Lekker boeiend, doe die pics nouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet is aan het spelen. 4 games gespeeld, 4 breaks.
Ik heb ze niet.quote:
Moet je even tijdelijk Amerikaan worden, dan werken ze prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik dacht met http://www.tennis-channel.tv/ zo'n site gevonden te hebben, maar daar kan je aleen kijken als je in Amerika zit
Rok-huusquote:
PM?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet je even tijdelijk Amerikaan worden, dan werken ze prima.
Maar ik ben er nog niet gerust op dat ie 'm pakt... Pavel krijgt steeds meer grip op 'mquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet-Ani. 6 games, 6 breaks.Wel leuk, Cornet.
Er is toch ook een ijsje dat zo heet?
![]()
Dat is een Cornettoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Cornet-Ani. 6 games, 6 breaks.Wel leuk, Cornet.
Er is toch ook een ijsje dat zo heet?
![]()
Arantxa Rus direct om 11 uur op baan 4, is dat een TV/camera baan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef kevin_ het volgende:
Morgen: http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule9.html
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Arantxa Rus direct om 11 uur op baan 4, is dat een TV/camera baan?
ach de volgende ronde staat Arantxa op centre court tegen Sharapovaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.
overheen gelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees even terug. Nee had ik daar al aangegeven.
Wat gek, Amerikanen gaan toch zelden voor de 1/4e finales eruit op gravel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef TheArt het volgende:
Jaaaa, Mayer wint ook de tweede set van Blake. Ditmaal met 7-5
Waarom anti-Blake?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef TheArt het volgende:
Jaaaa, Mayer wint ook de tweede set van Blake. Ditmaal met 7-5
Mhua, meer anti-Amerikanen. Plus dat ik graveltypes als Mayer op gravel leuker vind om naar te kijken.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind Cornet schattig
Ach, in de breedte wordt het vrouwentennis steeds sterker. Het niveau van de echte top gaat echter omlaag, waardoor je dit soort dingen krijgt ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Szura het volgende:
Dat een speelster als Cornet tussen positie 10 en 20 schommelt geeft toch wel aan wat het niveau van het vrouwentennis op het moment is.
in haar carrière 56-49
dit jaar 11-14
En met die cijfers gewoon op de elfde plaats gestaan![]()
Maar goed het oog wil ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |