Hoeveel wijn had jij gisteravond op?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat er de energie voor heb meer
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had jij gisteravond op?
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee de fout is dat ik niks heb gegeten. Was ook redelijk brak vandaag (moest werken)
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)quote:Op zondag 24 mei 2009 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik kon het zien aan je baggergedrag, je zat overal en nergens als een dolle te kalken
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag wasquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook niet meer op een gegeven moment (waar ik in godsnaam zat)
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik antwoord in een ander topic dan waar de vraag was![]()
Zie bovenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kwam je werkelijk overal tegen met teksten die niet echt in die topics thuis horen
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezigquote:
Ja, dat zei ik toch, die waren drukquote:Op zondag 24 mei 2009 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig waren de mods of zelf bezopen of niet aanwezig
Ja kweet hetquote:Op zondag 24 mei 2009 04:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch, die waren druk![]()
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapenquote:
Ja iid ik wil weg ook NU !! Trustequote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee muis, ik ga nog een peuk er doorheen jassen en daarna slapen![]()
Doe voorzichtig, nog één maandje en je bent d'r vanaf
Ik lig er al in.......quote:Op zondag 24 mei 2009 04:28 schreef Soury het volgende:
Maar tis nog lekker vroeg (kuch !!!) Ik duik er maar in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |