Wat een kansloze post... er staan meer Kazachsen in de top 100 dan Nederlandsen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjezus wat een gefaal van Rus zeg.
Speelt ze tegen iemand uit KazachstanAlsof daar een tennisbaan ligt !!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
Tsjezus wat een gefaal van Rus zeg.
Speelt ze tegen iemand uit KazachstanAlsof daar een tennisbaan ligt !!
Ach, je weet toch van wie het komt...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Iedereen die nu Rus kansloos gaat zitten afmaken omdat ze één hele slechte wedstrijd speelt
Volgens mij had die haar ommekeer tegen South al bij 6-0 3-0quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef pfaf het volgende:
4-1![]()
![]()
Wanneer had de Brito haar ommekeer ook alweer?
Beetje te laat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Ze komt nu pas een heel klein beetje in haar ritme geloof ik...
Neuh, zo is vrouwentennis nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef Hazzard het volgende:
Niemand het gevoel dat Rus gewoon ziek/geblesseerd op de baan staat?
rolandgarros.comquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Op mijn scoreboard is het nog altijd 5-1![]()
Mag ik vragen waar jullie de score volgen?
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!quote:
Hier werkt het allemaal prima. Misschien issues met je flash ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!
Het kan nog!!11quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hm, ik ook. Dan zal het wel aan ons waardeloze netwerk liggen. Het is nog STEEDS 5-1!
Anders doe je deze link.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Hier op mijn werk liggen we drie jaar achter met de internet-ontwikkeling dus het verbaast me niet zo heel veel. Hoewel het vandaag wel heel tragisch slecht werkt. Het gekke is dat sommige banen wel updaten en andere niet! Echt heel vaag.
Op mijn werk had ik daar ook last van. Ligt gewoon aan verouderde flashversies volgens mij. Gewoon de HTML versie gebruiken dan en handmatig verversen. Deze site is ook nog wel oke:quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Hier op mijn werk liggen we drie jaar achter met de internet-ontwikkeling dus het verbaast me niet zo heel veel. Hoewel het vandaag wel heel tragisch slecht werkt. Het gekke is dat sommige banen wel updaten en andere niet! Echt heel vaag.
http://www.liveuitslagen.nl/tennis/ is ook wel te doen als back-up.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
Precies, heeft net als Nadal nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja. Het was haar 1e grand slam toernooi. En dan toch een potje gewonnen. Dat kunnen heel veel haar niet navertellen.
Mooi rijtje hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Precies, heeft net als Nadal nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.
Er zijn ook heel wat debielen op dit forum..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:19 schreef Norrage het volgende:
Nou, je noemt Roelfs een debiel, maar ik heb het op dit forum ook al 500x moeten uitleggen dat het via loting geschiedt....
Ik vind Rochus juist eng met z'n emotieloze kopquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef Angelof9 het volgende:
Santoro is eng met die priemende ogen. Vind Rochus wel schattig, blij dat hij gewonnen heeft.
En het is een kut tennisser.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind Rochus juist eng met z'n emotieloze kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |