ja geld zou die huppelkutjes vast wel boeien idd...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:30 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik hoop dat straks blijkt dat hij een multimiljardair is.
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.quote:
In je natte dromen knulquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar lig jij met jouw beentjes gespreid in de hoop door zo'n gozer gezien te worden.
In het programma of bij de laatste 2?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:53 schreef Silenus het volgende:
Waarom zit die lekkere Linda er nog in?
je kan toch ook de redactie mailenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Toon_Tetten het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik me zal inschrijven. Ik wil die Linda
Haar hyves staat niet tussen in de OPquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je kan toch ook de redactie mailenOm contact te zoeken met linda. Heeft ze geen hyves ofzo? (ja idd, hyves ;') ). Misschien tegen die tijd dat jij er staat is linda misschien al weg
Hoeft natuurlijk niet...
maar dan kun je nog wel mailenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef Aryawn het volgende:
http://lindamoen.hyves.nl/
Dat is 'm, geloof ik. Hij is wel privé.
Yupquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen 34 zie ik niet online
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:45 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik heb haar een bericht gestuurd via hyves![]()
![]()
![]()
Hopeloos....quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:45 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
Ik heb haar een bericht gestuurd via hyves![]()
![]()
![]()
Dan heb ik haar gemist.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
Zag ik Hilde nou bij "daten in het donker" ?
Ik volg het niet, maar zag haar in de promo voor de volgende aflevering.quote:
wat een slechte presentatie en slecht interview. Verdiep je eerst es in t progr voordat je een interview gaat geven. (take me out op bnn?? hoe gaat t in zn werk???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:36 schreef Rnie het volgende:
Die gozer die zogenaamd take me out heeft ontmaskert is volgens mij michael...die gozer die met 6pack meedeed...die is ook een keer langs geweest.
http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5440
Luister maar naar het plat-amsterdams...zo praat die michael ook
Jacobien en breed?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:00 schreef Zapper het volgende:
Jacobien? Was dat die lange brede in groene jurk?
Viel mij ook op dat die mooie Linda haar lampje ook vaak bij de wat minder aantrekkelijke man nog lang laat branden. Ik vind haar zeer aantrekkelijk!
Check aflevering 36quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:42 schreef Smaharba het volgende:
Niemand weet dus in welke aflevering dat was?
De promo voor de volgende aflevering heb ik nog niet gezien dus zou kunnen. Maar in de afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn is ze niet geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik volg het niet, maar zag haar in de promo voor de volgende aflevering.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef RobinC het volgende:
[..]
De promo voor de volgende aflevering heb ik nog niet gezien dus zou kunnen. Maar in de afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn is ze niet geweest.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan zal ze aanstaande maandag wel erin zitten.
Ik geloof het nietquote:
dat zeg ik...Monique dus ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
Die ckick met de spijkers op haar kin is weer terug
Fauve en Martine ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
Die ckick met de spijkers op haar kin is weer terug
Maar ze heet toch geen monique :quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zeg ik...Monique dus ook![]()
volgens mij is dat een aflevering die al een tijdje geleden is opgenomen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |