Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii
Ik vermaak me trouwens kostelijk
je bedoeld in de verderfelijke hoofdstadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de biotenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
Les 1:ook in kleine steden lopen vieze enge mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!Probeer het.
Niet meelullen ,niet doen,zeg /schrijf wat je echt denkt"rekening houdend met dat iedereen kan meelezen""mij maakt dat trouwens weinig uit,ik ben altijd mezelf"ik kan niet anders en wil ook niet anders.
![]()
![]()
Anders kan je beter in de shit gaan schuilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[..]
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beter
Ik stuur nu een virtuele zakdoek en dat is alleen maar omdat ik die niet letterlijkk kan geven..Je hoeft niet alles te spuien hier hoor Renate,maar ik merk een breekpunt en sterkte daarmee.We helpen je wel als Fokkers als het er opaan komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
Ehhh, even denken....Brian? Of was dat broer Kenneth?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
sorry maar die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii Mag hoor,ik heb raad voor iedereen behalve als het mezelf betreft,dan weet ik het ook niet goed vaak![]()
Ik vermaak me trouwens kostelijk
Braaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ehhh, even denken....Brian? Of was dat broer Kenneth?
Nee,tuurlijk niet.Ghandy en moeder theresa kwamen er dichtbij,maar moet je ook maar willen zo'n leven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer nobody is perfect
een beetje zeg ze danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Braai![]()
Hij was toen een beetje van para-achtig
time to eat,eff wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
een beetje zeg ze dan....jonguhhh....Bro....ik vraag je een vraag
Kies er dan voor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
een beetje zeg ze dan....jonguhhh....Bro....ik vraag je een vraag
hou op schei uit.....eigenlijk was het masters...hoe ze dat ooit nog gaan overtreffenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kies er dan voor!![]()
Geweldig, na een jaar is het nog steeds leuk om terug te lezen en tjoeps terug te kijken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Renate, nu spreek ik even als *moeder* tegen je, je leert ook van dingen in je leven die je overkomen, ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk je had een kind van me kunnen wezen.
Alles wat je overkomt daar moet je leer momentjes uit trekken, hoe onbenullig ze ook lijken op het moment.
En kijk nooit achterom maar kijk naar de toekomst, stippel sommige dingen van te voren uit hoe je alles aan pakt in je toekomst.
Soms is er tegenslag maar ook zijn er fijne dingen zeker weten en kijk daar op terug met een glimlach, zet je schouders eronder en neem 1 raad van mij aan.
Schijt aan de hele wereld maar kwets nooit iemand,![]()
OT. Wil een bunker2 met Jimbo, want van een beetje relluh ben ik ook niet vies. Ben JimboFan haha
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Renate, nu spreek ik even als *moeder* tegen je, je leert ook van dingen in je leven die je overkomen, ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk je had een kind van me kunnen wezen.
Alles wat je overkomt daar moet je leer momentjes uit trekken, hoe onbenullig ze ook lijken op het moment.
En kijk nooit achterom maar kijk naar de toekomst, stippel sommige dingen van te voren uit hoe je alles aan pakt in je toekomst.
Soms is er tegenslag maar ook zijn er fijne dingen en kijk daar op terug met een glimlach, zet je schouders eronder en neem 1 raad van mij aan.
Schijt aan de hele wereld maar kwets nooit iemand,
OT. Wil een bunker2 met Jimbo, want van een beetje relluh ben ik ook niet vies. Ben JimboFan haha
RLS moedersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha ha
Have funquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
RLS moeders![]()
tot latermoet echt weg nu anders ben ik te laat
Zo ver wil ik niet gaan hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje jij als moeder van Renate en ik "moeder" van Huub" wij draaien door ha ha
Die stijgt wel naar de 1e plaats, want hij komt wel terug hoor om verder inhoudelijk over zijn *misstap* te discusseren. Met andere woorden, die komt nog wel om zich verder belachelijk op de kaart te zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Danny het volgende:
Momenteel resultaat 5 op google als je zoekt op peter nuninga:
TBO / Peter Nuninga trapt verliefd meisje de grond in #4
100+ berichten - 11 auteurs - Laatste bericht: 8 uur geleden
Dat iemand ergens op hoopt, of misschien nog wat bleu of naief is, geeft een mongool als Peter Nuninga niet het recht om er gewoon keihard ...
forum.fok.nl/topic/1295947 - 8 uur geleden - Gelijkwaardige pagina's
Van een heks wiens bezemsteel gejat is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan hoormaar ze is dus 24, ja dan kan het mijn kind wezen hahah en was gewoon ff een moederlijke raad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |