Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet zo negatief... als je mazzel hebt, doe je er wel 2 uur over (lang leve de "overstapservice")
Eigenlijk heb ik gewoon mazzel dat ik niet met de bus kon... uit nood een autootje aangeschaft, nu hoef ik geen uuuren meer te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..
Weet er alles van, achterlijke bussen.. Vroeger toen kwaakje nog in zeeland woonde en een vriendinnetje in het polderske Kortgene had moest op zondag de bus van 10 uur hebben, omdat de volgende bus al wel om 14 uur ging. S'avonds om 20:00 terug want daarna reedt er geen bus meer. Nog nooit zoveel gefietst als in die 3 maanden
Ooow das shit!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Bijna salarisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blutquote:
Ik heb het al gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelenquote:
quote:
more kissiesquote:
echt kap is met dat woord baas dat is echt zoooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
1,17 en dan sta ik 1000euries in de roodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
wat die rugpijn of geen geld?quote:
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
weet niet of ik daar zo zin in heb.... huis is ranzig en ik heb te veel pijn om het op te ruimen enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Murmeli het volgende:
oh kz jammer, ik had jou ook willen vragen om te meeten. kan ook een bring your own drinks feestje bij jou doen hoor. ga je nu ff slapen en komen djayzz en ik om een uur of ehhhh 5 a 6...?
ik hoop dat mijn slaris er ook al is ja. geen idee eigenlijk.
en ik krijg vrijdag 150 euro van mn ex voor mn lowlandskaartje
Okquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
more kissies
[..]
echt kap is met dat woord baas dat is echt zooo
KF is 21 dus is kleuter... ik snapte eerst ook nie wat ie met dat baas bedoelde maar ik geloof dat ik het nu wel een beetje begin te snappen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaal
het is ook KF hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
ja ik snap wel. morgen naar de bottensloper toch? sterkte meisie!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet niet of ik daar zo zin in heb.... huis is ranzig en ik heb te veel pijn om het op te ruimen enzo... komt wel andere keer
Allebei!quote:
Boksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo,n begroeting waarbij ze met de vuisten "boksen"quote:
KF, puh-leasequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
MC Dark, dat is pas een baaaaas!!
MC Dark
oh... klinkt ergquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n begroeting waarbij ze met de vuisten "boksen"
Sorry, maar kijk dat filmpje evenquote:
zeg maffiaBAAS lukt hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
more kissies
[..]
echt kap is met dat woord baas dat is echt zooo
ja en een belafspraak met huisarts voor spierverslapper receptje... liggen doet namelijk nu ook pijn, dat heb ik dus eigenlijk nooit... word er helemaal kierewiet van. Vanmorgen een aleve (naproxennatrium) in combi met 1000mg paracetamol (dat versterkt het effect van naproxennatrium, doen ze in ziekenhuis ook) en nog steeds vette pijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik snap wel. morgen naar de bottensloper toch? sterkte meisie!
Uilenzeik..........quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:39 schreef KudFokker het volgende:
http://jouwheineken.nl/Default.aspx
je eigen Heineken flesjes designen!
Ik vind het nogal een sneu topic, eerlijk gezegdquote:
Heb je niks beters te doen?quote:
neen nog niet... ben nog steeds geen 1equote:
beide soort van limonade als je nog moet rijden dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uilenzeik..........
Hier word Bavaria gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |