quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ik zit tot 21:45uur op het Roc , kan misschien wel wat eerder weg
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog een schoolganger in Amsterdam. Welke ROC? Ik zit op de HvA, bij Amstelstation
enigequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
Mogguh, zijn jullie ook allemaal zo beroerd of ben ik weer de enige die besluit ziek te worden
Okéquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, jij krijgt vandaag nog antwoord van mij. Ff geduld.
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Ja hoiIk zit weer 's met 32 graden in de zon
afzien dus, wij zitten met 22 graden in de regen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
In de zon met de laptopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar biedt die zon je niet genoeg plezier om van Fok af te blijven.
Ja maar doe je toch niet!!!quote:
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Ja das waar, knuffelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar doe je toch niet!!!
Ik knuffelde veel liever.
En niet alleen in de markt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
ik zie een gat in de markt. "Fok!-reizen"
Kom naar Tsjechiëquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Leuk om te horen hele dag in de miezer regen en wind op dak gestaan
gezellig. pm anders ff je nummer dan smssen we wel waar we zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij station sloterdijk , nog 2 lessen ben ik er klaar mee
Helemaal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |