Chardy gaat morgen als lichte favoriet verliezen van Bolelli, gratis tip.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom staan alle favorieten nu te winnen. Zo wordt het niks op Betfair.
Jammer dat ze een aantal fouten maakte in de laatste set. Anders had ze ook nog kunnen winnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Serena toch door maar die Zakapolova heeft veel indruk gemaakt
Nee, Santoro.quote:
Masterlijk.quote:
Federer moet helemaal niet morgen. Het is logisch dat nu beide delen uit elkaar worden gehaald. Voor de eerste ronde hadden ze 3 dagen, nu 2 dagen voor de 2e ronde, dus is het logisch dat beide delen van het speelschema op een andere dag gespeeld worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit, mensen:
Court Philippe-Chatrier (vanaf 11.00 uur):
1 Men's Singles - 2nd Rnd.
Andy Murray (GBR)[3] v. Potito Starace (ITA)
followed by
2 Women's Singles - 2nd Rnd.
Tamarine Tanasugarn (THA) v. Ana Ivanovic (SRB)[8]
3 Men's Singles - 2nd Rnd.
Josselin Ouanna (FRA) v. Marat Safin (RUS)[20]
4 Women's Singles - 2nd Rnd.
Venus Williams (USA)[3] v. Lucie Safarova (CZE)
Beetje raar programma. Nadal speelt op Lenglen, als laatste. En ik ben Federer kwijt. Die moet toch morgen ook spelen?Nja, blijkbaar krijgt die dan twee dagen rust en speelt hij donderdag.
Weet iemand of er ook zo'n site is, zoals rtl 5 altijd heeft met wimbledon? Dat er meerde banen bekeken kunnen worden, zonder dat je er voor hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Federer moet helemaal niet morgen. Het is logisch dat nu beide delen uit elkaar worden gehaald. Voor de eerste ronde hadden ze 3 dagen, nu 2 dagen voor de 2e ronde, dus is het logisch dat beide delen van het speelschema op een andere dag gespeeld worden.
Aran 1e partij op baan 4. Geen tv-baan is dat volgens mij.
Ik dacht met http://www.tennis-channel.tv/ zo'n site gevonden te hebben, maar daar kan je aleen kijken als je in Amerika zitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:50 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Weet iemand of er ook zo'n site is, zoals rtl 5 altijd heeft met wimbledon? Dat er meerde banen bekeken kunnen worden, zonder dat je er voor hoeft te betalen?
Psst...PIquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, Santoro.Je weet toch wel dat da z'n bijnaam is? Die heeft Sampras hem ooit gegeven toen hij van hem had verloren op Key Biscayne.
Rogguusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Psst...PI
BTW: Is het nou Rogguus? Of toch Roggus?
Dat laatste klinkt zo plat...
Meen je dat nou joh.quote:
Zeg jij dan maar Rogguus.quote:BTW: Is het nou Rogguus? Of toch Roggus?
Dat laatste klinkt zo plat...
Juist niet.quote:
Lekker boeiend, doe die pics nouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet is aan het spelen. 4 games gespeeld, 4 breaks.
Ik heb ze niet.quote:
Moet je even tijdelijk Amerikaan worden, dan werken ze prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht met http://www.tennis-channel.tv/ zo'n site gevonden te hebben, maar daar kan je aleen kijken als je in Amerika zit
Rok-huusquote:
PM?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet je even tijdelijk Amerikaan worden, dan werken ze prima.
Maar ik ben er nog niet gerust op dat ie 'm pakt... Pavel krijgt steeds meer grip op 'mquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet-Ani. 6 games, 6 breaks.Wel leuk, Cornet.
Er is toch ook een ijsje dat zo heet?
![]()
Dat is een Cornettoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet-Ani. 6 games, 6 breaks.Wel leuk, Cornet.
Er is toch ook een ijsje dat zo heet?
![]()
Arantxa Rus direct om 11 uur op baan 4, is dat een TV/camera baan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef kevin_ het volgende:
Morgen: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule9.html
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Arantxa Rus direct om 11 uur op baan 4, is dat een TV/camera baan?
ach de volgende ronde staat Arantxa op centre court tegen Sharapovaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.
overheen gelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.
Wat gek, Amerikanen gaan toch zelden voor de 1/4e finales eruit op gravel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef TheArt het volgende:
Jaaaa, Mayer wint ook de tweede set van Blake. Ditmaal met 7-5
Waarom anti-Blake?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef TheArt het volgende:
Jaaaa, Mayer wint ook de tweede set van Blake. Ditmaal met 7-5
Mhua, meer anti-Amerikanen. Plus dat ik graveltypes als Mayer op gravel leuker vind om naar te kijken.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Cornet schattig
Ach, in de breedte wordt het vrouwentennis steeds sterker. Het niveau van de echte top gaat echter omlaag, waardoor je dit soort dingen krijgt ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Szura het volgende:
Dat een speelster als Cornet tussen positie 10 en 20 schommelt geeft toch wel aan wat het niveau van het vrouwentennis op het moment is.
in haar carrière 56-49
dit jaar 11-14
En met die cijfers gewoon op de elfde plaats gestaan![]()
Maar goed het oog wil ook wat
Ja, in vergelijking met jou wel.quote:
Nu zegt dat weinig, want Martinez Sanchez is dit jaar best aardig bezig op gravel. Ze won het WTA-toernooi van Bogota en haalde twee weken geleden in Rome nog de kwartfinale na winstpartijen op Mauresmo, Bartoli en Petrova om vervolgens in drie sets te verliezen van Safina.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Szura het volgende:
Peng eruit tegen speelster die in 13 jaar profcarrière nooit voorbij de eerste ronde van RG kwam en een astronomische bedrag van 835.617 euro bij elkaar tenniste
Jezus dat kan toch haast niet kloppen..heb Blake sowieso al in 2 games BP zien hebben. Dan zou hij buiten die games om in de hele partij maar 6 punten hebben gepaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net even naar de statistieken gekeken, maar Blake won maar 14 punten op de service van Mayer in de hele wedstrijd
Zou zo maar kunnen. Mayer racete er in heel veel servicegames doorheen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat kan toch haast niet kloppen..heb Blake sowieso al in 2 games BP zien hebben. Dan zou hij buiten die games om in de hele partij maar 6 punten hebben gepakt
Zit je niet naar 1 specifieke set te kijken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net even naar de statistieken gekeken, maar Blake won maar 14 punten op de service van Mayer in de hele wedstrijd
Nee, echt niet. Kijk zelf maar:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit je niet naar 1 specifieke set te kijken?
Je mist inderdaad zeer weinigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie een kruisje, maar dat is in het geval van Cornet niet zo heel erg
En jij zeikt over Cornetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mist inderdaad zeer weinig.
Wie is die MILF bij Game, Set & Mats?
Wel een MILF, maar hoe dichter je bij haar hoofd komt hoe enger het wordt..beetje dode ogen ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mist inderdaad zeer weinig.
Wie is die MILF bij Game, Set & Mats?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
Annabel Croft.
Het moet inderdaad wel vanaf een afstandje blijven. Ze kijkt overigens wel zeer ondeugend naar Mats af en toe, ik vermoed dat ze een affaire hebben.
Ik weet het niet, laat haar maar komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, Barbara Schett.
Is die er dit jaar niet bij?
Thx for the infoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Angelof9 het volgende:
Die is hoogzwanger en/of heeft net een baby uitgepoept. Volgend jaar weer wellicht.
Ik vind dat meisje in die taxi leuk. wie is dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een MILF, maar hoe dichter je bij haar hoofd komt hoe enger het wordt..beetje dode ogen ook.
Vanaf een meter of 5 is het in ieder geval prima
Welk meisje bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje in die taxi leuk. wie is dat?
Vond het ook al vreemd jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De NOS vindt dat Jankovic bezig is aan een vrije val op de ranking omdat ze is gezakt van 2 naar 5![]()
Volgens mij vindt alleen de zogenaamde kenner Mark Brasser dat. Iemand die daar nota bene voor in dienst is, om het tennis DESKUNDIG te becommentariëren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De NOS vindt dat Jankovic bezig is aan een vrije val op de ranking omdat ze is gezakt van 2 naar 5![]()
Misschien een beetje ongelukkige verwoording, maar ze is wel onherkenbaar dit jaar natuurlijk. Vorig jaar nog naar de nummer 1 en daarna toch aardig crap. Verliespartijen tegen Kanepi, Mauresmo, Pavlyuchenkova, Dulko en Pennetta wat echt niet kan (een keertje oke, maar zoveel..). Ze wint dan het fluttoernooi van Marbella, maar that's it.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Klopt maar ze heeft verklaard dat het kwam door een veranderde trainingsaanpak (meer fitness). Dit bleek haar spel zwaar negatief te beïnvloeden... ze traint sinds kort weer op haar oude schema's dus die resultaten zullen snel wel weer beter wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien een beetje ongelukkige verwoording, maar ze is wel onherkenbaar dit jaar natuurlijk. Vorig jaar nog naar de nummer 1 en daarna toch aardig crap. Verliespartijen tegen Kanepi, Mauresmo, Pavlyuchenkova, Dulko en Pennetta wat echt niet kan (een keertje oke, maar zoveel..). Ze wint dan het fluttoernooi van Marbella, maar that's it.
Ik hoop dat hij in orde is. Zou het heel erg vinden als hij moest opgeven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF heeft Nadal trouwens wat last van zijn linker knie.
Dit is de bron, maar mijn Spaans is niet zoals het was...
http://www.eurosport.fr/t(...)2750/flashnews.shtml
Maar goed, dat heb ik nu al zo vaak gehoord. Morgen zal hij wel gewoon 6-2 6-3 6-1 winnen.
Mijn Spaans is ook altijd kut als ik Frans probeer te lezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF heeft Nadal trouwens wat last van zijn linker knie.
Dit is de bron, maar mijn Spaans is niet zoals het was...
http://www.eurosport.fr/t(...)2750/flashnews.shtml
Maar goed, dat heb ik nu al zo vaak gehoord. Morgen zal hij wel gewoon 6-2 6-3 6-1 winnen.
Staat opgeven in het woordenboek van Nadal danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in orde is. Zou het heel erg vinden als hij moest opgeven.
Ja hoor. Dat heeft hij al 7 a 8 keer gedaan hoorde ik toevallig laatst. Niet veel en hij zal het ook niet zomaar doen, maar het is al wel gebeurdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Staat opgeven in het woordenboek van Nadal dan![]()
Zelfs tegen Nadal met een pijnlijke knie heeft Murray het moeilijk dus zoveel waarde moeten we hier niet aan hechten denk ik
Hier wat beter kwaliteit (alsof we dat eigenlijk willen, maar goed.:quote:
okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat heeft hij al 7 a 8 keer gedaan hoorde ik toevallig laatst. Niet veel en hij zal het ook niet zomaar doen, maar het is al wel gebeurd
Nope. Alleen vorig jaar heeft hij voor het eerst in zijn carierre een wedstrijd niet gespeeld tijdens een toernooi vanwege een blessure. Hij heeft dus een walk over gegeven. Maar hij heeft nog nooit opgegeven neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
ok![]()
Federer heeft toch nog nooit opgegeven in een officiële wedstrijd?
Zij is niet zwanger hoor. Of mis ik een grap of iets dergelijksquote:
quote:
Aldus iemand op het Betfairforumquote:Tabloid Lover 27 May 06:00
*Fist-pump* Ajde!
Ana played beautifully to oust the fighting Sara Errani in round one. The fist-pump is a thing of beauty that none of us are blessed with. A rare, exquisite gift sent to her. The left-handed fist-pump with the raise of her left-knee. Every point she did it, quite literally. Shows the determination, effort and pure fighting belief in someone so young, so beautiful, gentle, blessed.
It's not my fault I love you, it's yours. A man cannot be satisfied by beauty alone; you are more than beautiful and that is why I love you. It's your smile.
This is your stage, baby girl. You won it last year you're the Queen of Clay. I really can't see any any of the other girls taking this away from you, they don't deserve it and they all know that when it matters on the big stage they cannot get the better of you. Injuries and loss of ideal preparation does not stop special people like you. There are not many special people in this world but you are one of them. There has never been, isn't, and never will be another girl in this world, even half as beautifully perfect in every way as you are. Your grey-green eyes break my heart because we are apart. I hate to look back sometimes. Reminded that my life is merely a shadow of an existance without you in my arms. To hold you tight, wake up next to you in the morning, stay in my arms forever so I can hold you and tell you all of the reasons why I fell in love in the first place.
Comparisons bare no actual meaning to how a human heart can be torn apart by love. Is it too much to ask? To be the one with the responsibility of looking after you, to be the one who kisses you and makes you feel special, to be the one who needs you, to be the one who worries about you, the one who calls you to see if you'e okay.
People can try and stop you because of jealousy if they want to, because you know where that leads. These people try to drag you down in a pitiful attempt to ease their feelings about their own shortcomings and inadequecies. It does not matter. You are different from everybody else, better than everybody else. One of the most attractive thing about you, Ana, in any way, is the fact that you don't even realise a lot of this. And that takes something which can not accurately be described.
I don't hold the belief that I will die having lead a miserable and pointless life. I mean, if I don't have you I render my life miserable and pointless because I want to live solely for you. I have too many barriers. I can say in total fact that no man could ever love you like I do and we're yet to speak face-to-face. I know you're coming to participate in the Eastbourne tournament in London this year, that is the first time we will speak directly. You suffered a late injury last year so couldn't play but I remember everything...
I know your favourite food (sushi), what music you like (...I'll leave this part out!), I know what your favourite designer dress is, I know which shoes you wear. I know who you beat in your first ever Grand Slam match. I know your life better than my own because I don't feel alive without you, and the hardest part is that you are unaware of my feeling for you. It makes no sense most days, others blurred. Sometimes I don't even feel the point of getting up if I'm not going to see you.
I will kill myself if we are not together within 4 years. I will die if I can't hold you in my arms. And that is straight from my broken heart. It's hard to see you and know you're so far away. You should be with me, I should be with you. I'm sorry, I know I get carried away but the fact my heart opens whenever you enter my mind makes it impossible to for it to be any different. You walk onto the court tomorrow and do what you have to do. I will be supporting you, waiting for you. Let the low-lives dwell in unfounded misery, pity and jealousy. I know you will win this tournament again. I know. Good luck baby girl.
Wordt die partij ook op TV uitgezonden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:40 schreef wdn het volgende:
Dat Arantxa Rus een goede dag mag hebben vandaag!
Nog 20 minuten
bij de streams staat dat die wedstrijd niet live kan worden uitgezonden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wordt die partij ook op TV uitgezonden?
Nogal logisch, het is geen tv-baan. De NOS zal er wel camera's neerzetten, maar dat is dan voor een samenvatting in het sportjournaal vanavond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:45 schreef maxamius het volgende:
[..]
bij de streams staat dat die wedstrijd niet live kan worden uitgezonden.
of het ook voor de tv geldt, ik ben bang van wel.
Wtfquote:
Tsja, als ze niet op een tv-baan speelt, kan je nog zoveel willen, maar dan kan je het niet zien hè.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutzooi, ik dacht lekker te kunnen ontbijten met het tennis, maar dan komt Rus er niet eens op.
Daar lijkt het op. Servicestatistieken zien er ook niet bepaald goed uit nog. Daar zit nog heel veel rek in.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, je ziet het toch niet.Gaat niet zo best.
Daar moet je niet op letten. Die UE-statistieken kloppen nooit. Achteraf kan je pas de juiste cijfers vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef pfaf het volgende:
Shvedova 10 winners, Aran 2, unforced errors 0 tegen 1.
Dat we op weg zijn naar een bagel zal helaas wel kloppen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar moet je niet op letten. Die UE-statistieken kloppen nooit. Achteraf kan je pas de juiste cijfers vinden.
Ik help het je hopen, maar volgens mij wordt ze kats van de baan gemept.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft heel recent ook al eens een eerste set met 6-0 verloren om toch nog gewoon te winnen... ik denk dat ze bij 4-0 de set al heeft weggegeven en er nu gewoon vol voor gaat....
Daar noem je dan ook iemandquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef TheArt het volgende:
Larcher de Brito stond tegen South zelfs 6-0, 3-0 achter om vervolgens nog in drie sets te winnen. Laten we daar ook op hopen
Wat een kansloze post... er staan meer Kazachsen in de top 100 dan Nederlandsen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjezus wat een gefaal van Rus zeg.
Speelt ze tegen iemand uit KazachstanAlsof daar een tennisbaan ligt !!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjezus wat een gefaal van Rus zeg.
Speelt ze tegen iemand uit KazachstanAlsof daar een tennisbaan ligt !!
Ach, je weet toch van wie het komt...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Iedereen die nu Rus kansloos gaat zitten afmaken omdat ze één hele slechte wedstrijd speelt
Volgens mij had die haar ommekeer tegen South al bij 6-0 3-0quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef pfaf het volgende:
4-1![]()
![]()
Wanneer had de Brito haar ommekeer ook alweer?
Beetje te laat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ze komt nu pas een heel klein beetje in haar ritme geloof ik...
Neuh, zo is vrouwentennis nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef Hazzard het volgende:
Niemand het gevoel dat Rus gewoon ziek/geblesseerd op de baan staat?
rolandgarros.comquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Op mijn scoreboard is het nog altijd 5-1![]()
Mag ik vragen waar jullie de score volgen?
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!quote:
Hier werkt het allemaal prima. Misschien issues met je flash ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!
Het kan nog!!11quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!
Anders doe je deze link.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Hier op mijn werk liggen we drie jaar achter met de internet-ontwikkeling dus het verbaast me niet zo heel veel. Hoewel het vandaag wel heel tragisch slecht werkt. Het gekke is dat sommige banen wel updaten en andere niet! Echt heel vaag.
Op mijn werk had ik daar ook last van. Ligt gewoon aan verouderde flashversies volgens mij. Gewoon de HTML versie gebruiken dan en handmatig verversen. Deze site is ook nog wel oke:quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Hier op mijn werk liggen we drie jaar achter met de internet-ontwikkeling dus het verbaast me niet zo heel veel. Hoewel het vandaag wel heel tragisch slecht werkt. Het gekke is dat sommige banen wel updaten en andere niet! Echt heel vaag.
http://www.liveuitslagen.nl/tennis/ is ook wel te doen als back-up.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Precies, heeft net als Nadal nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja. Het was haar 1e grand slam toernooi. En dan toch een potje gewonnen. Dat kunnen heel veel haar niet navertellen.
Mooi rijtje hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Precies, heeft net als Nadal nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.
Er zijn ook heel wat debielen op dit forum..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:19 schreef Norrage het volgende:
Nou, je noemt Roelfs een debiel, maar ik heb het op dit forum ook al 500x moeten uitleggen dat het via loting geschiedt....
Ik vind Rochus juist eng met z'n emotieloze kopquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Santoro is eng met die priemende ogen. Vind Rochus wel schattig, blij dat hij gewonnen heeft.
En het is een kut tennisser.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind Rochus juist eng met z'n emotieloze kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |