quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Van een heks wiens bezemsteel gejat is.Als je daar al niet op kan letten,hoe betrouwbaar ben je dan
maar ze kunnen alles van ons jatten,behalve onze vrijheid van meningsuiting,geen politieke partij die mij de mond snoertquote:
Ja,Cosmopolitan style onder Fokkersquote:
En toen ging de wekker?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nee die is moed aan het verzamelen
Jij ook??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je kan toch wel tegen een geintje hoop ik?
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gatequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Rondje van mij ;-)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef Spooky4u het volgende:
Welkom terug trouwens Peter.
* Spooky4u alvast bier gaat pakken.
Ja, waren blijven die tieten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, deze rel is een beetje oud nieuws. We hebben inmiddels Mariell-gate
Sorry Peter
Hippie style om @Renate een hart onder haar riem te steken,maar 7 maanden tot het 1 jan 2010 is en tegen die tijd heeft ze alles geleerd wat nodig is om vieze enge mannen te werenquote:
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....quote:
Oi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry Peter
check waarom zo moeilijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/
en daar plak je onderstaande achter
?d=POK3WR82
aha...ik krijg wel een excuses.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk wist niet dat er patent op zat.....
Soms ben ik niet zo moeilijk ;-)quote:
yesterday's news is yesterday's newsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oi!![]()
Da's wel een beetje een steek onder water. Gewoon tegen een tbo deelnemertje die denkt dat hij de man is mee te moeten delen dat hij vergane oude shit is en niet eens het bashen waard
Dus moet ie het voorbeeld gevenquote:
Das jammer, want het gezeur was de moeitequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
?d=POK3WR82
Je moet je inloggen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
?d=POK3WR82
nee, je gaat naar die url en plakt het tweede deel in de url balk. Vervolgens moet je rechtsboven even die cijfer/lettercombinatie invullen en op download klikkenquote:
Ik las niet goed, en las dus niet dat het 2e gedeelte achter de url hoordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je gaat naar die url en plakt het tweede deel in de url balk. Vervolgens moet je rechtsboven even die cijfer/lettercombinatie invullen en op download klikken
ze zien er mij een beetje te onnatuurlijk uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Danny het volgende:
Overigens mogen de foto's niet geplaatst worden. Zodra we namelijk een notice van de rechthebbende krijgen zijn we verplicht een takedown te doen, dus het kan zijn dat ze dan weer verwijderd worden.
Hebben ze KPD rechtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Danny het volgende:
Overigens mogen de foto's niet geplaatst worden. Zodra we namelijk een notice van de rechthebbende krijgen zijn we verplicht een takedown te doen, dus het kan zijn dat ze dan weer verwijderd worden.
te makkelijk, ik sla hem over denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef evaxsis het volgende:
Help, waar moet ik nu zijn?![]()
FOK! is zo verwarrend
nopequote:
eenschquote:Al is het niet KPD waardig offcourse
ze zijn ook nep. Ik had al uitgevogeld dat een of andere dokter ze betaald heeft voor d'r. Dat heeft ze trots op een of ander forum voor neptieten gemeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
ze zien er mij een beetje te onnatuurlijk uit
What! het ging toch om Jan Smitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
te makkelijk, ik sla hem over denk ik![]()
ohwja hierrrrrrrr: Paling-gate #11 Monique Smit neemt het stokje over!
Ut was hier zo gezellig,die Marielle heeft toch haar naam topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Sorry Peter
Hij zal wel over de boeken gebogen zitten om ons straks de oren te wassen met enkele weloverwogen, foutief geschreven beledigingen en 'wijsheden'quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Nee dus, anders zat hij wel af te geven op al die vunzigheid hier
Ik hoop dat hij nog komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zal wel over de boeken gebogen zitten om ons straks de oren te wassen met enkele weloverwogen, foutief geschreven beledigingen en 'wijsheden'
Die komt vast wel, of hij in het juiste topic post is nog de vraag, daar let hij niet zo op geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog komt, ik heb me kostelijk vermaakt gisteren
quote for lapoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
1 voordeel: deze zit bijna dicht en behoeft geen deel 3, dan is er teminste wat meer overzicht in tbo: ik heb geen idee waar en wat ik allemaal moet lezen en stefan blijft maar topics openen
Dat scheelt er weer 1 danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
1 voordeel: deze zit bijna dicht en behoeft geen deel 3, dan is er teminste wat meer overzicht in tbo: ik heb geen idee waar en wat ik allemaal moet lezen en stefan blijft maar topics openen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |