Ja, in vergelijking met jou wel.quote:
Nu zegt dat weinig, want Martinez Sanchez is dit jaar best aardig bezig op gravel. Ze won het WTA-toernooi van Bogota en haalde twee weken geleden in Rome nog de kwartfinale na winstpartijen op Mauresmo, Bartoli en Petrova om vervolgens in drie sets te verliezen van Safina.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Szura het volgende:
Peng eruit tegen speelster die in 13 jaar profcarrière nooit voorbij de eerste ronde van RG kwam en een astronomische bedrag van 835.617 euro bij elkaar tenniste
Jezus dat kan toch haast niet kloppen..heb Blake sowieso al in 2 games BP zien hebben. Dan zou hij buiten die games om in de hele partij maar 6 punten hebben gepaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net even naar de statistieken gekeken, maar Blake won maar 14 punten op de service van Mayer in de hele wedstrijd
Zou zo maar kunnen. Mayer racete er in heel veel servicegames doorheen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat kan toch haast niet kloppen..heb Blake sowieso al in 2 games BP zien hebben. Dan zou hij buiten die games om in de hele partij maar 6 punten hebben gepakt
Zit je niet naar 1 specifieke set te kijken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef TheArt het volgende:
Ik heb net even naar de statistieken gekeken, maar Blake won maar 14 punten op de service van Mayer in de hele wedstrijd
Nee, echt niet. Kijk zelf maar:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit je niet naar 1 specifieke set te kijken?
Je mist inderdaad zeer weinigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie een kruisje, maar dat is in het geval van Cornet niet zo heel erg
En jij zeikt over Cornetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mist inderdaad zeer weinig.
Wie is die MILF bij Game, Set & Mats?
Wel een MILF, maar hoe dichter je bij haar hoofd komt hoe enger het wordt..beetje dode ogen ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mist inderdaad zeer weinig.
Wie is die MILF bij Game, Set & Mats?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
Annabel Croft.
Het moet inderdaad wel vanaf een afstandje blijven. Ze kijkt overigens wel zeer ondeugend naar Mats af en toe, ik vermoed dat ze een affaire hebben.
Ik weet het niet, laat haar maar komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, Barbara Schett.
Is die er dit jaar niet bij?
Thx for the infoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Angelof9 het volgende:
Die is hoogzwanger en/of heeft net een baby uitgepoept. Volgend jaar weer wellicht.
Ik vind dat meisje in die taxi leuk. wie is dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een MILF, maar hoe dichter je bij haar hoofd komt hoe enger het wordt..beetje dode ogen ook.
Vanaf een meter of 5 is het in ieder geval prima
Welk meisje bedoel je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat meisje in die taxi leuk. wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |