Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon leedvermaak.

Hoe kansloos?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat er werkelijk mensen zijn die zoooo kansloos zijn!

Nee, zitten beelden in van januari 2006.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
is dat niet die herhaling van een uitzending uit 1990?

Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.quote:

Dat jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.

quote:

Hoerenlopers? Bij de EO? Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gesprek kunnen aanknopen, alleen maar seksen. Kansloos imho.

Die muts op tv. Duh.quote:

Ik kijk geen tvquote:

Snol die met alles wat los en vast zit neukt. En na 40 dagen meteen iemand's vriendje wilt neuken of zo. Door de drankquote:

quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snol die met alles wat los en vast zit neukt. En na 40 dagen meteen iemand's vriendje wilt neuken of zo. Door de drank

Twitter een end op kansloesoequote:

zijn de regeltjes die geen regeltjes zijn weer veranderd?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter een end op kansloesoeik mag ook geen tieten posten, niet eens achter een spoiler

Ik zet ze achter spoilerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zijn de regeltjes die geen regeltjes zijn weer veranderd?

De normale dagcijfers laat ik sinds vrijdag weer aan OA over, trouwens.quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 indahnesia.com
02. 045 Pheno
03. 026 Fha
04. 020 MPG
05. 019 DaMart
06. 017 Dr_Flash
07. 015 Ladylike
08. 014 Nijns
09. 014 JortK
10. 014 marcb1974
11. 013 Frutsel
12. 010 OA
13. 009 dndiek
14. 009 Sjowhan
15. 008 Pien85
16. 007 Muck
17. 004 cablegunmaster
18. 003 BrandX
19. 001 goldfinger1963
Reeks-statistieken!

Gewoon niet kijken is ook een optie. Ik ga er niet van uit dat er iets fatsoenlijks voor terug komt namelijkquote:

Als je verkeerd zit, moet je recht gaan zitten!quote:

Geen idee, dat heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:55 schreef krootje het volgende:
[..]
Dat zei toch Wendy van Dijk altijd met die Ushi? Of zit ik nu verkeerd?

La me raden.. jij bent Foks huisfysiotherapeut?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je verkeerd zit, moet je recht gaan zitten!

FOUT!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:18 schreef krootje het volgende:
[..]
La me raden.. jij bent Foks huisfysiotherapeut?

Een kwartier? Damn.. ķf je sopt heel langzaam of je vind het gewoon lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:![]()
![]()
sta ik hier gewoon een kwartier af te wassen![]()
wat een begin van de dag

Bustedquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef krootje het volgende:
[..]
Een kwartier? Damn.. ķf je sopt heel langzaam of je vind het gewoon lekker

tegen betaling doe ik bijna allesquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:28 schreef krootje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel een afwasje voor je hoor

niet veelquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef krootje het volgende:
[..]
Wat brengt dat nou op, een kwartiertje 'afwassen'?

Een nieuw hoogtepunt op de dag?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:34 schreef krootje het volgende:
[..]
Wat brengt dat nou op, een kwartiertje 'afwassen'?

Mogguh nijnsquote:
Thuis heb ik een afwasmachinequote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef krootje het volgende:
Nah ja gelukkig heb ik ook niet zo heel veel afwas.. ik denk dat het met een minuutje of 5 wel gepiept is. Dat valt dan weer mee, toch?

Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine

Hai!quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh nijns![]()
[..]
Thuis heb ik een afwasmachine
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:45 schreef krootje het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar mun bttrijen zijn leeg... Mogguh Nijns!
Sjowquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen. Geen vertragingen qua trein, maar wel qua verslapen.

Hier en krootje wilde me ook overhalen maar daar trap ik lekker niet inquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai!
Waar ging je dan afwassen?
[..]
Haai! Batterijen in je afwasmachine...?
[..]
Sjow

Ha Nijnsquote:

Goeie smorreges lekker dierquote:

Fruts!quote:
Moet toch werken, doe mij maar lekker weer in het weekendquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ha Nijns.
Het weer is in ieder geval veel beter dan gisteren. Alhoewel gisteravond werd het ook steeds beter, en kon ik nog lekker in het zonnetje zitten

quote:
quote:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, pak je voor mij ook even een ijsje?

Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?quote:

Pissigquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik een beetje pissig ben... En met jou dan?

Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..quote:

Ha, lekker geil nat soppend neukmonsterquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
Hellow mannen *doet winken met wenkbrauwen enzo*

Heey lekkertjequote:
Nijnsquote:
Ola Kindercola Lekker ysjeholaquote:
Mogguhquote:
Bierquote:
Dagmarktquote:

Darom, de telefoon!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb mijn begeleider vanuit school al 4 keer een mail gestuurd met wanneer ik wil afstuderen, welke planning ik heb tot die tijd en de vraag of dat haalbaar is en ik nog ergens aan moet denken en hij reageert gewoon niet..

Nou issie sjtukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die partytent5cm grote hagelstenen

Ik weet alleen dat Pa_Fles handelt in die dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"

Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te vorenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Zou je voor zoiets nu verzekerd zijn?
Of zou de verzekering dan zeggen:"Tja, had u hem maar binnen moeten halen"

Man:"Ja maar we waren op vakantie"quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren

Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen op het laatst. Het was nou niet dat men niet gewaarschuwd had van te voren
Pardon??quote:Het verbond noemt de schade 'behoorlijk hoog'. Oorzaak is het verrassingselement: het KNMI kondigde geen waarschuwing aan, waardoor mensen geen maatregelen hebben kunnen nemen.

Ik wacht vandaag nog even af, anders bel ik hem morgen..quote:

Nou volgens mij twee dagen van te voren al dat het bekend was. En bij ons in de buurt is niet eens wat gebeurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??

Precies!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]

Wel een waarschuwing, maar geen weeralarmquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Stond in de Metro op de voorpagina een passage die ik erg raar vond:
[..]
Pardon??

Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een waarschuwing, maar geen weeralarm![]()
75 duizend bliksems en toch geen alarm

Uiteraard, maar zoals je zelf al zegtquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, tegenwoordig kan men niet eens meer nadenken bij zoiets. Het valt me nog mee dat men ademt.

Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garagequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is er nog wel gewaarschuwd, dat er in de avond nacht geouwehoer zou zijn.

Inderdaad, geen waarschuwing: http://www.nu.nl/algemeen(...)or-zware-buien.html.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Pardon??

Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage

Ik kocht mijn auto inclusief hagelschade, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, een waarschuwing. Maar verder kan je niet zoveel he zonder garage

Er zijn ook mensen die alleen een schuur hebben of in een flat wonen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?

Zat van die debielen die dat zo hebben jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die parasol staat in de winter ook buiten? Open?

ik kreeg er vorige week nog bijna een op mijn kop /madquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat van die debielen die dat zo hebben ja

Muckjequote:

Was je in de Randstad?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kreeg er vorige week nog bijna een op mijn kop /mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |