Hoeveel wijn had jij gisteravond op?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat er de energie voor heb meer
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had jij gisteravond op?
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik kon het zien aan je baggergedrag, je zat overal en nergens als een dolle te kalken
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag wasquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag was![]()
Zie bovenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horen
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezigquote:
Ja, dat zei ik toch, die waren drukquote:Op zondag 24 mei 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezig
Ja kweet hetquote:Op zondag 24 mei 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch, die waren druk![]()
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapenquote:
Ja iid ik wil weg ook NU !! Trustequote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapen![]()
Doe voorzichtig, nog één maandje en je bent d'r vanaf
Ik lig er al in.......quote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Soury het volgende:
Maar tis nog lekker vroeg (kuch !!!) Ik duik er maar in..
Raar is dat , even lastig.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef Manu82 het volgende:
Nee, waarschijnlijk aan in de auto zitten en niet insmeren en toen ik het doorkreeg dat ze aan het verbranden waren, was het al te laat
Drank was laag, even denken ¤ 5 voor 2 halve litersquote:Op zondag 24 mei 2009 12:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Raar is dat , even lastig.
Wat waren de prijzen in die omliggende dorpjes , drankjes, eten, kleding?
Al met al , lijkt me heerlijk om in de lente even op vakantie te zijn, niet te warm, alles in bloei .quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Manu82 het volgende:
Drank was laag, even denken ¤ 5 voor 2 halve liters
Merkkleding was even duur als hier
eten volgens mij iets goedkoper, maar wij hebben elke dag in het resort gegeten
Die Balkan landen kennen geen lente zoals wij die kennen fluitert. Het is daar van koud zomaar opeens 30 graden.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Al met al , lijkt me heerlijk om in de lente even op vakantie te zijn, niet te warm, alles in bloei .
Zelf nooit geweest maar wat ik daar van hoor is dat je je er geen buil aan valt en dat het daar in vergelijking met hier wel echt goedkoop is. En nee, zeelucht vind je daar niet.quote:Een vriendin gaat een nieuw hotel runnen in Tchechie, ligt dicht bij een skigebied en
andere bezienswaardigheden, torens , meren met mooie strandjes etcc,
ze vroeg of wij ook een keer kwamen in de zomer, herfst, winter, zien wel, eerst eens
verdiepen in wat info , vind zeelucht altijd wel lekker, maar dat zal ik daar wel niet kunnen vinden.
.
Fijn dat te weten. Zal eens op zoek gaan naar info, misschien zelfs wel op Fok.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Balkan landen kennen geen lente zoals wij die kennen fluitert. Het is daar van koud zomaar
opeens 30 graden.
Zelf nooit geweest maar wat ik daar van hoor is dat je je er geen buil aan valt en dat het daar
in vergelijking met hier wel echt goedkoop is. En nee, zeelucht vind je daar niet.
Heel toevallig gisteren (want ik wil daar deze zomer waarschijnlijk een paar dagen verblijven op doortocht) nog over gehad met een paar mensen die daar een paar jaar geleden waren.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef tuinfluiter het volgende:
En drankjes die goedkoop zijn, een thee 0,30 eurocent?
Kan toch niet waar zijn?
O Doet je internet het weer niet dan? Haha wat raar kommuniseren zo. Antwoord komt eraan.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef CarOnline het volgende:
WB manu!
Leuk dat je het lekker had
Ik ga echt totaal kapot in de tuin, lig lekker in mn hangmattie en af en toe zet ik me ff af aan de trampoline.
Maar wat heeeeeeeeeeet!
Muziekje op zodat ik de buurjongetjes niet hoor.
(Niet die van de Buuv, die zijn lief en komen binnenkort langs)
Ik heb alweer overal sproeten![]()
Jammer dat ik niet kan PMmen Gert, scheelt een boel geld!
Tante CarO wacht op antwoord
Ach so! Nou, dan doen we de geile roddels wel per sms.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Jawel maar zo kan ik vanuit mn hangmat internetten, dat kan met de laptop en mijn pc zeker niet. En dit is gewoon handig, internet, telefoon en mp3 speler ineen!
Alleen met Safari kan je niet pmmen.
Juicy FTW,quote:
Ben je wel van je sproetjes af.quote:
Wat goed!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je wel van je sproetjes af.
Ik zit gewoon in de schaduw. Heb al twee sollicitatiebrieven geschreven. Op zondag.
Om God gunstig te stemmen natuurlijk.
Ja, die kun je weg laten flatsen, de sproeten. Net als couperose etc. Dat wil ik nog laten flatsen.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat goed!
Ja weg met die dingen![]()
't worden er elk jaar meer!
Kan je dat weg laten branden eigenlijk? Ofzo?
Wat goehoed! Was dat nog wat geworden van je sollies bij het uitzendburo?
Ja echt? Dat kan wel? Ik wil zo'n lelieblanke huid. En zwarte haren. Sneeuwwitje zeg maarquote:Op zondag 24 mei 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die kun je weg laten flatsen, de sproeten. Net als couperose etc. Dat wil ik nog laten flatsen.
Ik heb er maar 100472 dus ik heb ermee leren leven, met de sproetjes. Was niet makkelijk maar het zij zo.![]()
Eentje was niks geworden en eentje loopt nog. Hoe is dat eigenlijk met jou? Zit je nog veel tussen de stofzuigers en de mixers?
Ja, dat kan echt. Net deze week over gepraat met een flatsmeiske maar ik wil graag de sproeten houden maar de roodheid moet weg. Dat ging lastig worden maar ik ga in september weer heen want je mag niet in de zon en ik hou wel van de zon en de zon van mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt? Dat kan wel? Ik wil zo'n lelieblanke huid. En zwarte haren. Sneeuwwitje zeg maar![]()
Of Amelie Poulain![]()
Ik heb ze niet geteld maar ze gaan van voorhoofd naar neus naar bovenkant wangen naar armen.
Kin en de rest zal volgende week wel komen![]()
Spannend, wanneer hoor je wat? Ik duim![]()
Nee! Ik ben niet meer op de mixerafdeling!
Ik loop nu wat meer op de games, en dat gaan ze me leren als t goed is![]()
Wil ik zelf ook heel graag want ik vind het ontzettend leuk, en ik wil gewoon ALLES weten. Je moet jezelf onmisbaar maken he!![]()
Maar ik ben weer terug op mn oude stekkie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |