quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en een belafspraak met huisarts voor spierverslapper receptje... liggen doet namelijk nu ook pijn, dat heb ik dus eigenlijk nooit... word er helemaal kierewiet van. Vanmorgen een aleve (naproxennatrium) in combi met 1000mg paracetamol (dat versterkt het effect van naproxennatrium, doen ze in ziekenhuis ook) en nog steeds vette pijn
Ben aan het wachten op een bedrijf wat mij terug moet bellen voor ik verder kanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen?![]()
Ik zie je telkens filmpjes posten
Abdij bierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beide soort van limonade als je nog moet rijden dus![]()
echt bier komt uit een belgisch klooster
Tip: Bel zelf terug?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op een bedrijf wat mij terug moet bellen voor ik verder kan
Hij drinkt de hele dag door spiritusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
kwaak... voor niet alcoholisten is gewoon bier geen limonade hoor...
dat je t ff weet...
"we zijn er nog mee bezig"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tip: Bel zelf terug?![]()
Anders blijf je aan het wachten he
oh..... *fluit onschuldig*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
dat je t ff weet...
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapenquote:
Hoe kom je aan die pijn KZquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapen
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
dat je t ff weet...
ja ach beetje klagen kan helpen he. maar over wat leuks hebben kan ook ff helpen ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
behoorlijk... mja ga nu maar weer stoppen met bitchen... misschien zo maar ff slapen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.
maar de gall en gall hierop het plein wel zag ik gisteren toen ik mijzelf voorbij die ettalage moest sleuren liefiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ach beetje klagen kan helpen he. maar over wat leuks hebben kan ook ff helpen ja.
Kwaak: jij hebt heul geen zo oude port.....
hmm ik lust ook wel een borreltje
ah... jij ook al... ik had dat ook toen ik bedacht dat de kleine van een vriend van mij wel stil zou worden als ik de speen ff zichzelf vol zou laten zuigen met jeneverquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet? Vandaar dat de familie me raar aankeek toen ik een flesje wilde maken voor mijn nichtje van bier verdund met water.
Nee hoor ik denk dat ze raar keken omdat je er water doorheen wilde doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heej KZ!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb geen rugpijn, gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:54 schreef Howl het volgende:
KF en KZ, veel beterschap met jullie ruggen. Ik weet wat het is om rugpijn te hebben, en ik ben dolblij dat ik er alweer een jaar vanaf ben.
Ja precies! Ik denk dat het door mijn opvoeding komt. Kon ik niet slapen dan kreeg ik een slokje tia mariaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah... jij ook al... ik had dat ook toen ik bedacht dat de kleine van een vriend van mij wel stil zou worden als ik de speen ff zichzelf vol zou laten zuigen met jenever
Ja maar ze is nog klein he, frisdrank is niet zo goed voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor ik denk dat ze raar keken omdat je er water doorheen wilde doen.
Daar hoort dan 7up bij!
Maar we gaan niet naar Jannuk, dus we kunnen ook naar Amsterdam, toch murm?quote:
Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb geen rugpijn, gelukkig
Echt heel naar idd !
Beterschap
gezellig... kunnen we ergens bij de bierhal afspreken dan om hapje te eten ofzo daar? Ik heb denk ik tot een uurtje of 8 max wel tijd daar voorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar we gaan niet naar Jannuk, dus we kunnen ook naar Amsterdam, toch murm?
Amsterdam is best hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
oh rival vroeg ook al of we naar amsterdam kwamen.
djayzz naar adam dan maar? misschien anders leiden of utrecht? of trekken rip en riv dat niet?
TMIquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
Arme KZquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Howl het volgende:
Oh, op een of andere manier haal ik jullie twee steeds door de war.
Ik ben om 5 uur klaar met werken, dus kan om 6 uur in denhaag zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
kom je me in den haag halen dan? en hoe laat? vanaf hoe laat kan jij hier zijn?
Buienradar is down, bedankt hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
als jullie binnen nu en zeg 15 tot 30 minuten rare gekleurde dampen boven denhaag zien komen op de buienradar, dan is dat geen regenwolk hoor
* kwaakvaak gaat even kleien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
Ow, de buurman wil meeten over de nuon regelingDus ik kan niet vanavond
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, hebben jullie die afscheidsbrief van dat drama in Zwijndrecht gelezen?
ik had het gisteren alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
nee niet gelezen. wat stond erin?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ja. Paranoia, anyone?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel je rip, boks!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaal
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb niet veel met de bierdiscussie, ik vind bijna alle biertjes wel oke...quote:
Ik vind het erg fout dat ze zo'n brief publiceren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |