Zal even kijken wel vlucht ik moet hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Helemaal niksvond het gewoon een leuke smiley
heeft niet echt een betekenis tot zo ver ik weet.Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnenkort weer knuffelen dus?quote:
Oké niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Nummers komen er aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken in het publiek en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?quote:
Dat zei Cue ja. Dat was ik inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoelingAl heb ik geen jas bij me, dat is niet heel slim
Ik sms/bel wel hoe en wat, ga in ieder geval eerder weg op school
quote:
Nee hoor. Ik was publiek. We waren uitgenodigd om weer eens te komen kijken.quote:
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ookquote:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.quote:
Oh nog eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ook
Ik moet zeggen dat ik de uitzending zelf niet gezien heb. Ik heb het opgenomen dus ik moet nog eens kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Hoe was het? Had niet alles afgekeken maar zag je in het begin ff. Ik dacht gelijk: ej, das Tally! of een dubbelganger.
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Was zeker geen ubuntuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Wat heb ik lekker lang niet gepost hier zeg
Hele middag bezig geweest met een grote storing, een verhuizing is niet helemaal goed gegaanmaar is bijna opgelost
!
* vencodark leest sms na.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het was
quote:
De eerst mogelijkequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal even kijken wel vlucht ik moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |