Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt. Net deze week over gepraat met een flatsmeiske maar ik wil graag de sproeten houden maar de roodheid moet weg. Dat ging lastig worden maar ik ga in september weer heen want je mag niet in de zon en ik hou wel van de zon en de zon van mij.
Ik ga als sneeuwwitje begraven worden. Mijn broer is opperdwerg. Tof hè.
Nou ja, wat gaaf!Je bent gewoon weer terug op je oude stekkie met je beste vriendjes!!
![]()
En zo zie je maar weer, Karma is zo'n bitch nog niet. Gefeliciteerd joh!
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef Manu82 het volgende:
fipo
Nee, waren iets van 80% Duitsers en de rest was Belg of Engelsquote:Op zondag 24 mei 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?
En dat is wel waar hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?![]()
Ja ik hou ook wel van de zon maar ik ben er nu even uit. Ik kreeg echt hartkloppingen![]()
![]()
Maar ik duik er zo wel weer in, heerlijk! Nu kan het nog.
Jaaaaa goed he.
Nee, soms is Karma best te pruimen.
Wie goed doet, goed ontmoet![]()
![]()
![]()
Ja, bij een ander vind ik ze enigquote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Noek het volgende:
Sproeten zijn óók leuk. Nog even en ik ben één sproet. Ofwel, een neger.
[..]
En dat is wel waar hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Want wat je zaait, ga je oogsten.
Oh jee, hartkloppingen. Kan da??Van de zon??
Mijn accu is bijna leeg. Tijd voor een boek. Bitchposse. Echt een stom boek. Gaan ze zichzelf snijden. Waarom zou je dat doen? Maar het is ook een manier om van je sproeten af te komen.
Dan maak je er toch zelf eentje aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen geen feedback topic meer staan
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wachtquote:Op zondag 24 mei 2009 16:14 schreef Talitha het volgende:
Owh, tis gewoon deze NMNS, Is een Nederlandse versie blijkbaar.![]()
[GC Voetenterug] Een antwoord op alle vragen
Laters smeerpoets.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wacht
208+1 en een TR en een FB topicquote:
Je had er vast meer van verwacht hè?quote:
Ja, dat zijn wel de lichtpuntjes in mijn armetierige bestaanquote:Op zondag 24 mei 2009 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je had er vast meer van verwacht hè?![]()
Ik ga weer ff wat nuttigs doen.
Weinig mensen, weinig gedoe.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
het gaat trouwens wel goed hier volgens mij toch ?
weinig gedoe meer
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daarquote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
het gaat trouwens wel goed hier volgens mij toch ?
weinig gedoe meer
Al van de tettenschrik bekomen?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daar. Gaat prima hier
.
Hey CarO.
Nah, dat is toch best meegevallen Pietje, af en toe een oprisping, voornamelijk in gang gezet door de baas zelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daar. Gaat prima hier
.
Hey CarO.
Haha, Pietje toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik bedoel dat die stijve dan pas weer weer normale vormen aan gaat nemen.
Niet gewone shampoo, maar háárshampoo nog wel!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En weer terug, zonder wijn en ijsjes. De haarshampoo was wel in de aanbieding, 2 voor 1.
Haha kom maar weer van die kast af, ik bijt nietquote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, douchegel voor de huid valt bij mij ook onder categorie shampoo, en dat is wel degelijk wat anders.
Succes met de minstrels, maar wat zijn 't?
Nahhh Pietje!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er goed uit. Ik ga zo kaaspannenkoeken maken, en ben de stroop niet vergeten. Komt goed
.
Thank god, dan pas.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende bunkert pas in september trouwens, dus 't zal hier binnenkort weer drukjes worden.
quote:
Pas op jij lelijkerd!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gelukkig heb ik je zusje op tijd gebeld.
Voorlopig staat ie prima op mn cameraquote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, die komt over een maand wel weer van pas.
Euhmquote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Noek het volgende:
Met die kauwgomtattoos zou je best een arm kunnen vullen. Wel even doorkauwen maar daarna kun je wel mooi de schrik van de buurt spelen. CarO, dát ga ik doen van de zomer! Ipv op vakantie.
Geil zeg!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm![]()
Ik heb een spin op mn arm en een doodskop op mn ene tet![]()
En ja, daar zijn allemaal foto's van![]()
Jammer dat ik morgen moet werken en je geen zichtbare tattoo's mag hebben![]()
Dat wordt met lange mouwen werken!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef CarOnline het volgende:
Je kan ze ook meenemen op vakantie he!
Bij Nettorama, een pakje van 24 stuks voor 44 cent ofzo.
En altijd prijs!
Valt tegen hoorquote:
Ja dat flatsen zal wel aan de prijs zijn. En onbegonnen werkquote:![]()
En over de sproeten heenplakken want dat flatsen is best duur.
Ik heb gisteren meneer GH Metallica gegeven en nu wil ik het cadeau verdonkermanen (tof!).
Dan doe je eens echt heel erg aardig maar daar krijg je dan toch weer spijt van hè.
Ik heb de afgelopen dagen het Bunker-forum een beetje gevolgd. Best vermakelijk moet ik zeggen. Bijna jammer dat het alweer voorbij is.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de lichtpuntjes in mijn armetierige bestaan
Indy 500 is gaaf om te kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de mooiste autorace van het jaar is aangevangen met een gele vlag
Ja dat gevoel heb ik ook een beetje een oververhitte eigenaar en een af en toe foutje makende redaktie.quote:
Wat heerlijk!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Lees net op bunker cos dat de rel tussen bram en danny is opgelost. De bunker 2 gewoon weer samenwerking met fok.
Dit even tussendoor.
Linkje?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Lees net op bunker cos dat de rel tussen bram en danny is opgelost. De bunker 2 gewoon weer samenwerking met fok.
Dit even tussendoor.
Thanx.quote:
Ja, psies die rode blossen en kin.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond!Als we gedrieën gaan flatsen, zouden we dan quantumkorting krijgen?
Ik heb dan wel ((bijna) geen sproeten maar wel Klazien ût Zalk wangen
Flatsen? Dat doen koeien op de weiquote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, psies die rode blossen en kin.![]()
We kunnen ook gewoon op elkaar flatsen. Gaan we wel zo'n apparaat leasen ergens. Ik neem wijn en kaas mee!
Oh, volgens mij hebben ze bij tell-sell zo een flats apparaat!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon op elkaar flatsen. Gaan we wel zo'n apparaat leasen ergens. Ik neem wijn en kaas mee!
Aktie opzetten daar.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben weer terug naar de TBO COS, krijg ze niet mee![]()
Oh echt? Dan ga ik die wel kopen, samen met the saunabelt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, volgens mij hebben ze bij tell-sell zo een flats apparaat!![]()
Kunnen altijd dat ding gebruiken om de kaas te smeltenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
oh en dan de Zumba dvd voor de broodnodige braziliaanse mannenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Dan ga ik die wel kopen, samen met the saunabelt.![]()
Echt man, helemaal gemetamorfosiseerd en goddelijk zijn we als we het restje brie oppeuzelen.
God, wat heet!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh en dan de Zumba dvd voor de broodnodige braziliaanse mannen
Ben jij indo?quote:
Zo stond je afgelopen vrijdagavond ook alquote:Op zondag 24 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
Nou daar sta je dan als hete Indo, alle chickies afgetaaid.
Nee toen stond ik náást een hete indo.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo stond je afgelopen vrijdagavond ook al![]()
Zo, ik kreeg vanochtend een zwaar dyslectisch sms-je van dat knulletje. Laat maarquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo, ik kreeg vanochtend een zwaar dyslectisch sms-je van dat knulletje. Laat maar.
Dit is echt zo'n grote don't. Maar dat was het eigenlijk al toen ik zaterdag weer nuchter was. M'n ego is weer gestreeld en laat ik het daar maar bij laten.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Hij heeft het boekje "Copycat: do's en don'ts" niet gelezen natuurlijk. Te weinig plaatjes ook, op die spread in 'het midden na dan.
Weinig te roddelen. Ik kon het vrijdag goed vinden met een knul van 23. Maar toch maar niet, bij nader inzien.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk knulletje?![]()
Roddel me even bij please.![]()
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer omquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja, maar zo een die alleen leuk is om naar te kijken en verder, maar geen gesprek laat staan een schriftelijke informatieuitwisseling.![]()
Maar 23 is imho wel erg jong hoor.
Iets subtiels, zacht maar wel duidelijk, zodat je niet zijn hart EN moraal breekt maar duidelijk genoeg bent in je afwijzing. Het is niet de bedoeling dat zo'n knul al direct zijn onschuld en het geloof in de liefde verliest.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer om.
Nu moet ik alleen nog wel even reageren. Maar ik weet niet hoe.
Eerst maar eens een factuur maken voor een schrootverhaal.
het lag niet aan jou, maar aan de differentiele perriferie?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijptquote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
Nee toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef blomst het volgende:
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijpt
Anyhood, de jeuk blijftquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Anyhood. SMS is verstuurd, over en uit met de jongelingenpret.
Nee hoor.quote:
Goedemorgen op deze flitsende en altijd uberdrukke SC!quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Ik zit in een andere fase, Cc. Zo'n huisje boompje magnetron fase met kleine voetjes die je midden in je pens schoppen als ze omdraaien en er nog geen sorry wordt gezegd al gil en vloek je het uit. Maar we hebben het 15 minuten héél gezellig gehad.quote:
Nee, maar ik weet wel dat het van een uur of twee tot zeker half 6 heeft geonweerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Mwoah, één was chagrijnig aan het mompelen maar die moest er om 5.30 uur uit. Die hebben we gewoon wijselijk genegeerd. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat het van een uur of twee tot zeker half 6 heeft geonweerd.![]()
![]()
Mijn kinders slapen er óf doorheen, of doen er laconiek over. Hoe dat nou kan?![]()
Maar jullie hadden een grouphug begrijp ik.
Ja, dat bedoel ik qua dat ik alles gehoord heb. Chagrijnen negeren is idd het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Mwoah, één was chagrijnig aan het mompelen maar die moest er om 5.30 uur uit. Die hebben we gewoon wijselijk genegeerd. Zoals het hoort.![]()
Bkkels heb je. Ik was zelf de meest bange trouwens.
Het was een Sri Lankaan. Ik zei Sri Lankees, maar ik noem iedereen Kees.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
Vertel zelf even wat anders. Hoe is het met jou op de kleine breakdancende Indo met een snotneus na?
Oh, dan moet je dingen doen, dat helpt. Ik heb er al een hele ochtend opzitten. Moest me haasten and all, dan ben je zo over de moeheid heen. Dan wil ik vanavond nog 2 uur spinnen dus ik denk dat ik vannacht wel slaap.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik qua dat ik alles gehoord heb. Chagrijnen negeren is idd het beste wat je kan doen.![]()
Maar nu ben ik moe.bluh!
Nee. Ik denk dat ie beledigd is. Of boos. Of een schone luier moest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja Cc vertel ff, heb jke nog een sms terug gehad?
herkenbaar, maar nu niet meer aan de ordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zit in een andere fase, Cc. Zo'n huisje boompje magnetron fase met kleine voetjes die je midden in je pens schoppen als ze omdraaien en er nog geen sorry wordt gezegd al gil en vloek je het uit. Maar we hebben het 15 minuten héél gezellig gehad.
Lekker blijven rommelen dan. Rommelen is cool.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een Sri Lankaan. Ik zei Sri Lankees, maar ik noem iedereen Kees.
En verder: goed. Buiten wat Champix afkickverschijnselen dan. Maar die zijn ook zo goed als over. Opeens was ik niet meer zo relativerend en laissez faire. En kwam PMS driedubbel zo hard aan. Maar ik geloof dat ik het overleefd heb, zonder al te veel kleerscheuren.
Heb me wel suf gekocht aan kleren, over kleerscheuren gesproken.
Werk alles goed. Redelijk druk, zowel vast als freelance, maar niet te en verder rommelen we gewoon wat aan. Ik hou van aanrommelen.
Dat die werking dan toch zo verschillend is. Ik voelde me juist zoveel beter nadat ik gestopt was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb er echt even flink last van gehad. Champix werkte op mij op alle mogelijke manieren als een tiet. Niet alles om te stoppen met roken, maar ook om te stoppen met naggen en met moeilijk doen (vooral voor mezelf).
Toen de Champix uit was gewerkt, was ik even helemaal uit balans. Flink uit balans.
En toen kwam er een PMS bij waar je eng van werd. Heb zelfs mijn nieuwe creative director afgeblaft. En hij had er nog begrip voor ook
.
Maar nu ben ik weer aardig terug in balans, gelukkig maar, want ik ben echt niet leuk als ik uit balans ben. Hoeveel leuke kleren ik ook aantrek.
Het heeft altijd wel wat lekker dramatisch. Een flits. Een achterlijk harde klap. En dan een paar minuten later, van diverse kanten: Tatuuuu tatuuuu tatuuuuuu.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, sterkte!![]()
Ja, pittig onweer. Hoorde van mijn kinders dat het in het durp twee keer was ingeslagen vannacht.
Zo dramatisch gaat het hier niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft altijd wel wat lekker dramatisch. Een flits. Een achterlijk harde klap. En dan een paar minuten later, van diverse kanten: Tatuuuu tatuuuu tatuuuuuu.![]()
Ja ik heb duidelijk de oorlog niet meegemaakt.
Maar dat durp van jullie: als het daar twee keer ingeslagen is, dan bestáát dat hele gehucht toch niet meer?![]()
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.quote:
Een béétje pussycat doet dat zó.quote:
Waar zit je nu, CC, qua creative director? Volgens mij kennen wij veel dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb er echt even flink last van gehad. Champix werkte op mij op alle mogelijke manieren als een tiet. Niet alles om te stoppen met roken, maar ook om te stoppen met naggen en met moeilijk doen (vooral voor mezelf).
Toen de Champix uit was gewerkt, was ik even helemaal uit balans. Flink uit balans.
En toen kwam er een PMS bij waar je eng van werd. Heb zelfs mijn nieuwe creative director afgeblaft. En hij had er nog begrip voor ook
.
Maar nu ben ik weer aardig terug in balans, gelukkig maar, want ik ben echt niet leuk als ik uit balans ben. Hoeveel leuke kleren ik ook aantrek.
Nog steeds bij hetzelfde bureau in EHV, alleen zijn we nu gefuseerd en heb ik dus voortaan een creative director boven me, ipv mijn ouwe baas die geen kaas van creatie heeft gegeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
Waar zit je nu, CC, qua creative director? Volgens mij kennen wij veel dezelfde mensen.
Ow, en ik ben ook dol op jonge breakdancertjes
Ah, okayquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds bij hetzelfde bureau in EHV, alleen zijn we nu gefuseerd en heb ik dus voortaan een creative director boven me, ipv mijn ouwe baas die geen kaas van creatie heeft gegeten.![]()
Wil je z'n Hyves? Of tel.nr.?
zat alleen in een vuile kameel... mij is wel goed jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.
Heey buuv ben je lekker aan het mama-appelsappen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.
Nah, ik moest er aan denken door die kop-in-kameelfoto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heey buuv ben je lekker aan het mama-appelsappen?
Goedemorgen .quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:19 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Wakker en en![]()
We gaan kleinzoon naar vliegveld brengen, voor hun zit de vakantie er alweer op.
In el Perello..neen kleindochter, woont hier,,zoon is weer terug naar Nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen .
Hondjes verblijf je nog in Spanje? Zoja, omgeving Benidorm, of Alicante?
En woont kleinzoon een stukje verder weg in Spanje?
Die zon verdwijnt nog wel in de loop van de dag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
al vind ik het wel heel koud zeg, ondanks de zon.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef hondjes het volgende:
In el Perello..neen kleindochter, woont hier,,zoon is weer terug naar Nederland.
Ligt ongeveer 230 km boven Valencia,
hee fluitert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
zal kijken of ik wat kan vinden over El Perillo.
Ja de reality verderop is afgelopen, ik doe dat knip , opzoeken en plakwerk zo graag.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef willem-jozef het volgende:
hee fluitert!
ik zoek nog een lenskap voor een xl2 en een originele 4 in 2 uitlaatset voor een z1a kawasaki (voor weinig)... misschien wil jij ff zoeken op het net met je skills?![]()
eet smakelijk en laters
Fluitertje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja de reality verderop is afgelopen, ik doe dat knip , opzoeken en plakwerk zo graag.
Ha uhh dat technische gedoe niet gevonden hoor, spijt me .![]()
Ik zoek Taxidriver. De Bibliotheek en de videotheek in mijn woonplaats hebben
die niet meer, een medewerkster zei: nee hoor die film komt uit het jaar 1970 ,
dat is bijna 40 jaar geleden??? Die kopen wij niet meer in.![]()
Ken jij nog wegen die naar een video of DVD leiden van Taxi Driver?
Dank je wel , jij ook eet smakelijk Raymond.
Wat een armoe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zoek Taxidriver. De Bibliotheek en de videotheek in mijn woonplaats hebben
die niet meer, een medewerkster zei: nee hoor die film komt uit het jaar 1970 ,
dat is bijna 40 jaar geleden??? Die kopen wij niet meer in.![]()
FANN wat goed van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
Fluitertje!
http://www.goedkoopstewinkel.nl/artikel.php?p=bs&id=20108843
![]()
![]()
![]()
dat wat WJ zoekt snap ik geen reet vananders was ik dat ook wel even gaan zoeken
kep toch niks beters te doen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Gert het volgende:
Hier is het niet zo heel koud, maar wel grijs nog steeds !
Het is een goede 100 kilometer onder Valencia, in de buurt van Calpe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De zon komt door de wolken heen.
Naar welk gebied in Spanje gaan jullie Gert?
Wat afbeeldingen bekeken op google, ziet er prima uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
Het is een goede 100 kilometer onder Valencia, in de buurt van Calpe.
Boeken lezen in het parkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:17 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag maar weer eens in het park boek uitlezen
Ja, vooral op Fok! natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:42 schreef remlof het volgende:
Als ik nog vakantie heb dit jaar ga ik ook veel lezen
Precies! Ik heb ooik expres geen huis met internet genomen. Gewoon boeken. Een boel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:42 schreef remlof het volgende:
Als ik nog vakantie heb dit jaar ga ik ook veel lezen
Het is de drank.quote:
Oh, dan is het goed.quote:
Ja! Mijn H&M bestelling is binnen, en ik ben nog steeds blij.quote:
Passen de schoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Mijn H&M bestelling is binnen, en ik ben nog steeds blij.![]()
Ja! Ze passen! moest wel een beetje overtuigen, maar pijn is fijn en wie mooi wil gaan enzo. Ze zijn precies zo hoerig als ik hooptequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Passen de schoenen?![]()
Die had je toch besteld?![]()
Ik krijg steeds van Otto een betalingsherinnering voor een spijkerbroek die nooit geleverd is.
En waar ik al minstens 4x achteraan heb gebeld
Haha zo hoerig als je hoopte?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Ze passen! moest wel een beetje overtuigen, maar pijn is fijn en wie mooi wil gaan enzo. Ze zijn precies zo hoerig als ik hoopte![]()
Dat is heel erg irritant zeg!En nu?
Hoi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten jullie niet in de tuin zitten.
Hoi trouwens.
Pics?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! Ze passen! moest wel een beetje overtuigen, maar pijn is fijn en wie mooi wil gaan enzo. Ze zijn precies zo hoerig als ik hoopte![]()
Leukquote:
Ze staan mij toch ook?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk![]()
Jammer dat ik zo'n lomperik met stalpoten ben want ze zijn wel heel schattig
Getting there.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Evening Monsier APK![]()
Helemaal tot rust gekomen?
Waarom boos?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Getting there.
Mijn woede grenst aan een Noord Koreaans Conflict.![]()
Maar goed, weer even chillen met Bono.
Wassupquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Getting there.
Mijn woede grenst aan een Noord Koreaans Conflict.![]()
Nou zeg! beetje blij maken met een dooie musquote:
CarO's wegen zijn duister en zelden aangenaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet Caro weer wakker gebeld?Of heeft ze ineens een leven gevonden.
Je moet ze ook niet tillen en/of in je handen houdenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:55 schreef APK het volgende:
Hoewel ik wel een beetje moe word van de tieten van Copycat.
Ja, dat dacht ikquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, het valt te verhelpen met twee-drie literpakken Aldi wijn dus
Iedereen is vermoedelijk Bunkermoe na de vele postings daar afgelopen week.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik![]()
![]()
Ter compensatie van de rest.![]()
Wat is het hier extreem rustig zeg! niet dat ik jullie niet gezallig vind hoor, maar gewoon, als constatering. Het is wel eens drukker geweest op vrijdag.
Easy does it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het hier extreem rustig zeg! niet dat ik jullie niet gezallig vind hoor, maar gewoon, als constatering. Het is wel eens drukker geweest op vrijdag.
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iets te klagen of te kankeren?
Ze durven nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou as ze bunkermoe zijn moeten ze júist hier komen.![]()
Ff tjoepzoeken of gooi jij er nog ff een lekker plaatje in APK?
Ow cool!quote:
WTFquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.
De CAO is in positieve zin aangepast waardoor ik er zomaar 200 euro per maand op vooruit ga
En het eerste deel van de vakantie is geboekt (veertien dagen Tsjechië)
Dus eigenlijk gewoon
Ja, maar daar zit ook een periodiek in en die krijg je automatischquote:
Jij hebt helemaal geen NMNS-zomerfonds nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.
De CAO is in positieve zin aangepast waardoor ik er zomaar 200 euro per maand op vooruit ga
En het eerste deel van de vakantie is geboekt (veertien dagen Tsjechië)
Dus eigenlijk gewoon
Nee, nou ja, ik krijg eindelijk weer eens een beetje extra lucht, daar was ik wel aan toequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen NMNS-zomerfonds nodig
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ook een periodiek in en die krijg je automatisch![]()
Verder reiskosten aangepast, schalen naar boven en een volledige dertiende maand (ik vermoed dat het nog wel iets meer zal zijn dan 200 euro)
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik krijg eindelijk weer eens een beetje extra lucht, daar was ik wel aan toe
Wat hebbie danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?quote:
Sorry APK, ik heb voor vier jaar? geleden zo'n ¤ 500 per maand ingeleverd door Balkenende, ik trek nu weer een beetje bij. Maar ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!
Ik word er bijna bang vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je niet de versie live in Amsterdam waar onze vriend Darf heel hard 'KATRINAAAAAAAAAAA!' schreeuwt?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?
Eh ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?
Hoeveel heb jij per maand nodig dan om happy te zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry APK, ik heb voor vier jaar? geleden zo'n ¤ 500 per maand ingeleverd door Balkenende, ik trek nu weer een beetje bij. Maar ik zal het er niet meer over hebben
eh, nee, jij wel? Want nou ben ik natuurlijk stiknieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je niet de versie live in Amsterdam waar onze vriend Darf heel hard 'KATRINAAAAAAAAAAA!' schreeuwt?
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener johquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij per maand nodig dan om happy te zijn
Helemaal voor jou alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener joh
Oh, ik doe het voor 1000 p/mquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener joh
Nee, voor de bank, de werkster, de supermarkt, de garagedealer, de Nuon, etc. En wat er over blijft is dan wel voor mij alleenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:37 schreef APK het volgende:
Buuf, knal er nog eens een lekker muziekje in voor CarO met haar lyrics komt!
Heb je een baantje voor me?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Joh, ik heb iets van anderhalf modaal, niets om mee te pimpen. Gewoon een loonslaaf hoor
Ja, maar kunst verdient geen reet dus ik zoek nu werk om iets bij te verdienen tussen 20.00u en 02.00uquote:
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar kunst verdient geen reet dus ik zoek nu werk om iets bij te verdienen tussen 20.00u en 02.00u
Dit lijkt mij wel iets voor jou:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, maar dan aan de andere kant van dat hekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent dus gewoon een leacher die iets van mij of iemand anders wult jatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Nou ja, als je een leuk product hebt, begin een internetwinkeltje. Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek, een echt leuk, klein, gemakkelijk te versturen product.
Zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een leacher die iets van mij of iemand anders wult jatten.
Ik ben iets later naar de middelbare gegaan, maar ken het wel van die tijd voor mij dan. (duidelijk hequote:
Neeejj! Maar die heeft dat nummer geschreven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Phil Spector die voor lang achter de tralies moet? Was die onderdeel van de righteous Brothers?
Amai![]()
En proost
Ik heb er eentje gevonden.quote:
nou ja, het lijkt mij vrij duidelijk wel ja he's donnit. Gut, nou ja, genialen zijn vaak gek. Da;s waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeejj! Maar die heeft dat nummer geschreven.
Het is een geniaal maar ook héél raar mannetje. Ik denk dat-ie het gedaan heeft. De jury ook.
Nou ja, als actrice was ze toch al uitgerangeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, het lijkt mij vrij duidelijk wel ja he's donnit. Gut, nou ja, genialen zijn vaak gek. Da;s waar
Ja, maar goed, tell sell enzo, wat nu?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, als actrice was ze toch al uitgerangeerd.
Slaap lekker buuf en doe je schoenen uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dies zo lief![]()
Maar ik ga slapen for obvious reasons.Voetbaltoernooi. 8.15 verzamelen
Nou, daar denk ik nog ff over naquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker buuf en doe je schoenen uit
Hé, een nieuw nummer?quote:
Wil jij je bunkertrauma elders voortzettenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
O deze is mooier (transparant):
[ afbeelding ]
Ja sleep de bunker er weer bij, Het plaatje is van 27 januari, dus er ligt een ander trauma aan ten grondslag. Welke weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil jij je bunkertrauma elders voortzetten
Dat jij je nog durft te vertonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |