Mooi, hier nog eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was een lange nacht en ochtend, maar een paar dagen slapen doet wonderen.
Ik vind het altijd geweldig als mensen serieus ingaan op m'n onzinquote:
Wat is dat VV? Of zijn dat puntige hangtietjes?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach zij kon iig nog WEL op haar favoriet stemmen
inkoppertjes zijn leuk
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees eens goed renate....zo aardig is het niet wat ie schrijft...je zeikt , zeurt en/of zevert maar het is niet aanvallend bedoeld
je bedoeld via fok...of heeft tie dat gezegd in de bunker....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehad
Angelfish dan hè, let op je vertaling! Ik mot dat zoute water niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
mmm who de fok is Moonfish,die "mijn" lieve Ramses ietsje citeert
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bedoeld via fok...of heeft tie dat gezegd in de bunker.... dat laatste
Niet dat het wat geholpen heeft, maar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach zij kon iig nog WEL op haar favoriet stemmen
inkoppertjes zijn leuk
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
lees eens goed renate....zo aardig is het niet wat ie schrijft...je zeikt , zeurt en/of zevert maar het is niet aanvallend bedoeld
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dat VV? Of zijn dat puntige hangtietjes?
Ik zit vandaag vol vragen.
Nee, hij lult zich er weer uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Maar zegt dat wel eerlijk in m,n bakkes en we hebben idd een leuk gesprek gehad
ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".
Bijvoorbeeld: Hee, ik noemde je een rottende rioolhoer maar het was niét aanvallend bedoeld!!!
Die discussie kan hier: The Bunker PR dame - Mariell Wassen van den Boom (inclusief tieten!)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel genoeg zo, kunnen we niet een bram vs Marriell starten?
Want die loopt als een idioot te spammen en waarschijnlijk alleen omdat die vrijwillige fokkertjes een stuk goedkoper zijn dan Marriell
ONZ jargon. Vandaar.quote:
Breng dat Bram maar eens aan zijn verstandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die discussie kan hier: The Bunker PR dame - Mariell Wassen van den Boom (inclusief tieten!)
Deze cryptische omschrijving gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angelfish dan hè, let op je vertaling! Ik mot dat zoute water niet.
Zo lang ie maar recht in den bakkes is hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taktiek. Misschien kan het nog wel een stapje verder dan "zeuren" of "zeiken".
Bijvoorbeeld: Hee, ik noemde je een rottende rioolhoer maar het was niét aanvallend bedoeld!!!
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemen.
Hier leer ik nog es wat!
Ja hallo, zo kom je overal mee weg natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Om het nog minder kwetsend te maken kun je haar ook een in staat van ontbinding zijnde afwateringsbuisprostituee noemen.
dus......je pikt alles als het je maar recht in je gezicht wordt gezegd.....how oddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Zo lang ie maar recht in den bakkes is he_O-
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kentquote:
nee, hij geeft gewoon toe dat zijn eigen referentiekader fucked up isquote:
nou eigenlijk heb ik haar uiteindelijk wel een zeikwijf genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kent![]()
![]()
![]()
![]()
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed lezen,Huub vind haar zeuren ,zeveren zeiken,maar noemt haar geen zeikwijf.Dat zou aanvallend zijn.Aldus iemand die Huub goed kent![]()
![]()
![]()
![]()
OF in de wc van een volendamse kroeg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk heb ik haar uiteindelijk wel een zeikwijf genoemd
Waar ik het wel mee eens ben, is dat DGK vele malen leuker was om te volgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, hij geeft gewoon toe dat zijn eigen referentiekader fucked up isen dat hij haar vond zeuren/zeiken/miepen over zes dagen betekent niet dat 6 dagen in the bunker eenvoudig is, alleen maar om het feit hij veel langer in een huis met camera's heeft gezeten.
Los van het feit dat het gesprek langer duurde dan alleen die drie zinnen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
urineerdame, huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar vervolgens af te zetten op de afwerkplek achter Station Beukenlaan.
Gewoon blind om je heen scheldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
kan er niet een centraal topic komen, ik zie door de bomen het bos niet meer
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
Dat zijn de betere vragen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
Kan dan wel zijn, en je kunt altijd wel de waarheid in pacht denken te hebben Huubje, maar dan wil ik toch dat je nu een keer eerlijk bent en verteld : Waar de fuck is Wimpey, en waar komtie vandaan?
That's the spirit... wij zouden evil broertjes kunnen wezen, mijn waarde!quote:
ik zeur zeker wel es jij niet dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat ís ze tze zeurt toch soms weleens een heel klein beetje?
... en of hij Kelly gehumpt heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nl
daar vind je vast ook nog wel posts van hem, en dan voordat hele nowlive gezeik,
begreep dat hij tijdens de kooi ook al enorm anti huub is,
voor de rest weet ik er niet zoveel van
Wimpey ook al?quote:
eerlijkheid is goud waardquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus......je pikt alles als het je maar recht in je gezicht wordt gezegd.....how odd
Ja ja, iemand proberen de mond te snoeren, wat een lullo die Bramquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel genoeg zo, kunnen we niet een bram vs Marriell starten?
Want die loopt als een idioot te spammen en waarschijnlijk alleen omdat die vrijwillige fokkertjes een stuk goedkoper zijn dan Marriell
Nee joh, dat vroeg Versa pas nog aan Huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Be careful what you wish forquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!
en zo is hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
Het kan natuurlijk dat Renate gewoon veel te lief is van karakter en wil ze daarom het goede in alle mensen zien. Ja dan kan je weleens gekwetst worden. Maar daar leer je ook weer van.
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerkloffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindt
True. Doet ze eigenlijk nog aan camseks?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!
adem ff menschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegd zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
en zo leefden we nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
Voor die vraag moet je bij ... komt Bart hier eik nog wel ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Doet ze eigenlijk nog aan camseks?
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo leefden we nog lang en gelukkig
Ja .ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo leefden we nog lang en gelukkig
Wat is er mis met grasbaanracequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?
Dat zal toch wel? Als ie weer een beetje bij geslapen is, gok ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
Voor die vraag moet je bij ... komt Bart hier eik nog wel ?
Hij was eerst pro jou hoor, kun je je dat voorstellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nl
daar vind je vast ook nog wel posts van hem, en dan voordat hele nowlive gezeik,
begreep dat hij tijdens de kooi ook al enorm anti huub is,
voor de rest weet ik er niet zoveel van
who the fuck is Wimpy? ja heul ergquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Als ie weer een beetje bij geslapen is, gok ik.
Wimpey kun je namelijk wel vertrouwen, die is te dom om nare geintjes uit te halenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
who the fuck is Wimpy? ja heul erg
Je moet hier zijn lulloquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaar
Dat was dus een van de twijfelaars die ik verafschuwde"in het spel"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was eerst pro jou hoor, kun je je dat voorstellen?Maar toen het mis ging tussen jou en Lieke vond hij dat je Lieke zo lelijk had behandeld, werd pro Lieke en fel anti jou.
Volgens mij heeft ie vandaag ergens een debat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaar
Wijsheden van 2 tegeltjes idd...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
eerlijkheid is goud waard
al die tegeltjeswijsheiden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wimpey kun je namelijk wel vertrouwen, die is te dom om nare geintjes uit te halen
beidenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wijsheden van 2 tegeltjes idd...
-tegeltje1: eigen haard is goud waard.
-tegeltje2: eerlijkheid duurt het langst.
Welke bedoelde je nou?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was eerst pro jou hoor, kun je je dat voorstellen?Maar toen het mis ging tussen jou en Lieke vond hij dat je Lieke zo lelijk had behandeld, werd pro Lieke en fel anti jou.
Ja, hij blijft er erg lang in hangen. Zou je niet verwachten hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahha, wat kunnen mensen in een programma zitten zeg! Die Wimpey
Met een vork die Peter niet nodig heeft om z'n haar te doen.quote:
Heeft Huub haar zeikwijf genoemd?? schande, en weer is er een rel geborenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindt
tegeltje 1: waar je geld is je vaderlandquote:
Het is altijd maar weer de vraag wanneer hij opduikt. Zijn van die spontane akties van hem. Dus hou het topic in de gatenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
Wat die wimpey betreft ik wacht nog steeds op z'n gestelde diagnose voor mij.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tegeltje 1: waar je geld is je vaderland
tegeltje 2: liever botte eerlijkheid dan schijnheilige "leugentjes"
nou ik wacht met smart afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is altijd maar weer de vraag wanneer hij opduikt. Zijn van die spontane akties van hem. Dus hou het topic in de gaten![]()
Of je wat wijzer word van zijn diagnose moet nog blijken.
met prozac moet je uitkijken! Het is een merknaam van fluoxetinequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
heb prozac van em gehad
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahha, wat kunnen mensen in een programma zitten zeg! Die Wimpey
Tegeltje 1: Een vrouwenkut trekt harder dan 10 paardenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tegeltje 1: waar je geld is je vaderland
tegeltje 2: liever botte eerlijkheid dan schijnheilige "leugentjes"
Die staat al lang en breed op fok onder nieuws zonder weggehaalde namenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met prozac moet je uitkijken! Het is een merknaam van fluoxetine
lees dit hieronder maar even
Dat moet haast wel fanmail zijn geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik ga voor tegeltje 2quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegeltje 1: Een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
Tegeltje 2: Beter een zus als hoer, dan Wimpey als broer!
Alleen maar Prozac? en helpt het een beetje ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
heb prozac van em gehad
[ afbeelding ]
Let je wel een beetje op het nieuws?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Het was dan ook een geintje, maar als dit verhaal waar is dan is dat idd zieke shit!
ben blij dat ik die zooi niet slik ik slik sowieso niks wat die zooi betreft.
jaja, zie allemaal roze olifantjes op de muurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alleen maar Prozac? en helpt het een beetje ?
Het lijkt of jij alles best vind ha ha .foutje nr 3quote:
Ja had ik ook gelezen die mail van die man, triest he voor alle partijen, denk dat er veel vragen nooit beantwoord zullen worden maar beide Familie`s pppfftttttt, en dan zitten wij een beetje te geinen met zijn alle en kleine ruzie`s uit te vechten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Hallo allemaal.
Twee jaar van ellende, scheiding, verhuizing, een nieuwe vriendin veel te zware knie operatie etc. Wordt al anderhalf jaae met de dood bedreigt en ook mijn kinderen en mijn vriendin en haar kind. Heb al een keer 5000 euro in samenwerking met de politie bij een benzinepomp af moeten geven, niemand kwam het halen. Een aantal keer was ik verdachte ipv slachtoffer. in cel gezeten en al. Twee weken geleden een pistool op mijn hoofd, mocht niet omkijken anders werd ik direct neer geschoten, een volle markt en niemand die iets gezien heeft. Denk één van de mannen herkend te hebben, hij was vanavond niet thuis, het hele weekend niet, anders had hij nu dood geweest, -------- -------- uit --------, de klootzak,hij heeft mijn telefoon gestolen en is de ellende begonnen. Mijn kinderen ex vrouw ziijn zwaar deprssief, alle mogelijke opvang en hulp, niets helpt. Ze waren meer met de dood bezig dag jij een ik bij elkaar. Zit zwaar onder de meicijnen en heb totaal geen emotie, fluoxetine doet rare dingen met mensen. Mijn vriendin vetelde me vandaag dat ze regelmatig vreemd gaat en dat ze om het nog spannerder wilde maken en vragen om aandacht bij de politie mij en haarzelf bedreigende smsjes en brieven heeft gestuurd, heb haar een klap gegeven en ben weggegaan, niet veel later ben ik terug gegaan en ben door het lint gegaan. ze leeft niet meer. Wilde er alleen uistappen, maar kon dat Astrid en de kinderen niet aandoen, de kinderen hadden me achetr na gekomen, zeker mijn dochter, mijn kinderen en ex vrouw zitten zo diep dat ik besloten heb ze mee te nemen. Zij komen in de hemel, ik in de hel. Een uitvaart zal er niet komen voor mijn, door dit ben ik het niet waard en zal daarom mijn llichaam ter beschikking stellen aan de wetenschap, doe ik ook nog iets voor de maatschapij. Met mij erbij vijf doden dus plus mijn hond. Niemand van jullie heeft ook maar gevaar gelopen, weet dat, ik heb iedereen meegenomen die me lief is, Tevergeefs geprobeeerd aan een pistol te komen. heb het nu met eeen mes gedaan, totaal emotie loos dus.Slik zometeen alle medicijnen die ik heb, zet een barbeceu in de badkamer met houtskool en snij mijn polsen door. ik moet zeker te weten dood en op deze manier sterf je ook nog eens aan koolmonokcide.
-------, bedankt voor alles, heb mij eigen baan mogen creeren en deed dat met veel plezier, dank voor je steun en support, het ga je goed.
-------, dank voor alles wat je voor me gedaan hebt, laat je niet op je kop zitten.
-------, geweldige kerel, werkte heel graag met je en heb veel mogen leren van je.
-------. je bent een uitzonderlijk mens, blijf jezelf en maak er meer meer van dan ik..
-------, bedankt voor het aanhoren van mijn verhaal, hoop dat het goed komt met je dochter.
Collega's, het was prettig werken met jullie, ik had een gewelfige baan, ééntje van de catagorie, als je een baan vind die bij je past, hoef je nooit meer te werken.
Was altijd een zeer sociaal en goed mens, nu niet meer, ben de de grootste klootzak op aarde. Eén ding is zeker, heb nog nooit iemand ook maar één raar smsje of teloontje gestuurd. ik ben het niet of nooit geweest
Vrrag natuurlijk niet om begrip, slaa ook nergens op, wilde mijn verhaal kwijt.
Het ga jullie goed. keep up the good work
ik kijk maar niet al te vaak naar het reguliere nieuws. het echte nieuws hoor je bijna nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op het nieuws?
Vier doden in woning in Zwijndrecht
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het lijkt of jij alles best vind ha ha .foutje nr 3
Het is in ieder geval iemand van NowLive geweest, want naast de fluoxetine druipt ook de Garoetenga er van af...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet haast wel fanmail zijn geweest
Dankzij Snaptnix herinner ik me nu de WimpeyV Nummer 1 tegel EVAH!quote:
Ja, ik stond er te laat bij stil, Renate plaats altijd die foto van Prozac dus excuus mijn kant, want zulke dingen snijden door je ziel als je dat leest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Er zijn n.l 3 doden in 1 woning:ex vrouw en 2 kinderen van 16 en 17 en 1 dode in andere woning"ex vriendin"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ook excuses van mijn kant dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik stond er te laat bij stil, Renate plaats altijd die foto van Prozac dus excuus mijn kant, want zulke dingen snijden door je ziel als je dat leest.
Was toch 4 (plus hond) en 1 elders?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. 3 doden in 1 woning:ex vrouw en 2 kinderen van 16 en 17 en 1 dode in andere woning"ex vriendin"
Erg genoeg allemaal.
Leef jij wel in een echte wereld Renate? Nieuws lezen verrijkt je wereld, desnoods zoek je elke morgen maar een krant op Internet op, maar meisje echt, op jou leeftijd moet je meer rondkijken dan alleen het dorp waarin je woond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik kijk maar niet al te vaak naar het reguliere nieuws. het echte nieuws hoor je bijna nooit
heelvaak zijn het hele leugens en halve waarheden.
Foutje nr 5 :Het leven is het echte nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik kijk maar niet al te vaak naar het reguliere nieuws. het echte nieuws hoor je bijna nooit
Lieverd ik lees echt wel het nieuws maar dat doe ik op indymedia.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leef jij wel in een echte wereld Renate? Nieuws lezen verrijkt je wereld, desnoods zoek je elke morgen maar een krant op Internet op, maar meisje echt, op jou leeftijd moet je meer rondkijken dan alleen het dorp waarin je woond.
Gewoon een goede raad.
Je hoort er ook bijna nooit iets over chemtrails, 1 groot complot, wat ik je bromquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Lieverd ik lees echt wel het nieuws maar dat doe ik op indymedia.nl
zo isda! En we zijn ook allemaal allang gechipped!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hoort er ook bijna nooit iets over chemtrails, 1 groot complot, wat ik je brom
Van die hond wist ik nog niet maar zijn ex vrouw en 2 kinderen dood en op ander adres zijn ex vriendin die hem had bedrogen.Triest allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was toch 4 (plus hond) en 1 elders?
het is de afscheidsbrief van die knakker in zwijndrecht, en bavelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
Het was dan ook een geintje, maar als dit verhaal waar is dan is dat idd zieke shit!
ben blij dat ik die zooi niet slik ik slik sowieso niks wat die zooi betreft.
Hij is toch ook dood?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Van die hond wist ik nog niet maar zijn ex vrouw en 2 kinderen dood en op ander adres zijn ex vriendin die hem had bedrogen.Triest allemaal
On topic.peace iedereen![]()
Welnee, joh... Dat zijn allemaal verzinsels van de illuminati, de Reptillians en de CFR...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leef jij wel in een echte wereld Renate? Nieuws lezen verrijkt je wereld, desnoods zoek je elke morgen maar een krant op Internet op, maar meisje echt, op jou leeftijd moet je meer rondkijken dan alleen het dorp waarin je woond.
Gewoon een goede raad.
heb het ondertussen zitten lezen idd ik heb bij deze de prozac afbeelding verwijderd vond de reactie mijnerzijds niet echt gepastquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het is de afscheidsbrief van die knakker in zwijndrecht, en bavel
illuminati: zij die licht brengen Dan Brown toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welnee, joh... Dat zijn allemaal verzinsels van de illuminati, de Reptillians en de CFR...
En we zitten allemaal in de Matrix. Gadegeslagen door een stel sadistische eikels die inmiddels al toe zijn aan deel 413.288.013.678 van "Commentaren op de Matrix".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo isda! En we zijn ook allemaal allang gechipped!
en ja hoorr maak het maar lekker belachelijk tuurlijk zijn we nu niet gechipped maar ik geloof gewoon niet altijd het reguliere nieuws op t.v.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo isda! En we zijn ook allemaal allang gechipped!
Hmmm.. Laat me raden in welke periode dat wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
illuminati: zij die licht brengen Dan Brown toch?
Reptillians klinkt heel vaag bekend in de oren CFR? Iets van Jim Marsh ofzo? Geen idee
(en ja ik heb Jim Marsh gelezen)
kijk dat vind ik nou hypocriet gelul, prozac doesnt kill people..people kill people!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
heb het ondertussen zitten lezen idd ik heb bij deze de prozac afbeelding verwijderd vond de reactie mijnerzijds niet echt gepast
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Lieverd ik lees echt wel het nieuws maar dat doe ik op indymedia.nl
Counsil on foreign relations een club mensen die niet altijd even koosjere ideeen hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
illuminati: zij die licht brengen Dan Brown toch?
Reptillians klinkt heel vaag bekend in de oren CFR? Iets van Jim Marrs ofzo? Geen idee
(en ja ik heb Jim Marrh gelezen)
Laat dat maar aan Mooi!!!! over, die heeft een apart schriftje er voor aangeschaft, vanaf nu houd ze je extra in de gaten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en ja hoorr maak het maar lekker belachelijk tuurlijk zijn we nu niet gechipped maar ik geloof gewoon niet altijd het reguliere nieuws op t.v.
mooii wel blijven turven he?
Er zitten nochtans veel joden in hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:58 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Counsil on foreign relations een club mensen die niet altijd even koosjere ideeen hebben
ja maar huub...huub...renate dacht dat jij dat wilde horenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kijk dat vind ik nou hypocriet gelul, prozac doesnt kill people..people kill people!
people kill people ja dat klopt maar als ik er net een geintje over maak en lees vervolgens mijn bericht ja, dan verwijder ik em. hypocriet of niet maar dat vind ik dn niet echt gepastquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kijk dat vind ik nou hypocriet gelul, prozac doesnt kill people..people kill people!
vertel! vind t knap als je dat weetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm.. Laat me raden in welke periode dat was
yepquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Chanel5 het volgende:
Illuminati was dat niet uit Het Bernini Mysterie
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mooi!!!! over, die heeft een apart schriftje er voor aangeschaft, vanaf nu houd ze je extra in de gaten.
Maar je gelooft wel die ongewassen werkschuwe beroepsstinkers van indymediaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en ja hoorr maak het maar lekker belachelijk tuurlijk zijn we nu niet gechipped maar ik geloof gewoon niet altijd het reguliere nieuws op t.v.
mooii wel blijven turven he?
Ik leen het glazen bolletje van Toverheks even:quote:
hi hiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mooi!!!! over, die heeft een apart schriftje er voor aangeschaft, vanaf nu houd ze je extra in de gaten.
Nouja, de illuminati is of was een echte groepering, maar de film is goed en het boek was beter!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Chanel5 het volgende:
Illuminati was dat niet uit Het Bernini Mysterie
zo, zo je bent goed ingelicht zie ik dat is hetzelfde als alle hollanders eten kaas.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar je gelooft wel die ongewassen werkschuwe beroepsstinkers van indymedia![]()
alles kan onderwerp van humor zijn, ik vind dat er geen taboes zijn,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
people kill people ja dat klopt maar als ik er net een geintje over maak en lees vervolgens mijn bericht ja, dan verwijder ik em. hypocriet of niet maar dat vind ik dn niet echt gepast
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik leen het glazen bolletje van Toverheks even:
Ik zie, ik zie... Slapeloze, frenetieke nachten met het Boliviaanse marcheerpoeder in de periode... 2004-2005?
doe ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
hi hi![]()
![]()
Liever @Renate ga eff je hippie vest verstellen eff cooldown
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, de illuminati is of was een echte groepering, maar de film is goed en het boek was beter!
Foutje nr 6.Neem hints sereneusquote:
En terechtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
alles kan onderwerp van humor zijn, ik vind dat er geen taboes zijn,
maar goed, geef dan ook wel weer toe dat ik niet echt het type ben wat een blad voor de mond neemt als ik vrijelijk kan spreken
hahahaha, nee, kwam er via een mede student mee in contact toen ik in wageningen studeerde, 2000/2001quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik leen het glazen bolletje van Toverheks even:
Ik zie, ik zie... Slapeloze, frenetieke nachten met het Boliviaanse marcheerpoeder in de periode... 2004-2005?
quote:
Haha... Oh well, it was a wild, slightly educated guess...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahaha, nee, kwam er via een mede student mee in contact toen ik in wageningen studeerde, 2000/2001
Maar las von Daniken voor de eerste keer toen ik een jaar of zeven was
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
people kill people ja dat klopt maar als ik er net een geintje over maak en lees vervolgens mijn bericht ja, dan verwijder ik em. hypocriet of niet maar dat vind ik dn niet echt gepast
Op indymedia kun je leren kraken en je leren verzetten middels geweld, er hebben tig topics gestaan hoe je oom agent het bloed uit de oren kan laten stromen. Ga nou alsjeblieft niet doen of ik niet heb gelezen wat die ransapen daar doen. Mooiste stunt: ze kraken een pand omdat ze principieel tegen dakloosheid zijn, iedereen verdient een huis in hun ogen, groot feest op indymedia... afijn ze gaan voor een krakersworkshop ( What the fuck???) naar frankrijk, komen terug en anderen zitten in dat hok welliswaar verslaafd iedereen verbolgen op indymedia... en die hebben ze met geweld dat hok uitgejaagd... Dus ... zij mogen niet dakloos zijn en anderen wel.. pleur toch op, als je het over hypocriet hebt is het wel over dat extreem linkse bolwerk waar je geweld uit het boekje kan leren ... en de site is nog van alle kanten gesubsidieerd ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
zo, zo je bent goed ingelicht zie ik dat is hetzelfde als alle hollanders eten kaas.....
Pfff ,weer niet bruin deze zomerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je bent weer lekker op dreef he Mooi!!!!!!
'Krakersworkshop' het woord alleen alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op indymedia kun je leren kraken en je leren verzetten middels geweld, er hebben tig topics gestaan hoe je oom agent het bloed uit de oren kan laten stromen. Ga nou alsjeblieft niet doen of ik niet heb gelezen wat die ransapen daar doen. Mooiste stunt: ze kraken een pand omdat ze principieel tegen dakloosheid zijn, iedereen verdient een huis in hun ogen, groot feest op indymedia... afijn ze gaan voor een krakersworkshop ( What the fuck???) naar frankrijk, komen terug en anderen zitten in dat hok welliswaar verslaafd iedereen verbolgen op indymedia... en die hebben ze met geweld dat hok uitgejaagd... Dus ... zij mogen niet dakloos zijn en anderen wel.. pleur toch op, als je het over hypocriet hebt is het wel over dat extreem linkse bolwerk waar je geweld uit het boekje kan leren ... en de site is nog van alle kanten gesubsidieerd ook!
ja idd... was net lekker aan het wachten op een rel ...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef Maanvis het volgende:
jongens, doe die discussie lekker in TRU ofzo. Het interesseert me helemaal niet.
Net zoals de Vrijmetselaars. Veel mensen denken dat het maar verhaaltjes zijn, verzonnen voor in een boek of film.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, de illuminati is of was een echte groepering, maar de film is goed en het boek was beter!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja idd... was net lekker aan het wachten op een rel ...
Renaat ik doe niet meer mee!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:11 schreef Maanvis het volgende:
jongens, doe die discussie lekker in TRU ofzo. Het interesseert me helemaal niet.
Niets persoonlijks hoor, maar praten over indymedia ontneemt me alle lust op rellen en eik alle lustquote:
idd de vrijmetselaars zijn nog springlevend en the illuminati ook maar ben ook benieuwd of de fim angels&demons een goeie isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net zoals de Vrijmetselaars. Veel mensen denken dat het maar verhaaltjes zijn, verzonnen voor in een boek of film.
Ik vind trouwens Het Bernini Mysterie beter dan De Da Vince Code. De film van De Davinci Code vond ik een slap aftreksel van het boek. Dus nu weer dat het boek beter is. Tja
is goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor, maar praten over indymedia ontneemt me alle lust op rellen en eik alle lust
nee die is moed aan het verzamelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef Ravenna29 het volgende:
Toch grappig dat sinds Renate hier post, Peter onvindbaar is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met z'n allen en @ Renate naar 2010 helpen en er voor zorgen dat ze niet in loverboy's handen valt
Goed voornemen,beter te vroeg dan te laat
Jij durft in ieder geval te posten,het kan ook zijn dat @Peter krampachtig probeert iets van z'n korte haren te meken met gel.veel gelquote:
Ik ook, wat mij betreft mag er een WimpeyV Subforum komen!quote:
WimpeyVFantopicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, wat mij betreft mag er een WimpeyV Subforum komen!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
is er een foto van wimpey beschikbaar?
Kijk in de spiegel van de kapperquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
is er een foto van wimpey beschikbaar?
hmm zielsverwanten ik wordt steets nieuwsgierigerquote:
Nou @Renate,die haren kloppen welquote:
Dan mag hij nog wel even door verzamelen wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee die is moed aan het verzamelen
ik heb mijn zielsverwant gevonden ooh....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nou @Renate,die haren kloppen wel![]()
Denk ik
Het is steedsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hmm zielsverwanten ik wordt steetsnieuwsgieriger![]()
ehh,ik ben niet zo van de pies,i dus [b]zeker[/b geen zielsverwant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik heb mijn zielsverwant gevonden ooh....
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is steeds,maar ik maak ook foutjes hoor
nou, zullen we dan een demonstratie houden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
ehh,ik ben niet zo van de pies,ik houd meer van rellehhhh
mooiiiiii is heel stiekum geen hij hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou, zullen we dan een demonstratie houden?
Geklooi met d of t is meer aan het eind van een woord,in het woord"steeds " lijkt het me duidelijk dat de "d" niet een "t " is.quote:
Alleen als je genoeg deo en intiemspray hebt gebruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou, zullen we dan een demonstratie houden?
misschien heeft ie wel een optreden, wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij durft in ieder geval te posten,het kan ook zijn dat @Peter krampachtig probeert iets van z'n korte haren te meken met gel.veel gelen daarom niet aanwezig is.
deo? dat hadden ze in de hippietijd nog niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Alleen als je genoeg deo en intiemspray hebt gebruikt
Wat zei ik nou een paar posten terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
deo? dat hadden ze in de hippietijd nog niet hoor
ff m'n brain herprogrammeren en dan in de tijdmachine bllllpquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat zei ik nou een paar posten terugWe leven in 2009!!Nu is het wel te koop!
![]()
Kan jij nou niet Renate op de koffie uitnodigen, kan ze heel wat van je leren denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat zei ik nou een paar posten terugWe leven in 2009!!Nu is het wel te koop!
![]()
ik heb nu toch wel het gevoel van je komt echt uit een E Iquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ff m'n brain herprogrammeren en dan in de tijdmachine bllllp![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef Hobby het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel het gevoel van je komt echt uit een E I
En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan jij nou niet Renate op de koffie uitnodigen, kan ze heel wat van je leren denk ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.
Voor mij ook wat tips graagIk wil afkickken van internet
Neeeehh,dat is weer geen 2009.nu is het hashcake en paddosoepquote:
En paddo soep is geen champignonsoepquote:
jij ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je kan toch wel tegen een geintje hoop ik?
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiiiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En paddo soep is geen champignonsoep
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.
Voor mij ook wat tips graagIk wil afkickken van internet
tis gewoon een slowchat voor indymedia geworden hoor!quote:
Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii
Ik vermaak me trouwens kostelijk
je bedoeld in de verderfelijke hoofdstadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de biotenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
Les 1:ook in kleine steden lopen vieze enge mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!Probeer het.
Niet meelullen ,niet doen,zeg /schrijf wat je echt denkt"rekening houdend met dat iedereen kan meelezen""mij maakt dat trouwens weinig uit,ik ben altijd mezelf"ik kan niet anders en wil ook niet anders.
![]()
![]()
Anders kan je beter in de shit gaan schuilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[..]
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beter
Ik stuur nu een virtuele zakdoek en dat is alleen maar omdat ik die niet letterlijkk kan geven..Je hoeft niet alles te spuien hier hoor Renate,maar ik merk een breekpunt en sterkte daarmee.We helpen je wel als Fokkers als het er opaan komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
Ehhh, even denken....Brian? Of was dat broer Kenneth?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
sorry maar die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii Mag hoor,ik heb raad voor iedereen behalve als het mezelf betreft,dan weet ik het ook niet goed vaak![]()
Ik vermaak me trouwens kostelijk
Braaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ehhh, even denken....Brian? Of was dat broer Kenneth?
Nee,tuurlijk niet.Ghandy en moeder theresa kwamen er dichtbij,maar moet je ook maar willen zo'n leven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer nobody is perfect
een beetje zeg ze danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Braai![]()
Hij was toen een beetje van para-achtig
time to eat,eff wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
een beetje zeg ze dan....jonguhhh....Bro....ik vraag je een vraag
Kies er dan voor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
een beetje zeg ze dan....jonguhhh....Bro....ik vraag je een vraag
hou op schei uit.....eigenlijk was het masters...hoe ze dat ooit nog gaan overtreffenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kies er dan voor!![]()
Geweldig, na een jaar is het nog steeds leuk om terug te lezen en tjoeps terug te kijken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Renate, nu spreek ik even als *moeder* tegen je, je leert ook van dingen in je leven die je overkomen, ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk je had een kind van me kunnen wezen.
Alles wat je overkomt daar moet je leer momentjes uit trekken, hoe onbenullig ze ook lijken op het moment.
En kijk nooit achterom maar kijk naar de toekomst, stippel sommige dingen van te voren uit hoe je alles aan pakt in je toekomst.
Soms is er tegenslag maar ook zijn er fijne dingen zeker weten en kijk daar op terug met een glimlach, zet je schouders eronder en neem 1 raad van mij aan.
Schijt aan de hele wereld maar kwets nooit iemand,![]()
OT. Wil een bunker2 met Jimbo, want van een beetje relluh ben ik ook niet vies. Ben JimboFan haha
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Renate, nu spreek ik even als *moeder* tegen je, je leert ook van dingen in je leven die je overkomen, ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk je had een kind van me kunnen wezen.
Alles wat je overkomt daar moet je leer momentjes uit trekken, hoe onbenullig ze ook lijken op het moment.
En kijk nooit achterom maar kijk naar de toekomst, stippel sommige dingen van te voren uit hoe je alles aan pakt in je toekomst.
Soms is er tegenslag maar ook zijn er fijne dingen en kijk daar op terug met een glimlach, zet je schouders eronder en neem 1 raad van mij aan.
Schijt aan de hele wereld maar kwets nooit iemand,
OT. Wil een bunker2 met Jimbo, want van een beetje relluh ben ik ook niet vies. Ben JimboFan haha
RLS moedersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha ha
Have funquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
RLS moeders![]()
tot latermoet echt weg nu anders ben ik te laat
Zo ver wil ik niet gaan hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha ha
Die stijgt wel naar de 1e plaats, want hij komt wel terug hoor om verder inhoudelijk over zijn *misstap* te discusseren. Met andere woorden, die komt nog wel om zich verder belachelijk op de kaart te zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
Momenteel resultaat 5 op google als je zoekt op peter nuninga:
TBO / Peter Nuninga trapt verliefd meisje de grond in #4
100+ berichten - 11 auteurs - Laatste bericht: 8 uur geleden
Dat iemand ergens op hoopt, of misschien nog wat bleu of naief is, geeft een mongool als Peter Nuninga niet het recht om er gewoon keihard ...
forum.fok.nl/topic/1295947 - 8 uur geleden - Gelijkwaardige pagina's
Van een heks wiens bezemsteel gejat is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan hoormaar ze is dus 24, ja dan kan het mijn kind wezen hahah en was gewoon ff een moederlijke raad
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Van een heks wiens bezemsteel gejat is.Als je daar al niet op kan letten,hoe betrouwbaar ben je dan
maar ze kunnen alles van ons jatten,behalve onze vrijheid van meningsuiting,geen politieke partij die mij de mond snoertquote:
Ja,Cosmopolitan style onder Fokkersquote:
En toen ging de wekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee die is moed aan het verzamelen
Jij ook??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je kan toch wel tegen een geintje hoop ik?
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gatequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Rondje van mij ;-)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Ja, waren blijven die tieten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gate
Sorry Peter
Hippie style om @Renate een hart onder haar riem te steken,maar 7 maanden tot het 1 jan 2010 is en tegen die tijd heeft ze alles geleerd wat nodig is om vieze enge mannen te werenquote:
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....quote:
Oi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry Peter
check waarom zo moeilijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/
en daar plak je onderstaande achter
?d=POK3WR82
aha...ik krijg wel een excuses.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....
Soms ben ik niet zo moeilijk ;-)quote:
yesterday's news is yesterday's newsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi!![]()
Da's wel een beetje een steek onder water. Gewoon tegen een tbo deelnemertje die denkt dat hij de man is mee te moeten delen dat hij vergane oude shit is en niet eens het bashen waard
Dus moet ie het voorbeeld gevenquote:
Das jammer, want het gezeur was de moeitequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
?d=POK3WR82
Je moet je inloggen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
?d=POK3WR82
nee, je gaat naar die url en plakt het tweede deel in de url balk. Vervolgens moet je rechtsboven even die cijfer/lettercombinatie invullen en op download klikkenquote:
Ik las niet goed, en las dus niet dat het 2e gedeelte achter de url hoordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je gaat naar die url en plakt het tweede deel in de url balk. Vervolgens moet je rechtsboven even die cijfer/lettercombinatie invullen en op download klikken
ze zien er mij een beetje te onnatuurlijk uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Danny het volgende:
Overigens mogen de foto's niet geplaatst worden. Zodra we namelijk een notice van de rechthebbende krijgen zijn we verplicht een takedown te doen, dus het kan zijn dat ze dan weer verwijderd worden.
Hebben ze KPD rechtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Danny het volgende:
Overigens mogen de foto's niet geplaatst worden. Zodra we namelijk een notice van de rechthebbende krijgen zijn we verplicht een takedown te doen, dus het kan zijn dat ze dan weer verwijderd worden.
te makkelijk, ik sla hem over denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef evaxsis het volgende:
Help, waar moet ik nu zijn?![]()
FOK! is zo verwarrend
nopequote:
eenschquote:Al is het niet KPD waardig offcourse
ze zijn ook nep. Ik had al uitgevogeld dat een of andere dokter ze betaald heeft voor d'r. Dat heeft ze trots op een of ander forum voor neptieten gemeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
ze zien er mij een beetje te onnatuurlijk uit
What! het ging toch om Jan Smitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
te makkelijk, ik sla hem over denk ik![]()
ohwja hierrrrrrrr: Paling-gate #11 Monique Smit neemt het stokje over!
Ut was hier zo gezellig,die Marielle heeft toch haar naam topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry Peter
Hij zal wel over de boeken gebogen zitten om ons straks de oren te wassen met enkele weloverwogen, foutief geschreven beledigingen en 'wijsheden'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nee dus, anders zat hij wel af te geven op al die vunzigheid hier
Ik hoop dat hij nog komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal wel over de boeken gebogen zitten om ons straks de oren te wassen met enkele weloverwogen, foutief geschreven beledigingen en 'wijsheden'
Die komt vast wel, of hij in het juiste topic post is nog de vraag, daar let hij niet zo op geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog komt, ik heb me kostelijk vermaakt gisteren
quote for lapoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
1 voordeel: deze zit bijna dicht en behoeft geen deel 3, dan is er teminste wat meer overzicht in tbo: ik heb geen idee waar en wat ik allemaal moet lezen en stefan blijft maar topics openen
Dat scheelt er weer 1 danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
1 voordeel: deze zit bijna dicht en behoeft geen deel 3, dan is er teminste wat meer overzicht in tbo: ik heb geen idee waar en wat ik allemaal moet lezen en stefan blijft maar topics openen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
mee eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |