Daar heb je wel een punt inderdaad...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
uh ja... die kerel was echt goed de weg kwijt als dat tenminste de echte brief was. Ik geloof de laatste tijd nieuws op het internet niet meer zo. Er wordt mij teveel aangenomen zonder feiten controlle enzo.
Zie de linkquote:
ah maar weet jij wat de overeenkomst tussen die twee biertjes is??? Ze worden allebij direct uit de rivier geschept en in de fles gedaan. Dommelsch is gewoon water uit de dommel op fles, en bavaria scheppen ze daar in Lieshout ook direct uit de rivierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb niet veel met de bierdiscussie, ik vind bijna alle biertjes wel oke...
maar een bavaria is echt vies(bavaria en dommelsch mogen ze wat mij betreft verbieden)
maar dat zal je ook over amstel, heineken, brand enzo zeggen.... die vind ik goed te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah maar weet jij wat de overeenkomst tussen die twee biertjes is??? Ze worden allebij direct uit de rivier geschept en in de fles gedaan. Dommelsch is gewoon water uit de dommel op fles, en bavaria scheppen ze daar in Lieshout ook direct uit de rivier
Ach als het er op aan komt, ben ik een biernivoor.. Ik drink bijna allesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat zal je ook over amstel, heineken, brand enzo zeggen.... die vind ik goed te doen
als er maar alcohol in zit, ja ik zei dat gisteren al tegen murmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ach als het er op aan komt, ben ik een biernivoor.. Ik drink bijna alles
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik vind het erg fout dat ze zo'n brief publiceren.
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaatquote:
Nou het lijkt me gewoon niet echt gepast. Het zal denk ik geen grote consequenties hebben ofzo. Maar ik zou het niet doen, zo'n brief openbaar maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaat
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Why? ik vond het erg interessant, vroeg me altijd af wat er in zo iemand om gaat
en het is wat ik er altijd bij dacht![]()
Rip ging toch "meeten" met haar buurman?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?
maarre... gaan we nog meeten in adam dan vanaaf?
moeten we alleen nog ff rip over halen
Heb je al een foto naar Rip gestuurd?quote:
Nee, alleen een lame excuus dat ie niet "op" zijn computer zatquote:
Die heb ik gezien!! (op tv jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké ik heb heel even in klb rondgehangen en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Dus dames drukken we hier of niet?
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, alleen een lame excuus dat ie niet "op" zijn computer zat
Vanavond kom de fotoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan vervolgens door alle dames worden weggedruktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!! (op tv ja)
Die probeerde stoer over te komen door te lopen als een neger
nu durf ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wel hier he!
Anders doet ze het voor je gok ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
En dan vervolgens door alle dames worden weggedrukt![]()
Hij lijkt een beetje op Klaas-Jan Huntelaar.
Lame excuus inderdaad!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
* djayzz ook nieuwsgierig is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
dus 20:05 buurman meet; 20:15 murm en djayzz meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuis
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!! (op tv ja)
Die probeerde stoer over te komen door te lopen als een neger
ben ik heel erg dom als ik het filmpje niet snap???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké ik heb heel even in klb rondgehangen en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Dus dames drukken we hier of niet?
Ik had best zijn filmpje nog willen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ik vond hem geniaal lopen
echte faalhaas
maar ja om dan ook gelijk allemaal weg te drukken, zou het bijna sneu voor hem vinden
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef washball het volgende:
Waar is die meet? kan ripley me in het echt zien.
en jj durft je in amsterdam te vertonen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggen
ah zo... ja, de kloodtzak!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...
hoe iemand het voor zichzelf goed praat om ook zijn kinderen mee te nemen e.d.
Klinkt opwindendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad
hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
en jj durft je in amsterdam te vertonen?
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ookquote:
kwaak is niet zo goed in spelling.. die moet niet doen of hij spellilngsnazi isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ook
ja hoor... ik heb heel goed geoefend in het boos kijken naar mensen, werkt primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Succes Jannuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga de fysio vervelenen daarna ff
.. tot later
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappen) aansluiten
die blik had je ook op toen murm je voor het eerst zagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja hoor... ik heb heel goed geoefend in het boos kijken naar mensen, werkt prima
Je mag bij mij wel je examen oefenenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappen) aansluiten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak is niet zo goed in spelling.. die moet niet doen of hij spellilngsnazi is
Ik kan niet tot laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
ik moet ff ergens thee drinken nu./ ik hoor het zo wel via de sms hoe en wat vanavond. ik zou adam du wel leuk vinden dat hadden jullie al gehoord he...ik kan best tot laat, morgen vrij
8 uur is goed, hebben we inderdaad minder last van files. en als er toch niemand eerder komt....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
janoukie!!! gezellig!!!
waar in amsterdam?
ik stel voor ergens om 20.00 af te spreken.... kan ook 19.00 maar weet niet of djayzz en ik dat halen qua file.
dan sluit nouk rond 10 uur aan en miss rip ook.
kwaak die is bij de HMH dus die kan tot 20.00 ook nog ff, is er daar in de buurt wat leuks o te drinken en eten?
Mee eens, zullen wij een het oosten meeten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stomme meets in het westen des lands
Zijn wij dan de enigequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef washball het volgende:
[..]
Mee eens, zullen wij een het oosten meeten?
ook eens met cuequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr stomme meets in het westen des lands
Ik ben goed vermaakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn wij dan de enige![]()
of komen er dan meer?
In je eentje ergens naartoe?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Wie zou er meegaan met een singlereis?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Een groepsreis met andere singlesquote:
Ik moet trainenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie gaat er mee het terras op in Enschede?
als je een datum/tijd hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Wie gaat er mee het terras op in Enschede?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Bekende of onbekende singles, of Fok!ers?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als je een datum/tijd hebt
zodat ik weet of ik kan ja of nee![]()
ben ik misschien wel aanwezig
Dat zou het wel worden jaquote:
Lekker zo over dat scherm heen fappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou het wel worden ja![]()
Of, als het fokkers zijn, allemaal in hun huisje/kamertje op een laptop fokken
Ik doelde op onbekende singles.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bekende of onbekende singles, of Fok!ers?
Lekkerrrrrr!quote:
jupsquote:
zelfde hier je weet nooit wat je treft.quote:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zelfde hier je weet nooit wat je treft.
straks zit er een seriemoordenaar in spe tussen
Beetje fappen en soppen voor het schermquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje fappen en soppen voor het scherm
Of gewoon in het dagelijkse levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.
maar ach ja zal wel te snel aan het doemdenken zijn
Don't run! straks struikel je. Hide!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destinationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Net zoals in de kroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
sst je zou het niet doorvertellenquote:
Haha, ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Heb je genoeg eten voor 2?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
djayzz..kom jij dan wel om 6 naar den haag? anders moet ik zo lang wachten? doen we ergens hier nog wel een borrel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |