoek maar kon 'm niet vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:52 schreef neggix het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Voor de refreshers onder ons met Firefox
Ohh ik zit met nog 3 vrienden via skype en bij alle 3 werkt het helemaal topquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
helpt niets... die blijft bij mij aan het laden omdat de site niet mee werkt
ja zolang je geen serverloads krijgt werkt het primaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef neggix het volgende:
[..]
Ohh ik zit met nog 3 vrienden via skype en bij alle 3 werkt het helemaal top
Zelfs dan pakt ie em gelijk weer na 5 secquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zolang je geen serverloads krijgt werkt het prima
die belkin was ook niet onaardigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:54 schreef mstr het volgende:
Ik zoek nog een mooie routert.
Die Philips was mooi
Ja klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef Gibeon het volgende:
Er zijn er al 2 geweest, minimaal(routers)
Ik heb er net 2 op de kop getiktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef Prowl het volgende:
Net alsof iemand midden in de nacht beslist, ow laat ik ff voor 550,= een surround set kopen!
Of ze wisselen beide mogelijkheden af.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Óf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, óf er klopt iets niet.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Hmm dit gaat echt veel te snel, helaas was ik net te laat voor het tijgerkleedje! Óf ze hebben gewoon maar een paar producten van alles, óf er klopt iets niet.
ze hebben er maar een paar...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:57 schreef Grimmbeard het volgende:
Zebra is ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
de ps3 is 2 x voorbijgekomen...
laten we met z'n allen duimen voor een nieuw tijgerkleedje!![]()
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben er maar een paar...
vandaar ook... De Hunt!
pannenset
38
wifi antenne
23
Alleen de gaarste producten maak je een kans om te bem8igenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Gibeon het volgende:
Wie moest dat weerstation? Ik sta ik de rij.
daarom nam ik die HG ook niet.. Moet er nog wel om heen maar wil eerst het in handen hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer een punt. Helaas zijn er nog genoeg rijke mensen die zonder de productinformatie te lezen gewoon iets bestellen van ¤1200,- ofzo!
Inderdaad, ik zal er meteen meerdere bestellen en ze verkopen onder de FOK leden als ik de kans krijgquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef JuzzMuzz het volgende:
de ps3 is 2 x voorbijgekomen...
laten we met z'n allen duimen voor een nieuw tijgerkleedje!![]()
idd tijgerkleed ftwquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:02 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal er meteen meerdere bestellen en ze verkopen onder de FOK leden als ik de kans krijg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:58 schreef Gibeon het volgende:
[ afbeelding ]
38
Dit keer zijn t er 6, wauw!
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:04 schreef JuzzMuzz het volgende:
dat moet voor 5 tientjes toch te beroerd zijn?
Valt mij ook op, de oudjes vallen inmiddels in slaap of geven de moed opquote:
Want wij fok!kers zijn zo razendsnelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:04 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Godverdomme, die wou ik heel graag hebben
damn, als op Fok al bijna niemand iets heeft kunnen bestellen... dan kan toch vrijwel niemand iets bestellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |