95%quote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Hexagon het volgende:
Tering
Hoeveel van die dames zullen er bi zijn enkel om het interessant doen?
90 procent.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Hexagon het volgende:
Hoeveel van die dames zullen er bi zijn enkel om het interessant doen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Kopbal het volgende:
'Ik doe ook modellenwerk'
Keihard in je reet geneukt worden door Don en Ad ja...
quote:
Waarschijnlijk over een week weer. De helft komt weer terugquote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Mi_Mang het volgende:
Aan de andere kant, Annick zien we nooit meer terug.
Helaas wel. Marjolein.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Rucebo het volgende:
Waarschijnlijk over een week weer. De helft komt weer terug.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Kopbal het volgende:
'Ik doe ook modellenwerk'
Keihard in je reet geneukt worden door Don en Ad ja...
@Robin Cquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan zal ze aanstaande maandag wel erin zitten.
hier ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:24 schreef marcodej het volgende:
Bij ons klapte de kabel eruit door het onweer, dus ik heb het einde niet kunnen zien.
ah ben ik niet de enigste, niks speciaals, eerder lelijk dan mooi.quote:Maar ik vond haar eigenlijk niet eens zo heel mooi.
Nee we zijn met zn tweeenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:23 schreef Myster_E het volgende:
Ik ben zeker de enige die ietwat sympathie voor Annick heeft?![]()
Het klopt! Hilde zat er gisteren bij met daten in het donker.quote:
4quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef boskameel het volgende:
Waar kan ik die met die WOW geek terugvinden?
Nog steeds niet. Bij iemand wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm zoveel leuke reacties hierRTLgemist deed het gisteren niet
quote:
lindsayquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef fespo het volgende:
er zit er één bij die heeft echt het hoofd van een mongool.
beetje krullen en ogen ver van elkaar, weet iemand wie ik bedoel?
straattaalquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Mi_Mang het volgende:
Wat een shrek is die Miranda, de tering.
TV en plamuur maakt je oud. Ik zie meisjes van 19 die er daar uitzien als 25quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Geertje is 1 jaar jonger dan ikIk word oud
echt niet, daar is deze gast veuls te sjiek voor. ik vind het wel een auto verkoperquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef Mi_Mang het volgende:
Korpsbal alert.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:58 schreef Sanderrrr het volgende:
een doos met daarin een slang, dat kan je op 2 manieren opvatten.
vooral hilde die hoerquote:
Kan je ook meteen kijken of er een beetje pit in die vrouwen zit, behalve dat ze een beetje mooi willen zijn en vooral niks willen doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom ga je nou die slang showen? Denk je nou echt dat ze je dan niet weg drukken?
Ik stel je gerust: Je komt zelf ook nog maar net kijken hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Geertje is 1 jaar jonger dan ikIk word oud
90% was alleen voor de show volgens mij. Tegenwoordig moet je als meisje wat lesbische trekjes hebben. Dat is normaal schijnt en hoort zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef onderscheid het volgende:
blijkt weer dat veel vrouwen gewoon lesbisch, gezien de aflevering van gisteren![]()
Tsja, er zijn wel meer terugkomende one-liners. Zo'n beetje elke jongen heeft wel "een leuk koppie"quote:en wat is dat iedere keer met "ik denk niet dat hij me aankan" of "ik wals over em heen" wat een onzin zeg. is dat een nieuwe hype?
't Is allemaal stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef onderscheid het volgende:
blijkt weer dat veel vrouwen gewoon lesbisch, gezien de aflevering van gisteren![]()
en wat is dat iedere keer met "ik denk niet dat hij me aankan" of "ik wals over em heen" wat een onzin zeg. is dat een nieuwe hype? eigenlijk moet je gewoon als reactie geve: ik maak je helemaal afen dan de reactie afwachten.
[zeikstem]quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef -Dries- het volgende:
Is er ooit iemand bij Florentine door de eerste ronde gekomen?
Enkele. Sommigen haalde het zelfs tot ronde 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef -Dries- het volgende:
Is er ooit iemand bij Florentine door de eerste ronde gekomen?
Omdat ik haar wel lekker vind, daaromquote:
Hij is niet zo kieskeurig, hij neukt alles met een gat erin.quote:
Nee, ik wil er ook bij daglicht mee over straat kunnen. En dan bedoel ik niet dat ik ze in een burqua hijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is niet zo kieskeurig, hij neukt alles met een gat erin.
Volgens mij is die helemaal niet in het spel, als hij met zn moeder zn broertjes opvoedt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef Mi_Mang het volgende:
Turkse mooiboy. Zijn vader heeft een supermarkt, wedden?
Die kom ik dus dagelijks tegenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Kopbal het volgende:
Blijft toch vreemd, allochtonen met een Brabants accent
Voor of na de sprong?quote:
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Kopbal het volgende:
Die Turk baaltWaarschijnlijk zien we Toos 'paardengebit' Tietloos morgen weer terug.
Ze was eigenlijk vooral heel erg dun. Een mooi figuur is iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.
Ze had alleen een lelijk jurkje aan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.
Bingo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:40 schreef Mi_Mang het volgende:
' Ik zoek iemand die mij aan kan.'
Er zitten er wel meer in waarvan ik de leeftijd niet geloofquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef Mi_Mang het volgende:
WTF man, hoe kan Marjolein 20 zijn? Ze lijkt echt minstens 27.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:51 schreef MissJ het volgende:
Carlijn, lijkt me een leuke dame, past wel goed bij deze gozer volgens mij
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik vind 'm nu al een held, deze.
inderdaad dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:53 schreef MissJ het volgende:
zo deze gaat echt bruut weggedrukt worden denk ik
Rotterdam, Utrecht en Eindhoven zie je ook vaak (En Amsterdam natuurlijk)quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik kijk niet zo heel vaak, maar vrijwel iedere keer dat ik keek zat er weer iemand uit Tilburg die mee deed, toeval of is het daar gewoon slecht gesteld met de meiden?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:56 schreef brascoo het volgende:
kan iemand hem dood slaan, wat een stem
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:57 schreef MissJ het volgende:
TIJD VOOR CHAMPIONS LEAGUE!! GTST CHAMPIONS LEAGUE
Wat een trieste hoer is die inge toch. Eerst wordt ze voor schut gezet door een sukkel (vijver/jacuzzi) en gaat ze daarna proberen hem voor lul te zetten.quote:
Hij is zelf begonnen met zichzelf voor schut zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat een trieste hoer is die inge toch. Eerst wordt ze voor schut gezet door een sukkel (vijver/jacuzzi) en gaat ze daarna proberen hem voor lul te zetten.
Das waarquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Hij is zelf begonnen met zichzelf voor schut zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het systeem al die knoppen tegelijk niet aankan. Blijkbaar moet het allemaal door een klein netwerkje. Vandaar dat je de helft tegelijk ziet drukken en vervolgens de lampjes in groepjes uitgaan met wat nakomertjes daarnaquote:
Ja, ipv dat ze gewoon zegt dat ze hem eng vindt omdat er voor haar 19jarige persoontje ineens een 34jarige gast half tegen d'r op glijdt terwijl hij oervals uit de maat een liedje slistquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat een trieste hoer is die inge toch. Eerst wordt ze voor schut gezet door een sukkel (vijver/jacuzzi) en gaat ze daarna proberen hem voor lul te zetten.
Amsterdamse kk hoer!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat een trieste hoer is die inge toch.
Hehe kansloos mongoltjequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, ipv dat ze gewoon zegt dat ze hem eng vindt omdat er voor haar 19jarige persoontje ineens een 34jarige gast half tegen d'r op glijdt terwijl hij oervals uit de maat een liedje slist
Omg, dat is echt avatar materiaalquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
Wanneer was deze aflevering?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef Sala-adin het volgende:
Die miranda ofzo, die is toch echt te lelijk voor dit programma. Ik dacht dat er eerst dat je gecast werd voor je daar kon staan,blijkbaar niet dus . Ze zal zich nu wel lekker voelen nu ze de mogelijkheid heeft om mannen af te kunnen wijzen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand dat al (geen zin om te zoeken)
die is idd misdadig lelijk, wat een lelijke bakkes heeft zijquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef Sala-adin het volgende:
Die miranda ofzo, die is toch echt te lelijk voor dit programma. Ik dacht dat er eerst dat je gecast werd voor je daar kon staan,blijkbaar niet dus . Ze zal zich nu wel lekker voelen nu ze de mogelijkheid heeft om mannen af te kunnen wijzen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou me alleen maar aanmelden voor take me out om een aanslag op miranda te plegen ala Karst T
Iemand met een sjaaltje en een gitaar en 'whoee kijk mij romantisch zijn'. Eigenlijk hetzelfde als een natte tosti.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef PabloLopez het volgende:
wat is een natte wind
dat is stoer, dat is stylo, dat is chill jeweetzquote:
Ga naar de opticien man.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Hexagon het volgende:
MIranda, beetje stevig maar wel vrouwelijk, gewoon wel leuk
Ghehehe deze dude was echt te erg, ergens in de 30 en nog wonend bij mams...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
super lelijk, jeeessus wat heb jij de lat hoog liggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:59 schreef Smaharba het volgende:
Hahaha, hij zegt nu al dat ze super lelijk is!![]()
![]()
Ik snap heus wel wat je bedoelt maar op nou zo'n meid super lelijk te noemen, dat gaat wat ver hoor...Ben je zelf de 'perfecte god' om dat soort dingen over anderen te kunnen zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:20 schreef fespo het volgende:
kom op als er een dikke man, met een beugel uit die lift komt stemt iedereen al weg voordat hij op de stip staat.
Awesomequote:
Het zou een schimmelinfectie van Jorinde kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Divel het volgende:
Volgens mij heeft Eddy erge last van chronische jeuk op z'n bek. Hij zit constant met z'n klauw bij z'n oor, keer op keer. Wordt wel erg irritant nu.
haha wat een geweldig ongemakkelijk moment had deze tjap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Daar zit zijn oortje voor de regiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Divel het volgende:
Volgens mij heeft Eddy erge last van chronische jeuk op z'n bek. Hij zit constant met z'n klauw bij z'n oor, keer op keer. Wordt wel erg irritant nu.
Dat was ook één van de leukste, die gun ik het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Aryawn het volgende:
Jacobien, geloof ik (afl. 36 of zo, ik weet het niet zeker). Die had een hele goede match.
Ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik snap heus wel wat je bedoelt maar op nou zo'n meid super lelijk te noemen, dat gaat wat ver hoor...Ben je zelf de 'perfecte god' om dat soort dingen over anderen te kunnen zeggen
Maar wanneer was deze aflevering?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Ghehehe deze dude was echt te erg, ergens in de 30 en nog wonend bij mams...
http://www.rtl.nl/(ord=12(...)_s1_a45.xml/1500.wvxquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Ghehehe deze dude was echt te erg, ergens in de 30 en nog wonend bij mams...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef Ayca het volgende:
ik denk dat hij mijn drinkgedrag niet aan kan?!
wtf is dat voor een kut smoes
Gossie toch, echte liefdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef Klouwie het volgende:
benieuwd of ze zometeen wel uit dr woorden komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |