Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt. Net deze week over gepraat met een flatsmeiske maar ik wil graag de sproeten houden maar de roodheid moet weg. Dat ging lastig worden maar ik ga in september weer heen want je mag niet in de zon en ik hou wel van de zon en de zon van mij.
Ik ga als sneeuwwitje begraven worden. Mijn broer is opperdwerg. Tof hè.
Nou ja, wat gaaf!Je bent gewoon weer terug op je oude stekkie met je beste vriendjes!!
![]()
En zo zie je maar weer, Karma is zo'n bitch nog niet. Gefeliciteerd joh!
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef Manu82 het volgende:
fipo
Nee, waren iets van 80% Duitsers en de rest was Belg of Engelsquote:Op zondag 24 mei 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?
En dat is wel waar hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?![]()
Ja ik hou ook wel van de zon maar ik ben er nu even uit. Ik kreeg echt hartkloppingen![]()
![]()
Maar ik duik er zo wel weer in, heerlijk! Nu kan het nog.
Jaaaaa goed he.
Nee, soms is Karma best te pruimen.
Wie goed doet, goed ontmoet![]()
![]()
![]()
Ja, bij een ander vind ik ze enigquote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Noek het volgende:
Sproeten zijn óók leuk. Nog even en ik ben één sproet. Ofwel, een neger.
[..]
En dat is wel waar hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Want wat je zaait, ga je oogsten.
Oh jee, hartkloppingen. Kan da??Van de zon??
Mijn accu is bijna leeg. Tijd voor een boek. Bitchposse. Echt een stom boek. Gaan ze zichzelf snijden. Waarom zou je dat doen? Maar het is ook een manier om van je sproeten af te komen.
Dan maak je er toch zelf eentje aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen geen feedback topic meer staan
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wachtquote:Op zondag 24 mei 2009 16:14 schreef Talitha het volgende:
Owh, tis gewoon deze NMNS, Is een Nederlandse versie blijkbaar.![]()
[GC Voetenterug] Een antwoord op alle vragen
Laters smeerpoets.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wacht
208+1 en een TR en een FB topicquote:
Je had er vast meer van verwacht hè?quote:
Ja, dat zijn wel de lichtpuntjes in mijn armetierige bestaanquote:Op zondag 24 mei 2009 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je had er vast meer van verwacht hè?![]()
Ik ga weer ff wat nuttigs doen.
Weinig mensen, weinig gedoe.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
het gaat trouwens wel goed hier volgens mij toch ?
weinig gedoe meer
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daarquote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
het gaat trouwens wel goed hier volgens mij toch ?
weinig gedoe meer
Al van de tettenschrik bekomen?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daar. Gaat prima hier
.
Hey CarO.
Nah, dat is toch best meegevallen Pietje, af en toe een oprisping, voornamelijk in gang gezet door de baas zelf.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste zitten ook in de bunker, dus die rellen gewoon daar. Gaat prima hier
.
Hey CarO.
Haha, Pietje toch!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik bedoel dat die stijve dan pas weer weer normale vormen aan gaat nemen.
Niet gewone shampoo, maar háárshampoo nog wel!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En weer terug, zonder wijn en ijsjes. De haarshampoo was wel in de aanbieding, 2 voor 1.
Haha kom maar weer van die kast af, ik bijt nietquote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, douchegel voor de huid valt bij mij ook onder categorie shampoo, en dat is wel degelijk wat anders.
Succes met de minstrels, maar wat zijn 't?
Nahhh Pietje!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er goed uit. Ik ga zo kaaspannenkoeken maken, en ben de stroop niet vergeten. Komt goed
.
Thank god, dan pas.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende bunkert pas in september trouwens, dus 't zal hier binnenkort weer drukjes worden.
quote:
Pas op jij lelijkerd!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, gelukkig heb ik je zusje op tijd gebeld.
Voorlopig staat ie prima op mn cameraquote:Op zondag 24 mei 2009 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, die komt over een maand wel weer van pas.
Euhmquote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef Noek het volgende:
Met die kauwgomtattoos zou je best een arm kunnen vullen. Wel even doorkauwen maar daarna kun je wel mooi de schrik van de buurt spelen. CarO, dát ga ik doen van de zomer! Ipv op vakantie.
Geil zeg!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm![]()
Ik heb een spin op mn arm en een doodskop op mn ene tet![]()
En ja, daar zijn allemaal foto's van![]()
Jammer dat ik morgen moet werken en je geen zichtbare tattoo's mag hebben![]()
Dat wordt met lange mouwen werken!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:17 schreef CarOnline het volgende:
Je kan ze ook meenemen op vakantie he!
Bij Nettorama, een pakje van 24 stuks voor 44 cent ofzo.
En altijd prijs!
Valt tegen hoorquote:
Ja dat flatsen zal wel aan de prijs zijn. En onbegonnen werkquote:![]()
En over de sproeten heenplakken want dat flatsen is best duur.
Ik heb gisteren meneer GH Metallica gegeven en nu wil ik het cadeau verdonkermanen (tof!).
Dan doe je eens echt heel erg aardig maar daar krijg je dan toch weer spijt van hè.
Ik heb de afgelopen dagen het Bunker-forum een beetje gevolgd. Best vermakelijk moet ik zeggen. Bijna jammer dat het alweer voorbij is.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de lichtpuntjes in mijn armetierige bestaan
Indy 500 is gaaf om te kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de mooiste autorace van het jaar is aangevangen met een gele vlag
Ja dat gevoel heb ik ook een beetje een oververhitte eigenaar en een af en toe foutje makende redaktie.quote:
Wat heerlijk!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Lees net op bunker cos dat de rel tussen bram en danny is opgelost. De bunker 2 gewoon weer samenwerking met fok.
Dit even tussendoor.
Linkje?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Lees net op bunker cos dat de rel tussen bram en danny is opgelost. De bunker 2 gewoon weer samenwerking met fok.
Dit even tussendoor.
Thanx.quote:
Ja, psies die rode blossen en kin.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeienavond!Als we gedrieën gaan flatsen, zouden we dan quantumkorting krijgen?
Ik heb dan wel ((bijna) geen sproeten maar wel Klazien ût Zalk wangen
Flatsen? Dat doen koeien op de weiquote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, psies die rode blossen en kin.![]()
We kunnen ook gewoon op elkaar flatsen. Gaan we wel zo'n apparaat leasen ergens. Ik neem wijn en kaas mee!
Oh, volgens mij hebben ze bij tell-sell zo een flats apparaat!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, psies die rode blossen en kin.![]()
We kunnen ook gewoon op elkaar flatsen. Gaan we wel zo'n apparaat leasen ergens. Ik neem wijn en kaas mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |