vooral hilde die hoerquote:
Kan je ook meteen kijken of er een beetje pit in die vrouwen zit, behalve dat ze een beetje mooi willen zijn en vooral niks willen doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom ga je nou die slang showen? Denk je nou echt dat ze je dan niet weg drukken?
Ik stel je gerust: Je komt zelf ook nog maar net kijken hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Geertje is 1 jaar jonger dan ikIk word oud
90% was alleen voor de show volgens mij. Tegenwoordig moet je als meisje wat lesbische trekjes hebben. Dat is normaal schijnt en hoort zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef onderscheid het volgende:
blijkt weer dat veel vrouwen gewoon lesbisch, gezien de aflevering van gisteren![]()
Tsja, er zijn wel meer terugkomende one-liners. Zo'n beetje elke jongen heeft wel "een leuk koppie"quote:en wat is dat iedere keer met "ik denk niet dat hij me aankan" of "ik wals over em heen" wat een onzin zeg. is dat een nieuwe hype?
't Is allemaal stoerdoenerij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:40 schreef onderscheid het volgende:
blijkt weer dat veel vrouwen gewoon lesbisch, gezien de aflevering van gisteren![]()
en wat is dat iedere keer met "ik denk niet dat hij me aankan" of "ik wals over em heen" wat een onzin zeg. is dat een nieuwe hype? eigenlijk moet je gewoon als reactie geve: ik maak je helemaal afen dan de reactie afwachten.
[zeikstem]quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef -Dries- het volgende:
Is er ooit iemand bij Florentine door de eerste ronde gekomen?
Enkele. Sommigen haalde het zelfs tot ronde 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef -Dries- het volgende:
Is er ooit iemand bij Florentine door de eerste ronde gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |