Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet zo negatief... als je mazzel hebt, doe je er wel 2 uur over (lang leve de "overstapservice")
Eigenlijk heb ik gewoon mazzel dat ik niet met de bus kon... uit nood een autootje aangeschaft, nu hoef ik geen uuuren meer te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..
Weet er alles van, achterlijke bussen.. Vroeger toen kwaakje nog in zeeland woonde en een vriendinnetje in het polderske Kortgene had moest op zondag de bus van 10 uur hebben, omdat de volgende bus al wel om 14 uur ging. S'avonds om 20:00 terug want daarna reedt er geen bus meer. Nog nooit zoveel gefietst als in die 3 maanden
Ooow das shit!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Bijna salarisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blutquote:
Ik heb het al gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelenquote:
quote:
more kissiesquote:
echt kap is met dat woord baas dat is echt zoooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
1,17 en dan sta ik 1000euries in de roodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat die rugpijn of geen geld?quote:
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
weet niet of ik daar zo zin in heb.... huis is ranzig en ik heb te veel pijn om het op te ruimen enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Murmeli het volgende:
oh kz jammer, ik had jou ook willen vragen om te meeten. kan ook een bring your own drinks feestje bij jou doen hoor. ga je nu ff slapen en komen djayzz en ik om een uur of ehhhh 5 a 6...?
ik hoop dat mijn slaris er ook al is ja. geen idee eigenlijk.
en ik krijg vrijdag 150 euro van mn ex voor mn lowlandskaartje
Okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
more kissies
[..]
echt kap is met dat woord baas dat is echt zooo
KF is 21 dus is kleuter... ik snapte eerst ook nie wat ie met dat baas bedoelde maar ik geloof dat ik het nu wel een beetje begin te snappen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaal
het is ook KF hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja ik snap wel. morgen naar de bottensloper toch? sterkte meisie!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet niet of ik daar zo zin in heb.... huis is ranzig en ik heb te veel pijn om het op te ruimen enzo... komt wel andere keer
Allebei!quote:
Boksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo,n begroeting waarbij ze met de vuisten "boksen"quote:
KF, puh-leasequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
MC Dark, dat is pas een baaaaas!!
MC Dark
oh... klinkt ergquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n begroeting waarbij ze met de vuisten "boksen"
Sorry, maar kijk dat filmpje evenquote:
zeg maffiaBAAS lukt hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
more kissies
[..]
echt kap is met dat woord baas dat is echt zooo
ja en een belafspraak met huisarts voor spierverslapper receptje... liggen doet namelijk nu ook pijn, dat heb ik dus eigenlijk nooit... word er helemaal kierewiet van. Vanmorgen een aleve (naproxennatrium) in combi met 1000mg paracetamol (dat versterkt het effect van naproxennatrium, doen ze in ziekenhuis ook) en nog steeds vette pijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik snap wel. morgen naar de bottensloper toch? sterkte meisie!
Uilenzeik..........quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:39 schreef KudFokker het volgende:
http://jouwheineken.nl/Default.aspx
je eigen Heineken flesjes designen!
Ik vind het nogal een sneu topic, eerlijk gezegdquote:
Heb je niks beters te doen?quote:
neen nog niet... ben nog steeds geen 1equote:
beide soort van limonade als je nog moet rijden dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uilenzeik..........
Hier word Bavaria gedronken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en een belafspraak met huisarts voor spierverslapper receptje... liggen doet namelijk nu ook pijn, dat heb ik dus eigenlijk nooit... word er helemaal kierewiet van. Vanmorgen een aleve (naproxennatrium) in combi met 1000mg paracetamol (dat versterkt het effect van naproxennatrium, doen ze in ziekenhuis ook) en nog steeds vette pijn
Ben aan het wachten op een bedrijf wat mij terug moet bellen voor ik verder kanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen?![]()
Ik zie je telkens filmpjes posten
Abdij bierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beide soort van limonade als je nog moet rijden dus![]()
echt bier komt uit een belgisch klooster
Tip: Bel zelf terug?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op een bedrijf wat mij terug moet bellen voor ik verder kan
Hij drinkt de hele dag door spiritusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
kwaak... voor niet alcoholisten is gewoon bier geen limonade hoor...
dat je t ff weet...
"we zijn er nog mee bezig"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tip: Bel zelf terug?![]()
Anders blijf je aan het wachten he
oh..... *fluit onschuldig*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
dat je t ff weet...
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapenquote:
Hoe kom je aan die pijn KZquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapen
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
dat je t ff weet...
ja ach beetje klagen kan helpen he. maar over wat leuks hebben kan ook ff helpen ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.
maar de gall en gall hierop het plein wel zag ik gisteren toen ik mijzelf voorbij die ettalage moest sleuren liefiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ach beetje klagen kan helpen he. maar over wat leuks hebben kan ook ff helpen ja.
Kwaak: jij hebt heul geen zo oude port.....
hmm ik lust ook wel een borreltje
ah... jij ook al... ik had dat ook toen ik bedacht dat de kleine van een vriend van mij wel stil zou worden als ik de speen ff zichzelf vol zou laten zuigen met jeneverquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.
Nee hoor ik denk dat ze raar keken omdat je er water doorheen wilde doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heej KZ!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb geen rugpijn, gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:54 schreef Howl het volgende:
KF en KZ, veel beterschap met jullie ruggen. Ik weet wat het is om rugpijn te hebben, en ik ben dolblij dat ik er alweer een jaar vanaf ben.
Ja precies! Ik denk dat het door mijn opvoeding komt. Kon ik niet slapen dan kreeg ik een slokje tia mariaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah... jij ook al... ik had dat ook toen ik bedacht dat de kleine van een vriend van mij wel stil zou worden als ik de speen ff zichzelf vol zou laten zuigen met jenever
Ja maar ze is nog klein he, frisdrank is niet zo goed voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat ze raar keken omdat je er water doorheen wilde doen.
Daar hoort dan 7up bij!
Maar we gaan niet naar Jannuk, dus we kunnen ook naar Amsterdam, toch murm?quote:
Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geen rugpijn, gelukkig
Echt heel naar idd !
Beterschap
gezellig... kunnen we ergens bij de bierhal afspreken dan om hapje te eten ofzo daar? Ik heb denk ik tot een uurtje of 8 max wel tijd daar voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar we gaan niet naar Jannuk, dus we kunnen ook naar Amsterdam, toch murm?
Amsterdam is best hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
oh rival vroeg ook al of we naar amsterdam kwamen.
djayzz naar adam dan maar? misschien anders leiden of utrecht? of trekken rip en riv dat niet?
TMIquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
Arme KZquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Howl het volgende:
Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.
Ik ben om 5 uur klaar met werken, dus kan om 6 uur in denhaag zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
kom je me in den haag halen dan? en hoe laat? vanaf hoe laat kan jij hier zijn?
Buienradar is down, bedankt hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
Ow, de buurman wil meeten over de nuon regelingDus ik kan niet vanavond
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, hebben jullie die afscheidsbrief van dat drama in Zwijndrecht gelezen?
ik had het gisteren alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee niet gelezen. wat stond erin?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ja. Paranoia, anyone?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel je rip, boks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb niet veel met de bierdiscussie, ik vind bijna alle biertjes wel oke...quote:
Ik vind het erg fout dat ze zo'n brief publiceren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Daar heb je wel een punt inderdaad...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
uh ja... die kerel was echt goed de weg kwijt als dat tenminste de echte brief was. Ik geloof de laatste tijd nieuws op het internet niet meer zo. Er wordt mij teveel aangenomen zonder feiten controlle enzo.
Zie de linkquote:
ah maar weet jij wat de overeenkomst tussen die twee biertjes is??? Ze worden allebij direct uit de rivier geschept en in de fles gedaan. Dommelsch is gewoon water uit de dommel op fles, en bavaria scheppen ze daar in Lieshout ook direct uit de rivierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb niet veel met de bierdiscussie, ik vind bijna alle biertjes wel oke...
maar een bavaria is echt vies(bavaria en dommelsch mogen ze wat mij betreft verbieden)
maar dat zal je ook over amstel, heineken, brand enzo zeggen.... die vind ik goed te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah maar weet jij wat de overeenkomst tussen die twee biertjes is??? Ze worden allebij direct uit de rivier geschept en in de fles gedaan. Dommelsch is gewoon water uit de dommel op fles, en bavaria scheppen ze daar in Lieshout ook direct uit de rivier
Ach als het er op aan komt, ben ik een biernivoor.. Ik drink bijna allesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat zal je ook over amstel, heineken, brand enzo zeggen.... die vind ik goed te doen
als er maar alcohol in zit, ja ik zei dat gisteren al tegen murmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ach als het er op aan komt, ben ik een biernivoor.. Ik drink bijna alles
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het erg fout dat ze zo'n brief publiceren.
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaatquote:
Nou het lijkt me gewoon niet echt gepast. Het zal denk ik geen grote consequenties hebben ofzo. Maar ik zou het niet doen, zo'n brief openbaar maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaat
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaat
en het is wat ik er altijd bij dacht![]()
Rip ging toch "meeten" met haar buurman?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?
maarre... gaan we nog meeten in adam dan vanaaf?
moeten we alleen nog ff rip over halen
Heb je al een foto naar Rip gestuurd?quote:
Nee, alleen een lame excuus dat ie niet "op" zijn computer zatquote:
Die heb ik gezien!! (op tv jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké ik heb heel even in klb rondgehangen en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Dus dames drukken we hier of niet?
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, alleen een lame excuus dat ie niet "op" zijn computer zat
Vanavond kom de fotoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan vervolgens door alle dames worden weggedruktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!! (op tv ja)
Die probeerde stoer over te komen door te lopen als een neger
nu durf ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wel hier he!
Anders doet ze het voor je gok ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
En dan vervolgens door alle dames worden weggedrukt![]()
Hij lijkt een beetje op Klaas-Jan Huntelaar.
Lame excuus inderdaad!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
* djayzz ook nieuwsgierig is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
dus 20:05 buurman meet; 20:15 murm en djayzz meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuis
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!! (op tv ja)
Die probeerde stoer over te komen door te lopen als een neger
ben ik heel erg dom als ik het filmpje niet snap???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké ik heb heel even in klb rondgehangen en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Dus dames drukken we hier of niet?
Ik had best zijn filmpje nog willen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ik vond hem geniaal lopen
echte faalhaas
maar ja om dan ook gelijk allemaal weg te drukken, zou het bijna sneu voor hem vinden
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef washball het volgende:
Waar is die meet? kan ripley me in het echt zien.
en jj durft je in amsterdam te vertonen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggen
ah zo... ja, de kloodtzak!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...
hoe iemand het voor zichzelf goed praat om ook zijn kinderen mee te nemen e.d.
Klinkt opwindendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad
hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
en jj durft je in amsterdam te vertonen?
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ookquote:
kwaak is niet zo goed in spelling.. die moet niet doen of hij spellilngsnazi isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ook
ja hoor... ik heb heel goed geoefend in het boos kijken naar mensen, werkt primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Succes Jannuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga de fysio vervelenen daarna ff
.. tot later
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappen) aansluiten
die blik had je ook op toen murm je voor het eerst zagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja hoor... ik heb heel goed geoefend in het boos kijken naar mensen, werkt prima
Je mag bij mij wel je examen oefenenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappen) aansluiten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak is niet zo goed in spelling.. die moet niet doen of hij spellilngsnazi is
Ik kan niet tot laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
ik moet ff ergens thee drinken nu./ ik hoor het zo wel via de sms hoe en wat vanavond. ik zou adam du wel leuk vinden dat hadden jullie al gehoord he...ik kan best tot laat, morgen vrij
8 uur is goed, hebben we inderdaad minder last van files. en als er toch niemand eerder komt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
janoukie!!! gezellig!!!
waar in amsterdam?
ik stel voor ergens om 20.00 af te spreken.... kan ook 19.00 maar weet niet of djayzz en ik dat halen qua file.
dan sluit nouk rond 10 uur aan en miss rip ook.
kwaak die is bij de HMH dus die kan tot 20.00 ook nog ff, is er daar in de buurt wat leuks o te drinken en eten?
Mee eens, zullen wij een het oosten meeten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stomme meets in het westen des lands
Zijn wij dan de enigequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef washball het volgende:
[..]
Mee eens, zullen wij een het oosten meeten?
ook eens met cuequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stomme meets in het westen des lands
Ik ben goed vermaakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn wij dan de enige![]()
of komen er dan meer?
In je eentje ergens naartoe?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Wie zou er meegaan met een singlereis?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Een groepsreis met andere singlesquote:
Ik moet trainenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie gaat er mee het terras op in Enschede?
als je een datum/tijd hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie gaat er mee het terras op in Enschede?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Bekende of onbekende singles, of Fok!ers?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als je een datum/tijd hebt
zodat ik weet of ik kan ja of nee![]()
ben ik misschien wel aanwezig
Dat zou het wel worden jaquote:
Lekker zo over dat scherm heen fappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou het wel worden ja![]()
Of, als het fokkers zijn, allemaal in hun huisje/kamertje op een laptop fokken
Ik doelde op onbekende singles.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bekende of onbekende singles, of Fok!ers?
Lekkerrrrrr!quote:
jupsquote:
zelfde hier je weet nooit wat je treft.quote:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zelfde hier je weet nooit wat je treft.
straks zit er een seriemoordenaar in spe tussen
Beetje fappen en soppen voor het schermquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje fappen en soppen voor het scherm
Of gewoon in het dagelijkse levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.
maar ach ja zal wel te snel aan het doemdenken zijn
Don't run! straks struikel je. Hide!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destinationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Net zoals in de kroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
sst je zou het niet doorvertellenquote:
Haha, ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Heb je genoeg eten voor 2?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
djayzz..kom jij dan wel om 6 naar den haag? anders moet ik zo lang wachten? doen we ergens hier nog wel een borrel ofzo
I'm with ya, maar als je niet anders kan... Ik snap wel dat mensen het doen. Ik weet niet of ik het zou doen. Eerder met 1 vreemdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:
singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
Daar ging het prima toch?quote:
Ze woont niet in Den Haagquote:
de plus kan is veel sex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
mooie film reeksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort drukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.quote:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kent
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
dat doe ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.
ik moet djayzz nog 23euries geven en bels nog een 10tje... genoeg geleend van andere....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
ik heb alelen eten in rotterdam ja en dat is voor 1 persoon.
KZ.... djayzz en ik kunnen wel naar jou ff komen of een drankje voor je betalen in DH hoor, rijden we daarna door naar amsterdam....
Wie weet is het wel heel gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
Het is wel spannender iigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezoquote:
Juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie weet is het wel heel gezellig
Soms moet je niet over alles 200 keer nadenken, niks mis met een risico op zijn tijd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
mooie film reeks
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb vrijwel geen goede herinneringen aan de vakantie met mijn ex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef kingmob het volgende:
Het is wel spannender iig. Maar mijn beste herrineringen zijn toch van mooie plekken waar ik dan was met m'n vriendin. Volgens mij zou ik het een beetje raar vinden om dat met een vreemde te doen
.
Dit jaar ben ik voor het eerst van plan om langdurig alleen weg te gaan (1- 1,5 maand). Voorheen was ik nooit single
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezo
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ik zit tot 21:45uur op het Roc , kan misschien wel wat eerder weg
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstation
enigequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
Mogguh, zijn jullie ook allemaal zo beroerd of ben ik weer de enige die besluit ziek te worden
Okéquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, jij krijgt vandaag nog antwoord van mij. Ff geduld.
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja hoiIk zit weer 's met 32 graden in de zon
afzien dus, wij zitten met 22 graden in de regen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
In de zon met de laptopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.
Ja maar doe je toch niet!!!quote:
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Ja das waar, knuffelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar doe je toch niet!!!
Ik knuffelde veel liever.
En niet alleen in de markt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"
Kom naar Tsjechiëquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaan
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar mee
Helemaal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Zal even kijken wel vlucht ik moet hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Helemaal niksvond het gewoon een leuke smiley
heeft niet echt een betekenis tot zo ver ik weet.Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnenkort weer knuffelen dus?quote:
Oké niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Nummers komen er aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken in het publiek en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?quote:
Dat zei Cue ja. Dat was ik inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoelingAl heb ik geen jas bij me, dat is niet heel slim
Ik sms/bel wel hoe en wat, ga in ieder geval eerder weg op school
quote:
Nee hoor. Ik was publiek. We waren uitgenodigd om weer eens te komen kijken.quote:
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ookquote:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.quote:
Oh nog eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ook
Ik moet zeggen dat ik de uitzending zelf niet gezien heb. Ik heb het opgenomen dus ik moet nog eens kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Hoe was het? Had niet alles afgekeken maar zag je in het begin ff. Ik dacht gelijk: ej, das Tally! of een dubbelganger.
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Was zeker geen ubuntuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Wat heb ik lekker lang niet gepost hier zeg
Hele middag bezig geweest met een grote storing, een verhuizing is niet helemaal goed gegaanmaar is bijna opgelost
!
* vencodark leest sms na.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het was
quote:
De eerst mogelijkequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal even kijken wel vlucht ik moet hebben
Lets get ready for rumble!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark leest sms na.
Helemaal niet.Je schreef dat je zou opletten. Je hebt niet gezegd of zij het was.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
* vencodark leest sms na.
Helemaal niet.Je schreef dat je zou opletten. Je hebt niet gezegd of zij het was.
Oh, jij had al andere informatie. Ik was helemaal (nah ja, bijna helemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan heb ik dat niet gestuurd.
Maar ik wist van Tally al dat ze ging.. wist alleen niet dat het die zondag was. hehe
Graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Lets get ready for rumble!!!!!!!
heul nie hij moet eerst met ons bier drinken in amsterdam straksquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heul nie hij moet eerst met ons bier drinken in amsterdam straks
Is ook goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jammer heb net in amsterdam afgesproken daarna dan maar
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?quote:
....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoelingAl heb ik geen jas bij me, dat is niet heel slim
Ik sms/bel wel hoe en wat, ga in ieder geval eerder weg op school
Dacht dat jij een hekel had aan de term Nerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?
Ow en hoi allemaal , storing door onweer van vannacht is weer opgelost
Na mijn "oral exam" schatjequote:
Ah het Centrum voor Leven en Intuïtiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?
Dan vind ik het nog niet echt slim, maar dat geeft nietquote:
Dat betekent dus dat de avond voor mij is afgelopen daarnaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Dan vind ik het nog niet echt slim, maar dat geeft niet
Ik bedoelde iets andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat de avond voor mij is afgelopen daarnaSowieso
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
<nerd modus>
command-line-interface
</nerd modus>
Ja als ik er indirect mee aangeduid word jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat jij een hekel had aan de term Nerd?
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe indirect?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja als ik er indirect mee aangeduid word ja
En bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KF is 21 dus is kleuter... ik snapte eerst ook nie wat ie met dat baas bedoelde maar ik geloof dat ik het nu wel een beetje begin te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |