Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik net ook, vond het zo eng dat ik maar alle ramen ben gaan checken of er nog iets openstond
ff kijken of er wel iets te zien isquote:
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, balen is dat. En ik had nog wel van die goede intenties. Afijn, vaatwasser al leeg geruimd en ik zit nu aan het ontbijt
Cool he? Ik heb echt een half uur domweg gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.
Heidi, heb jij ook die fragmenten nog van Peter aan het einde, dat hem die microfoon wordt afgepakt en dat Bram niet zo blij lijkt te zijn?quote:
Dan ga je toch ook lekker ontbijtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
SjesusWat is het ?? Eieren met spek of toostje jam .. Verdomme heb trek in alles nu
Ik kan nu toch niet meer slapen denk ik? Kan het straks nog even proberen voor een paar uurtjes, maar ik moet sowieso toch om acht uur opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnen![]()
Ik moet straks toch nog wat slapen als het noodweer ophoudt tenminste.
Ja, dat zet ik ook nog wel even op YT. Het hele filmpje staat in de vorige SC , die van 4 uur (lengte 1 uur)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heidi, heb jij ook die fragmenten nog van Peter aan het einde, dat hem die microfoon wordt afgepakt en dat Bram niet zo blij lijkt te zijn?
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnen![]()
Ik moet straks toch nog wat slapen als het noodweer ophoudt tenminste.
Tuurlijk want jij voedt ze, dat gebeurt zelfs al veel sneller let maar opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ouwe lul geeft me problemen maar na een jaar is ie ook gek op mij
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.quote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor me
Doe maar YT, downloaden van één uur duurt zo langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat zet ik ook nog wel even op YT. Het hele filmpje staat in de vorige SC , die van 4 uur (lengte 1 uur)
Volgens mij is dat ook zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Precies en de luxaflexen kletterde tegen mijn ramen op, toen bleek er nog een raam op een kier te staan. (dus vandaar)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.
Ja hallo heb wel het weekend en vanavond gewerkt. Oh en do/vrij vrijgenomen dus een volle week doei de mazzel. Ff wennenquote:
Wat vertellen ze elkaar dan tochquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden jaar had ik een geile duif ofzo .. Werd er knetter gek van. Echt als een gun kon kopen had ik ik dat beest vermoord. Klonk als geile sex en harde !!!!
'Hoi, ik ben wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Volgens mij ben jij al een vogelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijn
Ik had ze eraf geschopt !! Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoel
Hierzo ookquote:
Nou ik ga het van 4 hoog maar niet uit proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al een vogel
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben wakker' 'Hier nog één
'
of zoiets
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan nu toch niet meer slapen denk ik? Kan het straks nog even proberen voor een paar uurtjes, maar ik moet sowieso toch om acht uur op
't Zijn net mensen hè....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij het
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapen
Ja zie vorige post,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor me
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt ik snap er geen bal van !! Inderdaad is het ff stil en dan begint het weer en volgens mij hebben ze deal met bouwvakkers. Als ze stoppen met flierefluiten is het ff rust en dan beginnen de zagen en boren !! Ik ben zo vrolijk als ik avonddienst heb. Dus zing ik maar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij het
Sauzen is Remlof tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakken
Ik zag het wel even heel verlicht enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel spectaculair is het niet![]()
View My Video
Ja lacht maar, 't zijn wel serieuze zakenquote:
Ik zou best een dag een vogel willen zijn eigenlijk. 'n Beetje hangen aan zo'n hoogspanningskabel, mooi uitzicht in de tuin van de achterbuurvrouw, niks mis meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik snap er geen bal van !! Inderdaad is het ff stil en dan begint het weer en volgens mij hebben ze deal met bouwvakkers. Als ze stoppen met flierefluiten is het ff rust en dan beginnen de zagen en boren !! Ik ben zo vrolijk als ik avonddienst heb. Dus zing ik maar mee
Het was echt niet normaal, deuren die dicht zaten, gingen open door de wind en er waaide vanalles om in de tuinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag het wel even heel verlicht enzo![]()
Ik ga nog een keer proberen te slapen, misschien tot zo.![]()
![]()
Ik heb van die granolmuren waar een kleurtje op zat, die wil ik nu gebroken wit hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lacht maar, 't zijn wel serieuze zaken
[..]
Ik zou best een dag een vogel willen zijn eigenlijk. 'n Beetje hangen aan zo'n hoogspanningskabel, mooi uitzicht in de tuin van de achterbuurvrouw, niks mis mee
Gaat toch echt makkelijker met een verfrol hoor, eentje met een dikke vacht. En ja, 't is wel vervelend werk en je moet het twee keer doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb van die granolmuren waar een kleurtje op zat, die wil ik nu gebroken wit hebben.
Heb je enig idee wat een hel dat is, want de gaatjes vullen zich niet en die moet ik nou deppen met de kwast
Ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer niet met latex
Ja dat had ik ook, ik vond het echt eng ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was echt niet normaal, deuren die dicht zaten, gingen open door de wind en er waaide vanalles om in de tuin![]()
Good luck!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik vond het echt eng ook.
Maar nu is het rustig dus ik mag weer proberen te gaan slapen.
Thanx!
Ik ga nu al aan de 3e keer beginnen, had ik al gezegd dat de muren en kleurtje hadden die er elke keer weer doorheen komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat toch echt makkelijker met een verfrol hoor, eentje met een dikke vacht. En ja, 't is wel vervelend werk en je moet het twee keer doen
Ja zoietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liesje d'r hele plafond vol met eiwitten
Ik weet niet wat je dan niet goed doet, met twee keer moet het toch wel dekken. Misschien gaat het zo moeizaam omdat je een kwast gebruikt? Met een roller breng je veel meer saus op namelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga nu al aan de 3e keer beginnen, had ik al gezegd dat de muren en kleurtje hadden die er elke keer weer doorheen komt
Kan je die shit er niet beter af schuren. Ik had het ook maar laf en lui als ik ben zijn mijn muren nu glad(Laten doen). Ik had echt een nare korrel structuur. Als ik een nachtje uit was geweest en waggelde door de gang lag ik de volgende dag compleet openquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga nu al aan de 3e keer beginnen, had ik al gezegd dat de muren en kleurtje hadden die er elke keer weer doorheen komt
Shit ik zit net in de bouw fasequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah muis, je krijgt geen antwoord meer. En ik ga ook nog even "rusten"
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:11 schreef HiDiHo het volgende:Als test kees moet ik je melden dat het niet werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Uhhh die andere was leuker ipv Gert in zijn C&A sweaterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:14 schreef Soury het volgende:
Oh fuck het duurt een minuut of tien sorry sorry
Ik kan er ook niet meer van makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh die andere was leuker ipv Gert in zijn C&A sweater
Volgens mij is dat boven ons allemaal de nacht door gegaan? Dus druk is het niet meer, die liggen in comaquote:
Ik doe niet al te veel aan bijlezen, klets gewoon wham in één keer meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:37 schreef liesje1979 het volgende:
Eiwitten op mijn plafond?![]()
En jemig, mag de volgende keer wel 10 minuten eerder opstaan om bij te lezen
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik doe niet al te veel aan bijlezen, klets gewoon wham in één keer mee
Jawel hoor, maar het bier moet je opdwijlenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blijf graag een beetje op de hoogte
Maar, en nu? Kan zo'n palm gewoon weer rechtop gezet worden?
Alleen met toestemming van Gert, omdat we op dat moment nog nuchter waren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post dan, iedereen heeft jullie hoofd toch al gezien.
Ik heb een dvd vol foto's ... Zal er eens een avondje vrij voor maken om eea te rubriceren. Heb jou er al wel tussen gezien en Swarma ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dat rolletje sta ik nog ergens, als je die ook te pakken krijgt zie ik ze wel verschijnen (in m'n pmbox) toch?
daar woonde ik eerstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
nog geen regenplasje die blijft liggen in ArnhemEn nu hier in Amersfoort lijkt het wel een oorlogszone!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen met toestemming van Gert, omdat we op dat moment nog nuchter waren.
quote:
Oh!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een dvd vol foto's ... Zal er eens een avondje vrij voor maken om eea te rubriceren. Heb jou er al wel tussen gezien en Swarma ook.
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keukenquote:
Saxy.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keuken.
Voorzichtig nou, dit is weer koren op de molen van de "ze zitten daar de hele dag te zuipen en te blowen"-roepertjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keuken.
Dat was tijdens het feest. Toen ik mijn vodka aan het bijvullen was vanuit onze secret stash. Tijdens feesten mag je drinken en dennenbomen roken. Toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
Voorzichtig nou, dit is weer koren op de molen van de "ze zitten daar de hele dag te zuipen en te blowen"-roepertjes.
Que?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was tijdens het feest. Toen ik mijn vodka aan het bijvullen was vanuit onze secret stash.
Volgens mij moet er nog een hele sloot Stoli liggen. Bart dronk die avond/nacht niet, jij stapte van bier naar vodka naar rum en weer terug, Huub was al snel weg. Ik heb nog drie flessen te gaan, gok ik.quote:
Oh nee, ik heb buiten Leo gerekend. Die heeft al die flessen Stoli natuurlijk opgezopen. Zo is ie, onze FadingLeo. En toch houden we van 'm.quote:
Wtf, schrijf je dat allemaal op of heb je gewoon een goed geheugen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog een hele sloot Stoli liggen. Bart dronk die avond/nacht niet, jij stapte van bier naar vodka naar rum en weer terug, Huub was al snel weg. Ik heb nog drie flessen te gaan, gok ik.
Als het om drank gaat, ben ik bij de pinken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Wtf, schrijf je dat allemaal op of heb je gewoon een goed geheugen?
PS: Incrowd alert
It wasn't me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb buiten Leo gerekend. Die heeft al die flessen Stoli natuurlijk opgezopen. Zo is ie, onze FadingLeo. En toch houden we van 'm.
gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!remlof komt zo, dus snel even opruimen hier
rijden de treinen al danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!!
En hij heeft de trein gemist dus ik kan op mijn dooie gemak opruimen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |