daar woonde ik eerstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef versabommie het volgende:
nog geen regenplasje die blijft liggen in ArnhemEn nu hier in Amersfoort lijkt het wel een oorlogszone!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen met toestemming van Gert, omdat we op dat moment nog nuchter waren.
quote:
Oh!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een dvd vol foto's ... Zal er eens een avondje vrij voor maken om eea te rubriceren. Heb jou er al wel tussen gezien en Swarma ook.
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keukenquote:
Saxy.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keuken.
Voorzichtig nou, dit is weer koren op de molen van de "ze zitten daar de hele dag te zuipen en te blowen"-roepertjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jou ook! Met mij en een glas pure Bacardi in de keuken.
Dat was tijdens het feest. Toen ik mijn vodka aan het bijvullen was vanuit onze secret stash. Tijdens feesten mag je drinken en dennenbomen roken. Toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
Voorzichtig nou, dit is weer koren op de molen van de "ze zitten daar de hele dag te zuipen en te blowen"-roepertjes.
Que?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was tijdens het feest. Toen ik mijn vodka aan het bijvullen was vanuit onze secret stash.
Volgens mij moet er nog een hele sloot Stoli liggen. Bart dronk die avond/nacht niet, jij stapte van bier naar vodka naar rum en weer terug, Huub was al snel weg. Ik heb nog drie flessen te gaan, gok ik.quote:
Oh nee, ik heb buiten Leo gerekend. Die heeft al die flessen Stoli natuurlijk opgezopen. Zo is ie, onze FadingLeo. En toch houden we van 'm.quote:
Wtf, schrijf je dat allemaal op of heb je gewoon een goed geheugen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog een hele sloot Stoli liggen. Bart dronk die avond/nacht niet, jij stapte van bier naar vodka naar rum en weer terug, Huub was al snel weg. Ik heb nog drie flessen te gaan, gok ik.
Als het om drank gaat, ben ik bij de pinken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Wtf, schrijf je dat allemaal op of heb je gewoon een goed geheugen?
PS: Incrowd alert
It wasn't me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb buiten Leo gerekend. Die heeft al die flessen Stoli natuurlijk opgezopen. Zo is ie, onze FadingLeo. En toch houden we van 'm.
gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!remlof komt zo, dus snel even opruimen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |