hmm zielsverwanten ik wordt steets nieuwsgierigerquote:
Nou @Renate,die haren kloppen welquote:
Dan mag hij nog wel even door verzamelen wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee die is moed aan het verzamelen
ik heb mijn zielsverwant gevonden ooh....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nou @Renate,die haren kloppen wel![]()
Denk ik
Het is steedsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hmm zielsverwanten ik wordt steetsnieuwsgieriger![]()
ehh,ik ben niet zo van de pies,i dus [b]zeker[/b geen zielsverwant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik heb mijn zielsverwant gevonden ooh....
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is steeds,maar ik maak ook foutjes hoor
nou, zullen we dan een demonstratie houden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
ehh,ik ben niet zo van de pies,ik houd meer van rellehhhh
mooiiiiii is heel stiekum geen hij hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou, zullen we dan een demonstratie houden?
Geklooi met d of t is meer aan het eind van een woord,in het woord"steeds " lijkt het me duidelijk dat de "d" niet een "t " is.quote:
Alleen als je genoeg deo en intiemspray hebt gebruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou, zullen we dan een demonstratie houden?
misschien heeft ie wel een optreden, wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jij durft in ieder geval te posten,het kan ook zijn dat @Peter krampachtig probeert iets van z'n korte haren te meken met gel.veel gelen daarom niet aanwezig is.
deo? dat hadden ze in de hippietijd nog niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Alleen als je genoeg deo en intiemspray hebt gebruikt
Wat zei ik nou een paar posten terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
deo? dat hadden ze in de hippietijd nog niet hoor
ff m'n brain herprogrammeren en dan in de tijdmachine bllllpquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat zei ik nou een paar posten terugWe leven in 2009!!Nu is het wel te koop!
![]()
Kan jij nou niet Renate op de koffie uitnodigen, kan ze heel wat van je leren denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wat zei ik nou een paar posten terugWe leven in 2009!!Nu is het wel te koop!
![]()
ik heb nu toch wel het gevoel van je komt echt uit een E Iquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ff m'n brain herprogrammeren en dan in de tijdmachine bllllp![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef Hobby het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel het gevoel van je komt echt uit een E I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |