quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Deze kende ik inderdaad niet, hij is wel erg leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:14 schreef Kriegel het volgende:
Nieuwe! En hij is leuk!
"Als je al het geld dat je oprookt nog zou hebben, zou je een prachtige villa kunnen kopen, besef jij dat wel?"
"Rook jij niet?"
"Nee Henk, ik rook niet."
"Oh, en waarom woon jij dan nog steeds bij je moeder op je 62e?"
"Heh?"
"Met je kuttengezicht!"
!!
En nu weer een paar maanden in je MyATquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
O man, deze vent heb ik altijd een randdebiel gevonden. Echt vreselijk!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:47 schreef Toeps het volgende:
Ohja!
http://www.toeps.nl/LJ/omehenk.mp3"Gaat es opzèh Henk! Ik heeft een steen gevonde!"
Ik zal deel twee er ook even op gooien zo. Mis alleen de reclame.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:10 schreef Kriegel het volgende:
Godver, waarom houdt ie er halverwege bij die reclame mee op? Dat hele stuk is echt geniaal man.
ÈÈÈÈJJJAAAAHAAAAHHH!! HOREEHHH... DOE JE MET JE OREEEEHHHH!!!!124!!@
Gelukkig gebruik ik die al niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
En nu weer een paar maanden in je MyAT_
En Rubberen Robbie bestond weer uit mijn helden van Catapult:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef OmeCorn het volgende:
Ome Henk is redelijk, maar niets vergeleken met held Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Ome Henk zou nu zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:37 schreef Remzz het volgende:
Laatst de hele discografie gedownload, hoe vet was dat vroeger
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ome Henk zou nu zeggen
En denk erom, niet van elkaar downloaden want anders stamp ik jullie helemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef OmeCorn het volgende:
Ome Henk is redelijk, maar niets vergeleken met held Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Met Big, Bag en Bogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:16 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ome henk dat was echt lijp en stiekum moet ik er nog wel eens om lachen, die domme muziekjes er door heen enzo
' Hallooo Hallevezolen van de planeet aarde'![]()
5.28
Hij heeft er toch nog 17 bij kunnen makenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
die eerste 2 waren leuk, daarna werd het routine
"zeg ben je doof ofzo?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Kijk opa daar vliegt een kraai! Neu, jonguh, das een zeemeeuw die net uit de zee komt...quote:[b]Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef Rubberen Robbie. Min of meer dezelfde formatie als Ome Henk, maar dan toffer.
Naar de kermis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
hoe heet dat liedje van em ook alweer met de tekst ik ben een beetje misselijk gebeurd ons allemaal?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:58 schreef IsavdLinden het volgende:
Gadverdamme wat was die vent walgelijk.
Dat nummer heet voluit "Buster Fonteijn - Een beetje misselijk"quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
hoe heet dat liedje van em ook alweer met de tekst ik ben een beetje misselijk gebeurd ons allemaal?
Hee hee Bert he he he Bert joh he Bert hee heequote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ome Henk bij Sesamstraat
"Hee Bert, steek je hoofd eens uit het raam als je durft!"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef SiemeN het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)s-bv/101873819919228
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
Zet die cd speler uit.
Zet die cd speler uit.
Die is vet idd.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:04 schreef King_Merc het volgende:
deze was ook geweldig
"Iedereen in de familie heet Henk, behalve Koos die heet Piet"
![]()
deze ook als hij met jantje en z,n vriendje in het restaurant zit en portomonne in de auto heeft" laten liggen"
Da's met rijles toch?quote:Hondje.. Poesje , Benzine stationettje ,Benzinestationettje !? ,(en vervolgens een dikke explosie )![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |