Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geen rugpijn, gelukkig
Echt heel naar idd !
Beterschap
gezellig... kunnen we ergens bij de bierhal afspreken dan om hapje te eten ofzo daar? Ik heb denk ik tot een uurtje of 8 max wel tijd daar voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar we gaan niet naar Jannuk, dus we kunnen ook naar Amsterdam, toch murm?
Amsterdam is best hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
oh rival vroeg ook al of we naar amsterdam kwamen.
djayzz naar adam dan maar? misschien anders leiden of utrecht? of trekken rip en riv dat niet?
TMIquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
Arme KZquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Howl het volgende:
Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.
Ik ben om 5 uur klaar met werken, dus kan om 6 uur in denhaag zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
kom je me in den haag halen dan? en hoe laat? vanaf hoe laat kan jij hier zijn?
Buienradar is down, bedankt hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
Ow, de buurman wil meeten over de nuon regelingDus ik kan niet vanavond
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, hebben jullie die afscheidsbrief van dat drama in Zwijndrecht gelezen?
ik had het gisteren alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
nee niet gelezen. wat stond erin?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ja. Paranoia, anyone?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel je rip, boks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaal
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb niet veel met de bierdiscussie, ik vind bijna alle biertjes wel oke...quote:
Ik vind het erg fout dat ze zo'n brief publiceren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |