I'm with ya, maar als je niet anders kan... Ik snap wel dat mensen het doen. Ik weet niet of ik het zou doen. Eerder met 1 vreemdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:
singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
Daar ging het prima toch?quote:
Ze woont niet in Den Haagquote:
de plus kan is veel sex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
mooie film reeksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort drukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Wie zou er meegaan met een singlereis?
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.quote:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kent
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
dat doe ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.
ik moet djayzz nog 23euries geven en bels nog een 10tje... genoeg geleend van andere....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
ik heb alelen eten in rotterdam ja en dat is voor 1 persoon.
KZ.... djayzz en ik kunnen wel naar jou ff komen of een drankje voor je betalen in DH hoor, rijden we daarna door naar amsterdam....
Wie weet is het wel heel gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
Het is wel spannender iigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezoquote:
Juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie weet is het wel heel gezellig
Soms moet je niet over alles 200 keer nadenken, niks mis met een risico op zijn tijd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
mooie film reeks
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb vrijwel geen goede herinneringen aan de vakantie met mijn ex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef kingmob het volgende:
Het is wel spannender iig. Maar mijn beste herrineringen zijn toch van mooie plekken waar ik dan was met m'n vriendin. Volgens mij zou ik het een beetje raar vinden om dat met een vreemde te doen
.
Dit jaar ben ik voor het eerst van plan om langdurig alleen weg te gaan (1- 1,5 maand). Voorheen was ik nooit single
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezo
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ik zit tot 21:45uur op het Roc , kan misschien wel wat eerder weg
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstation
enigequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
Mogguh, zijn jullie ook allemaal zo beroerd of ben ik weer de enige die besluit ziek te worden
Okéquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, jij krijgt vandaag nog antwoord van mij. Ff geduld.
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja hoiIk zit weer 's met 32 graden in de zon
afzien dus, wij zitten met 22 graden in de regen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
In de zon met de laptopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.
Ja maar doe je toch niet!!!quote:
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Ja das waar, knuffelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar doe je toch niet!!!
Ik knuffelde veel liever.
En niet alleen in de markt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"
Kom naar Tsjechiëquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaan
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar mee
Helemaal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Zal even kijken wel vlucht ik moet hebbenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Helemaal niksvond het gewoon een leuke smiley
heeft niet echt een betekenis tot zo ver ik weet.Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnenkort weer knuffelen dus?quote:
Oké niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, daarom gebruik ik hm nooit.
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Nummers komen er aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.
nouk jij komt ook nog toch?
nu alleen nog een lokatie vinden
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken in het publiek en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?quote:
Dat zei Cue ja. Dat was ik inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, ik zag laatst iemand bij Spuiten en Slikken en die leek wel op jou. Behoort het tot de mogelijkheden dat jij het ook was?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoelingAl heb ik geen jas bij me, dat is niet heel slim
Ik sms/bel wel hoe en wat, ga in ieder geval eerder weg op school
quote:
Nee hoor. Ik was publiek. We waren uitgenodigd om weer eens te komen kijken.quote:
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ookquote:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.quote:
Oh nog eenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je daardoor al bn-er bent, was ik dat vroeger ook
Ik moet zeggen dat ik de uitzending zelf niet gezien heb. Ik heb het opgenomen dus ik moet nog eens kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Hoe was het? Had niet alles afgekeken maar zag je in het begin ff. Ik dacht gelijk: ej, das Tally! of een dubbelganger.
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
Haha, en ik had het tegen Cue gezegd.Die zou het ook aan je vragen maar die heeft het nooit tegen mij gezegd wat de uitkomst daarvan was.
![]()
Was zeker geen ubuntuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef KudFokker het volgende:
Wat heb ik lekker lang niet gepost hier zeg
Hele middag bezig geweest met een grote storing, een verhuizing is niet helemaal goed gegaanmaar is bijna opgelost
!
* vencodark leest sms na.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik je al gelijk zei dat zij het was
quote:
De eerst mogelijkequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal even kijken wel vlucht ik moet hebben
Lets get ready for rumble!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark leest sms na.
Helemaal niet.Je schreef dat je zou opletten. Je hebt niet gezegd of zij het was.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:41 schreef vencodark het volgende:
* vencodark leest sms na.
Helemaal niet.Je schreef dat je zou opletten. Je hebt niet gezegd of zij het was.
Oh, jij had al andere informatie. Ik was helemaal (nah ja, bijna helemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan heb ik dat niet gestuurd.
Maar ik wist van Tally al dat ze ging.. wist alleen niet dat het die zondag was. hehe
Graag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Lets get ready for rumble!!!!!!!
heul nie hij moet eerst met ons bier drinken in amsterdam straksquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heul nie hij moet eerst met ons bier drinken in amsterdam straks
Is ook goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jammer heb net in amsterdam afgesproken daarna dan maar
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?quote:
....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoelingAl heb ik geen jas bij me, dat is niet heel slim
Ik sms/bel wel hoe en wat, ga in ieder geval eerder weg op school
Dacht dat jij een hekel had aan de term Nerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?
Ow en hoi allemaal , storing door onweer van vannacht is weer opgelost
Na mijn "oral exam" schatjequote:
Ah het Centrum voor Leven en Intuïtiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
ff nerd momentje : Heb jij ooit met linux geinstalleerd en er wat nuttigs mee gedaan ? zegt cli je iets ?
Dan vind ik het nog niet echt slim, maar dat geeft nietquote:
Dat betekent dus dat de avond voor mij is afgelopen daarnaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
Dan vind ik het nog niet echt slim, maar dat geeft niet
Ik bedoelde iets andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat de avond voor mij is afgelopen daarnaSowieso
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
<nerd modus>
command-line-interface
</nerd modus>
Ja als ik er indirect mee aangeduid word jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat jij een hekel had aan de term Nerd?
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe indirect?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja als ik er indirect mee aangeduid word ja
En bedanktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KF is 21 dus is kleuter... ik snapte eerst ook nie wat ie met dat baas bedoelde maar ik geloof dat ik het nu wel een beetje begin te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |