Voordeel is dat je nu een printscreen kan maken via de aflevering vanaf rtlgemist omdat het in flash/silverlight is en niet in media player.quote:
Dat huppeltje bij de uitleg is gelukkig wel verleden tijd... En dan ook alleen maar omdat er geen uitleg meer gegeven wordt, anders deed hij dat waarschijnlijk gewoon nog...quote:Op donderdag 16 april 2009 11:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dan die 2 wijsvingers die een cirkeltje maken en naar de kant van de lift op wijzen...
-edit-
deze dus
[ afbeelding ]
Ik wil het best hier erbij zetten maar is het niet handiger om het in de OP die in de wiki staat aan te passen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Maanvis het volgende:
Nog voor de OP:
Info over martine: Lovertje.nl , zegt genoeg
En over inge B (waar staat die B voor, boobs?) zou de aflevering van spuiten en slikken bij camping zeeburg erbij kunnen.
Doe dat ook maar danquote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil het best hier erbij zetten maar is het niet handiger om het in de OP die in de wiki staat aan te passen?
Heb in ieder geval de oude topics erbij gezet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil het best hier erbij zetten maar is het niet handiger om het in de OP die in de wiki staat aan te passen?
Even in de geschiedenis kijken... De pagina is bewerkt... Gewoon oude versie terugzetten...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
Ligt dat nou aan mij of is die wiki leegIk krijg alleen twee ) te zien
Donequote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Fries het volgende:
[..]
Even in de geschiedenis kijken... De pagina is bewerkt... Gewoon oude versie terugzetten...
Ze hoeven toch niet te daten, als we Dennis mogen geloven. Dus zorgen hoef je je dan niet te makenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef Sala-adin het volgende:
De helft van die wijven zijn van die camhoeren en/of slettebakjes. Wie wilt daar nou mee daten?
Ze moeten gewoon normale meiden daar plaatsen en geen wijven die zicht te koop zetten.
Teeveepeee.. laat maar zien wie je bent dan.. okeeequote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef LeonH het volgende:
[eddyzoey]
ik volg hier mee, daarom zet ik een tvpeee!!
[/eddyzoey]
echt te slecht![]()
Zou wel geniaal zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga mezelf aanmelden en dan sta ik daar en er zullen geheid een paar wijven weg drukken maar niet allemaal natuurlijk. Vervolgens loop ik gelijk naar voren en druk de wijven weg die ik niet moet hebben zelf gelijk weg en loop ik weer naar eddy toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |