maak kennis met de HUNT!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef sander89 het volgende:
Huh ik dacht dat ze elke dag 1 product hadden.
TVP voor later er in te verdiepen.
Gewoon voor de sier :pquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef Gibeon het volgende:
Zou leuk zijn, waar was dat kleedje eigenlijk voor, of was t echt gewoon een kleedje?
Ik heb het geweldige budget van max 75 euroquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Mindstate het volgende:
die tv was wel nice, ging er supersnel doorheen trouwens
ach, had er toch geen geld voor gehad
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Grimmbeard het volgende:
[..]
Gewoon voor de sier :p
[ afbeelding ]
En www.knmi.nl werkt net zo goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Nizno het volgende:
Ze willen ons wel laten weten wat voor weer het wordt zeg
buienradar in vista sidebarquote:
welk luchtje wil je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prins met de witte baard.
Ze hadden vanavond je avator plat gestampt en te koop gezet! Pik dat niet!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:19 schreef Nizno het volgende:
Ze willen ons wel laten weten wat voor weer het wordt zeg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:21 schreef Grimmbeard het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een Xbox 360 of wat PS3 spellen ofzo, of een leuke gadget die niet al te duur is (of een tijgerkleedje)
van die onzingadgets.. schietende dingetjes die je op collega's kon richten enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat weet ik wel zeker!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef Gibeon het volgende:
Maakt me niks uit, maar ik stop niet eerder met hunten voor ik iets heb. En iets zegt me dat ik dat nooit had moeten zeggen
Allemamachies adriaantje het wordt morgen een regenachtige dag... biediebiediebiediequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Altijd al een pratend weerstation gewildKun je ook verschillende stemmetjes downloaden?
Zoiets ja en dan gewoon voor een bodemprijsje en met een voldaan gevoel naar bedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die onzingadgets.. schietende dingetjes die je op collega's kon richten enzo
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Allemamachies adriaantje het wordt morgen een regenachtige dag... biediebiediebiedie
variatie.. enkele seconden tot nu al ongeveer 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
Hoelang duurden de vorige Hunts ongeveer qua tijd?
goeie vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
Vorige was 18,5 uur dacht ik gelezen te hebben, maar dit is sick.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:23 schreef jens007 het volgende:
ik zie het al helemaal voor mequote:
pleurt op met die kutlampenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:24 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij doet t nie meer... he mam? Nee hij doet het niet meerquote:
ik kwam net pas thuis, avondje duurde iets langer dan verwachtquote:
Ssssssssst! mama slaapt!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij doet t nie meer... he mam? Nee hij doet het niet meer
liegert... buienradar ziet niets boven tilburg!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:29 schreef hmmmz het volgende:
Dat weerstation deugt voor geen meter, er staat sunny terwijl hier boven mijn hoofd de onweerswolken samen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |