quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Deze kende ik inderdaad niet, hij is wel erg leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:14 schreef Kriegel het volgende:
Nieuwe! En hij is leuk!
"Als je al het geld dat je oprookt nog zou hebben, zou je een prachtige villa kunnen kopen, besef jij dat wel?"
"Rook jij niet?"
"Nee Henk, ik rook niet."
"Oh, en waarom woon jij dan nog steeds bij je moeder op je 62e?"
"Heh?"
"Met je kuttengezicht!"
!!
En nu weer een paar maanden in je MyATquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
O man, deze vent heb ik altijd een randdebiel gevonden. Echt vreselijk!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:47 schreef Toeps het volgende:
Ohja!
http://www.toeps.nl/LJ/omehenk.mp3"Gaat es opzèh Henk! Ik heeft een steen gevonde!"
Ik zal deel twee er ook even op gooien zo. Mis alleen de reclame.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:10 schreef Kriegel het volgende:
Godver, waarom houdt ie er halverwege bij die reclame mee op? Dat hele stuk is echt geniaal man.
ÈÈÈÈJJJAAAAHAAAAHHH!! HOREEHHH... DOE JE MET JE OREEEEHHHH!!!!124!!@
Gelukkig gebruik ik die al niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
En nu weer een paar maanden in je MyAT_
En Rubberen Robbie bestond weer uit mijn helden van Catapult:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef OmeCorn het volgende:
Ome Henk is redelijk, maar niets vergeleken met held Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Ome Henk zou nu zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:37 schreef Remzz het volgende:
Laatst de hele discografie gedownload, hoe vet was dat vroeger
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ome Henk zou nu zeggen
En denk erom, niet van elkaar downloaden want anders stamp ik jullie helemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef OmeCorn het volgende:
Ome Henk is redelijk, maar niets vergeleken met held Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Met Big, Bag en Bogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ome henk dat was echt lijp en stiekum moet ik er nog wel eens om lachen, die domme muziekjes er door heen enzo
' Hallooo Hallevezolen van de planeet aarde'![]()
5.28
Hij heeft er toch nog 17 bij kunnen makenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
die eerste 2 waren leuk, daarna werd het routine
"zeg ben je doof ofzo?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Kijk opa daar vliegt een kraai! Neu, jonguh, das een zeemeeuw die net uit de zee komt...quote:[b]Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Naar de kermis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
hoe heet dat liedje van em ook alweer met de tekst ik ben een beetje misselijk gebeurd ons allemaal?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:58 schreef IsavdLinden het volgende:
Gadverdamme wat was die vent walgelijk.
Dat nummer heet voluit "Buster Fonteijn - Een beetje misselijk"quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
hoe heet dat liedje van em ook alweer met de tekst ik ben een beetje misselijk gebeurd ons allemaal?
Hee hee Bert he he he Bert joh he Bert hee heequote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ome Henk bij Sesamstraat
"Hee Bert, steek je hoofd eens uit het raam als je durft!"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef SiemeN het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)s-bv/101873819919228
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Die is vet idd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:04 schreef King_Merc het volgende:
deze was ook geweldig
"Iedereen in de familie heet Henk, behalve Koos die heet Piet"
![]()
deze ook als hij met jantje en z,n vriendje in het restaurant zit en portomonne in de auto heeft" laten liggen"
Da's met rijles toch?quote:Hondje.. Poesje , Benzine stationettje ,Benzinestationettje !? ,(en vervolgens een dikke explosie )![]()
Het lijkt mij een marketingstunt. Als je googled op het voorval zul je zien dat ze het steeds hebben over Ome Henk die aangevallen is, niet over de acteur Frank van der Plas (ofzo?)quote:Op donderdag 3 november 2011 06:31 schreef AgitoM het volgende:
Weet iemand trouwens of dit filmpje echt is, of in scene gezet:
Als het echt is, aan de ene kant schandalig dat Ome Henk klappen krijgt om niets (hij is ook maar gewoon een typetje van een acteur). Aan de andere kant ook wel ironisch, gezien Ome Henk op zijn CD's zo'n beetje iedereen in elkaar beukte.
Wat me helemaal verbaast is dat Ome Henk in zijn rol lijkt te blijven.
Goedkopiequote:Op zondag 6 november 2011 23:09 schreef King_Merc het volgende:
Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas !
Zo, dat zal allemaal es ff lekker worden zegquote:
oh kom er eens kijken win er aan de dakgoot hangtquote:
Kaascroissant, waaraan je je bek verbrandtquote:Op woensdag 23 november 2011 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Vette worst! Daarvan krijg je me toch een dorst!
Wat is deze? Dat heeft niets met Ome Henk te maken.quote:
Ik ga binnenkort twee weken op vakantie en zal dan natuurlijk alle CD's aan zetten in de auto!quote:Op zondag 6 november 2011 16:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Gisteren weer eens alle cd's gedownload.
Sweet memories
schrikbarend hoeveel liedjes en stukjes ik gewoon nog woord voor woord mee kan zingen/praten
Toen TMF nog oké was..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ome Henk + Daphne Bunskoek aan het begin van haar carrière
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ome Henk, wat was dat briljant.
Die domme reclames ook:
Lekkere vette bitterballen, nu in enige seconden op tafel, met Superreuzel frituurvet. Uiteraard met explosie.
En dat met die geldautomaat:
Uw pas wordt ingenomen. Doei sukkel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef DemonRage het volgende:
Bij het nummer Gustavo Lima moet ik altijd aan het ge"Ted"ter van Ted denken.
En ik ben niet de enige:
Kom Ted, als jij nou eens gaat hengsten op die tuba!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
De state van Floris-Jan, Fleppenstein is de naam. Ik ben je nieuwe buur. Zeg luister eens kerel, zou je wat minder luid op dat keyboard van je willen muciseren? De kristallen glazen staan te vibreren in de lounge.
Ja geweldig! Of dat zn kelder blank staat en er een boeren orkest langskomt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom Ted, als jij nou eens gaat hengsten op die tuba!
Van soep uit blik, krijg je altijd de hik!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kaascroissant, waaraan je je bek verbrandt
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
J: Volgens mij is het een zeldzame Amerikaanse killer-bee, Ome Henk!
OH: Wat kan mij dat nou verrotte wat het is! Als ie maar pleite gaat!
J: Kijk kijk, hij gaat eerst heel hoog vliegen....
OH: Ja, ja....
J: Hij komt op u af Ome Henk! (aanzwellend vliegtuiggeluid met neerstort-effect)
OH: Sodemieter op! Moeve!
Hoe verzin je het!
Goeiedag! Wai kommn eevn wat mest bij u loozn! (SSSSHHHRRRRR)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja geweldig! Of dat zn kelder blank staat en er een boeren orkest langskomt.
Mijn hele kelder staat onder water!
[Boeren stem]Da geef niks, dan kenne we lekker sompe![/Boeren stem]
Biebreren in de raunsj?!?! D'r woont een gestoorde naast me!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
De state van Floris-Jan, Fleppenstein is de naam. Ik ben je nieuwe buur. Zeg luister eens kerel, zou je wat minder luid op dat keyboard van je willen muciseren? De kristallen glazen staan te vibreren in de lounge.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
"Heel lang geleden, toen pasen en pinksteren nog op één dag vielen, woonde er op de Noordpool een Eskimo die het nodig vond zich te verkleden als een soort Sint Nicolaas. MAAR DAN ANDERS!!. In plaats van een mijter deed 'ie een ijsmuts op, hij spande een paar rendieren voor zijn slee en hup, daar was weer een nieuwe held geboren. Tadaaaa!! De Kerstman!
Goedkoopie Pindakaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef AchJa het volgende:
Kips leverworst deuntje:
Liever geen pindakaas dan goedkope pindakaas...
quote:Ome Henk, de wc doet het niet!
wwhjaah het zal ook es een keer heel blijven.
het lijkt wel of alles hier van snijkoek is gemaakt!
quote:(Limburgs accent) Goedendag, ik kom u een geluk brengen.
MOOI, ZET MAAR IN DE GANG NEER.
quote:Op weg in de auto naar Spanje met Ome Henk, Floris-Jan, van Hooydonck en Jantje en Pietje:
Floris-Jan: Waarom zit je toch altijd zo te zeuren? Geniet liever van die prachtige omgeving!
Ome Henk: Prachtige omgeving noemt ie dat, een kale pokkezooi is het mot je kijkeh wat een smerige troep!
Floris-Jan: Nounounounou....
Idemquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
16 ome henk cd's druppelen binnen.
quote:Mnmnmmnnee dank u, ik heb al kinderpostzegelshmhmmmhmmm...
Kinderpostzegels? Daar komen wij helemaal niet voor, wij komen u alleen maar vragen of u misschien een fietspomp heeft!
Fietspomp? Fietspomp?! Wat moet ik met een fietspomp?!?! Loop naar de pomp!!!
Met die Frans Van Dusschoten-stem. Dat blijft een minpuntje van Ome Henk: veel van al die stemmetjes zijn gejat van bestaande typetjes:quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:59 schreef PierreTT het volgende:
Goeiedag, ik wil U attent maken op Uw deurbel! Een zeer saaie bel, welke er in miljoenen zijn gefabriceerd! Nee, dan kan ik U echt deze gloednieuwe digitale multitonestation aanbieden!
"Wat zegt U?"
"Ik zeg niks..."
"Oh, ik dacht dat U vroeg of ik trek in een kopje koffie had!"![]()
I'm back! Systeem agentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Met die Frans Van Dusschoten-stem. Dat blijft een minpuntje van Ome Henk: veel van al die stemmetjes zijn gejat van bestaande typetjes:
Ome Henk: Buster Fontein (Paul Haenen)
Ed van Hooydonk: Prof. dr.ir. Akkermans (Kees van Kooten)
FJ van Fleppensteijn: Gert-Jan Droge
Tjabbe Tjibsma: Chriet Titulaer
Arie de Beuker: Ome Joop (André van Duin)
enzovoorts
quote:"Nou, ik was daar laatst op de dam in Amsterdam, en in dat paleis daar brandde al het licht weet je wel! En d'r was geen hond aanwezig! En dan zal ik zeker lekker in het donker m'n krant gaan zitten lezen? SODEMIETER OP! Ik ken niet eens lezen!"
Weh akruwika, wangotsjanghaihapiekiejakiemiejaweh wie tsjakkamakkawie!!!quote:
ggzzgggzzwwwww.....megabyte.......nzznjwww......electreunische Wubbe epibreruh......quote:
Doe nou rustiggg Harrie....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef hmmmz het volgende:
Dat ze inbreken in het kantoor van Koos Korswagen. Ome Henk die voorzichtig het slot probeert te forceren. Harrie de aso hulpsinterklaas die opeens roept: Henk, ik hebt een steen gevonden, hoppaaaa. Steen door de ruit en binnen
Ik haal eruit dat dit het liedje was die in het chinees gezongen werd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Weh akruwika, wangotsjanghaihapiekiejakiemiejaweh wie tsjakkamakkawie!!!
'Ome Henk in Japan'...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik haal eruit dat dit het liedje was die in het chinees gezongen werd.
Jaaahaaaa! VIJF GULDE!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef hmmmz het volgende:
Dat ze inbreken in het kantoor van Koos Korswagen. Ome Henk die voorzichtig het slot probeert te forceren. Harrie de aso hulpsinterklaas die opeens roept: Henk, ik hebt een steen gevonden, hoppaaaa. Steen door de ruit en binnen
VAAF GULDE!!!!quote:
Vervolgens fluit voorzien van drums, synthesizer e.d en Tjibbe wil afrekenen.quote:Ik gaat maar eens langs Tjibbe, kijken of die wat aan me fluit ken doen, hehehehe.
Tjibbe:quote:Ik heb mijn portemonnee niet bij me, bedankt he!? Daaag
quote:Nou ja zeg, ik zit hier toch ook niet voor de katse.. (deur knalt dicht)
Heel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Vanochtend in de auto Rattenvanger van Biggeveen geluisterd in de auto
[..]
Vervolgens fluit voorzien van drums, synthesizer e.d en Tjibbe wil afrekenen.
[..]
Tjibbe:
[..]![]()
Aan dit lijstje kan ik nu toevoegen:
Ome Henk: Buster Fontein (Paul Haenen)
Ed van Hooydonk: Prof. dr.ir. Akkermans (Kees van Kooten)
FJ van Fleppensteijn: Gert-Jan Droge
Tjabbe Tjibsma: Chriet Titulaer
Arie de Beuker: Ome Joop (André van Duin)
De Rattenvanger: Bob de Rooy/ Paul de Leeuw
Volgens mij allemaal Frank van der Plas?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef AchJa het volgende:
Even voortbordurend op de laatse posts... Wie doen eigenlijk alle stemmen?
Ik weet het niet... Heb dat jaren geleden eens proberen uit te zoeken maar kwam er niet achter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Volgens mij allemaal Frank van der Plas?
Dit is gewoon oneerlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:45 schreef hmmmz het volgende:
Hoeveel zandkorrels liggen er op het strand van bucaramanga?![]()
![]()
http://nl-nl.facebook.com(...)s-bv/101873819919228quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef hmmmz het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
http://nl-nl.facebook.com(...)s-bv/101873819919228
quote:Fun fact van de dag: Biggeveen telt vandaag de dag exact 300 inwoners. Van deze 300 inwoners zijn er precies 250 orgeldraaier. Een grove rekensom leert ons dat dus ongeveer 83% van de plaatselijke bevolking een draaiorgel bezit! Tevens verklaart dit waarom er hier in de straat regelmatig een draaiorgel voorbij komt..
Sambal bij!? Nou dag he!? *klik*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef hmmmz het volgende:
Henk moet je meerijden? Mooi, kost je vaaaf gulden!
Hallo Japan, Harrie speaking, vaaaf gulden!![]()
'de inbraak' echt prachtig!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Sambal bij!? Nou dag he!? *klik*
EEN KETTER!!! Grab yer torches and pitchforks!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef zyntex het volgende:
ome henk is totaal niet grappig
netzoald andre van duin
Al zou het niet grappig zijn, het is iig wel creatief en kunstig gemaaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef zyntex het volgende:
netzoald andre van duin
Of jij hebt geen humor, dat kan ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:14 schreef zyntex het volgende:
netzoald andre van duin
Wat hep dit er mee te maken? Krijg toch de gifkikkerexzeemquote:
Jij bent alleen maar boos omdat ze een liedje over je zong na haar ervaring met jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat hep dit er mee te maken? Krijg toch de gifkikkerexzeem
Eh? Wat de fuck heeft dit met ome henk te maken? Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar boos omdat ze een liedje over je zong na haar ervaring met je
was het niet housuh housuh housuh in het oelie oelie bos?quote:Op maandag 3 september 2012 11:43 schreef Maraca het volgende:
Hakkuh hakkuh hakkuh, we hakkuh er op los. Hakkuh hakkuh hakkuh in het olie olie bos
Oh jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
was het niet housuh housuh housuh in het oelie oelie bos?
Kijk eens Henk wat een mooi aqua.... aquar....aqua..... vissekommetje HEH!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef hmmmz het volgende:
Henk moet je meerijden? Mooi, kost je vaaaf gulden!
Hallo Japan, Harrie speaking, vaaaf gulden!![]()
'de inbraak' echt prachtig!
quote:Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Bent u ook wel eens op uw smoel gevallen *PLOF!* ?
Gebruik dan Plakkie wonderpleisters van Plakkie!
Eerst ontsmetten met wondcleaner van Plakkie, de jodium die niet bijt....
*WHOP!* Auuuww!
En daarna de wonderpleisters van Plakkie voorzichtig op de wond aanbrengen....
HIER!!! *STAMP!* Awawawawaauh!
In het wat-bos?quote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
was het niet housuh housuh housuh in het oelie oelie bos?
Ik weet wel dat hij voor eten voor zn goudvis ging, meer niet.....quote:Op maandag 29 oktober 2012 01:39 schreef Thermometer_4 het volgende:
Episch jeugdsentiment!
Wie kan mij vertellen hoe het nummer heet waar deze passage in voorkomt:
"Maar wie waren er ook in het Oeli-oelibos? Juist, de 3 gevaarlijke biggetjes: Big, Bag en Bog."
"Wij zijn niet bang voor de boze wolf, de boze wolf.
We schieten hem gewoon voor zijn raap, voor zijn raap.
Jaja! Wahahah (pang pang)"
"Heeeeeeeeeeej jonguhs daar staat die hangjas van een Ome Henk"
"ik zal is een gat in zijn schepnetje schieten.........blamblamblamblam"
"Wat krijge we nou?"
"He eikel, rot eens uit ons bos!" "Anders schieten we je druit!" "Ja eikel, weet je"
"Waah, jullie bos? Ik word doodziek van jullie asobiggen!"
"Asobiggen? Kom op jongens, dan trappen we die eikel het bos uit! (pang pang)"
Vind het stuk zo vet alleen ik weet niet meer welk nummer het is.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:26 schreef Thermometer_4 het volgende:
Ja klopt, het begon ook zo:
Het was een mooie warme dag
zelfs zo warm dat de mussen uit de boom vielen,, hoor maar AAHHH[PLOF]
Ome henk liep door het oelie-oelie bos om op zoek te gaan naar watervlooien voor zijn goudvis,, luckie2 (of bluppie2).
Maar welk nummer.. zucht
Snackbarharses! Die is geweldig. "Zeg, is de patat al klaar met je Snack-bar-harses?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Niks te danken jongens
En snoepjes, en koekjes, en lekker marsepein,quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:37 schreef Toekito het volgende:
Vandaag maar ff ome henk en sint luisteren
je bedoelt Koos Korswagenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek wat informatie van de productie van dit prachtig project. Frank van der Plas schijnt(?) de bedenker te zijn geweest. Hoe is het met deze man? Is hij er rijk van geworden? Doet hij nu nog steeds iets in de entertainment wereld? Of werkt hij in de haven?
Ze hebben toch ruim 20 cd's uitgebracht. Maar op Wikipedia kan ik er weinig uit halen.
Weet iemand misschien meer over deze productie?
Koos Korswagen ging er volgens mij met het geld vandoor. Er is een aflevering dat Harrie (de aso hulp-sinterklaas) en ome henk inbreken in het kantoor van Korswagen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef satecl het volgende:
Ik zoek wat informatie van de productie van dit prachtig project. Frank van der Plas schijnt(?) de bedenker te zijn geweest. Hoe is het met deze man? Is hij er rijk van geworden? Doet hij nu nog steeds iets in de entertainment wereld? Of werkt hij in de haven?
Ze hebben toch ruim 20 cd's uitgebracht. Maar op Wikipedia kan ik er weinig uit halen.
Weet iemand misschien meer over deze productie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |