Ga naar de opticien man.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Hexagon het volgende:
MIranda, beetje stevig maar wel vrouwelijk, gewoon wel leuk
Ghehehe deze dude was echt te erg, ergens in de 30 en nog wonend bij mams...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
Wanneer was deze aflevering?![]()
![]()
[ afbeelding ]
super lelijk, jeeessus wat heb jij de lat hoog liggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:59 schreef Smaharba het volgende:
Hahaha, hij zegt nu al dat ze super lelijk is!![]()
![]()
Ik snap heus wel wat je bedoelt maar op nou zo'n meid super lelijk te noemen, dat gaat wat ver hoor...Ben je zelf de 'perfecte god' om dat soort dingen over anderen te kunnen zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:20 schreef fespo het volgende:
kom op als er een dikke man, met een beugel uit die lift komt stemt iedereen al weg voordat hij op de stip staat.
Awesomequote:
Het zou een schimmelinfectie van Jorinde kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Divel het volgende:
Volgens mij heeft Eddy erge last van chronische jeuk op z'n bek. Hij zit constant met z'n klauw bij z'n oor, keer op keer. Wordt wel erg irritant nu.
haha wat een geweldig ongemakkelijk moment had deze tjap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:56 schreef sander89 het volgende:
Wanneer was deze aflevering?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar zit zijn oortje voor de regiequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Divel het volgende:
Volgens mij heeft Eddy erge last van chronische jeuk op z'n bek. Hij zit constant met z'n klauw bij z'n oor, keer op keer. Wordt wel erg irritant nu.
Dat was ook één van de leukste, die gun ik het wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Aryawn het volgende:
Jacobien, geloof ik (afl. 36 of zo, ik weet het niet zeker). Die had een hele goede match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |