Weinig te roddelen. Ik kon het vrijdag goed vinden met een knul van 23. Maar toch maar niet, bij nader inzien.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk knulletje?![]()
Roddel me even bij please.![]()
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer omquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja, maar zo een die alleen leuk is om naar te kijken en verder, maar geen gesprek laat staan een schriftelijke informatieuitwisseling.![]()
Maar 23 is imho wel erg jong hoor.
Iets subtiels, zacht maar wel duidelijk, zodat je niet zijn hart EN moraal breekt maar duidelijk genoeg bent in je afwijzing. Het is niet de bedoeling dat zo'n knul al direct zijn onschuld en het geloof in de liefde verliest.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer om.
Nu moet ik alleen nog wel even reageren. Maar ik weet niet hoe.
Eerst maar eens een factuur maken voor een schrootverhaal.
het lag niet aan jou, maar aan de differentiele perriferie?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijptquote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
Nee toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef blomst het volgende:
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijpt
Anyhood, de jeuk blijftquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Anyhood. SMS is verstuurd, over en uit met de jongelingenpret.
Nee hoor.quote:
Goedemorgen op deze flitsende en altijd uberdrukke SC!quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Ik zit in een andere fase, Cc. Zo'n huisje boompje magnetron fase met kleine voetjes die je midden in je pens schoppen als ze omdraaien en er nog geen sorry wordt gezegd al gil en vloek je het uit. Maar we hebben het 15 minuten héél gezellig gehad.quote:
Nee, maar ik weet wel dat het van een uur of twee tot zeker half 6 heeft geonweerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |