Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, het valt te verhelpen met twee-drie literpakken Aldi wijn dus
Iedereen is vermoedelijk Bunkermoe na de vele postings daar afgelopen week.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik![]()
![]()
Ter compensatie van de rest.![]()
Wat is het hier extreem rustig zeg! niet dat ik jullie niet gezallig vind hoor, maar gewoon, als constatering. Het is wel eens drukker geweest op vrijdag.
Easy does it.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het hier extreem rustig zeg! niet dat ik jullie niet gezallig vind hoor, maar gewoon, als constatering. Het is wel eens drukker geweest op vrijdag.
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog iets te klagen of te kankeren?
Ze durven nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou as ze bunkermoe zijn moeten ze jśist hier komen.![]()
Ff tjoepzoeken of gooi jij er nog ff een lekker plaatje in APK?
Ow cool!quote:
WTFquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.
De CAO is in positieve zin aangepast waardoor ik er zomaar 200 euro per maand op vooruit ga
En het eerste deel van de vakantie is geboekt (veertien dagen Tsjechiė)
Dus eigenlijk gewoon
Ja, maar daar zit ook een periodiek in en die krijg je automatischquote:
Jij hebt helemaal geen NMNS-zomerfonds nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, allemaal goede berichten eigenlijk.
De CAO is in positieve zin aangepast waardoor ik er zomaar 200 euro per maand op vooruit ga
En het eerste deel van de vakantie is geboekt (veertien dagen Tsjechiė)
Dus eigenlijk gewoon
Nee, nou ja, ik krijg eindelijk weer eens een beetje extra lucht, daar was ik wel aan toequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen NMNS-zomerfonds nodig
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ook een periodiek in en die krijg je automatisch![]()
Verder reiskosten aangepast, schalen naar boven en een volledige dertiende maand (ik vermoed dat het nog wel iets meer zal zijn dan 200 euro)
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik krijg eindelijk weer eens een beetje extra lucht, daar was ik wel aan toe
Wat hebbie danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?quote:
Sorry APK, ik heb voor vier jaar? geleden zo'n ¤ 500 per maand ingeleverd door Balkenende, ik trek nu weer een beetje bij. Maar ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Pimp maar effe lekker door, mijn woede grenst nu aan iets dat GROTER IS DAN EEN NOORD KOREAANS CONFLICT!
Ik word er bijna bang vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |