Ik nu ook dankzij jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mij ook niet, Peter is een eikel en dat wist ik al
En ik vraag me af of dat allemaal door de % komt, zo bezopen zag ie er nou ook weer niet uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nu ook dankzij jouIk heb het hele gesteggel gevolgd maar ik had geen bewijs. Nu wel echt triest !!
Dat leek me ook niet plus dan is het een dom excuus, heeft ie dat dan aangedragen ik heb niet alle 300 topics gelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik vraag me af of dat allemaal door de % komt, zo bezopen zag ie er nou ook weer niet uit
Ik zou het niet weten, ik heb er helemaal niets van gelezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat leek me ook niet plus dan is het een dom excuus, heeft ie dat dan aangedragen ik heb niet alle 300 topics gelezen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb er helemaal niets van gelezen
idd, het laat niets aan je fantasie overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dit soort beelden zijn sprekend !!!
Zag het al in een ander topic maar doet het nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, het laat niets aan je fantasie over
Bekijk deze YouTube-video
Duurd altijd 10 min na het uploaden, over 3 min is ie klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zag het al in een ander topic maar doet het niet
Zeker weten maar 4 weken tropish eiland lijkt me beterquote:Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat leuk, ik hoop dat je door de selectie komt
Hahaha dat word nog een rel morgen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duurd altijd 10 min na het uploaden, over 3 min is ie klaar
Tis hier weg maar wel cool !!!! Die flitsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:04 schreef evaxsis het volgende:
Nou ik ben weer wakker, het stormt zo hard hier en onweren als een malle.
Begin het gewoon eng te vinden even kijken of ik nog ramen open heb staan
O dus je bent nu helemaal omgeslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dat word nog een rel morgen..Bewijs materiaal
Hij staat erquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dus je bent nu helemaal omgeslagen![]()
Wat een ploert was hij daar hè, ik moet het nog wel terug kijken maar dat duurt nog even voordat het helemaal binnen is
Ik heb dubbele beglazing en mijn ruiten waaien nu enorm, en mijn luxaflexen gaan te keer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis hier weg maar wel cool !!!! Die flitsen
Omgeslagen ?? Ik had nooit wat met die gast. Maar ik wilde het met eigen ogen zien. Dankzij Hidi gekeken en tis niet fraaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dus je bent nu helemaal omgeslagen![]()
Wat een ploert was hij daar hè, ik moet het nog wel terug kijken maar dat duurt nog even voordat het helemaal binnen is
Ik zag het voor het eerstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef evaxsis het volgende:
Walgelijk is het om het nog een 2e keer te zien.
Dat hij op het laatst zegt, ben ik nog de enige bunkeraar in de tent en dat terwijl hij ziet dat Renate daar ook nog staat![]()
Ik was eerlijk gezegd alweer de helft vergeten van dit incident.
Hij loopt naar iedereen toe om te vertellen wat hij haar geflikt heeft en dan nog zeggen het lijkt wel of ik kauwgom aan me reet heb
Ik had het de bewuste nacht gezien op de stream, nuchter en wel.quote:
Iemand flikte me dat toen ik 14 was ofzo. Ik was gek op hem en hij deed alsof ie gek op mij was en toen lache met zijn vriendjes. Ben het nooit vergeten. Wat een kut streek !!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef evaxsis het volgende:
Walgelijk is het om het nog een 2e keer te zien.
Dat hij op het laatst zegt, ben ik nog de enige bunkeraar in de tent en dat terwijl hij ziet dat Renate daar ook nog staat![]()
Ik was eerlijk gezegd alweer de helft vergeten van dit incident.
Hij loopt naar iedereen toe om te vertellen wat hij haar geflikt heeft en dan nog zeggen het lijkt wel of ik kauwgom aan me reet heb
Ik koop mooi zijn cd's nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had het de bewuste nacht gezien op de stream, nuchter en wel.
Als je zo de Popijopi wil worden dan spoor je toch niet, over iemand anders zijn rug heen. Heel mijn maag sloeg om
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand flikte me dat toen ik 14 was ofzo. Ik was gek op hem en hij deed alsof ie gek op mij was en toen lache met zijn vriendjes. Ben het nooit vergeten. Wat een kut streek !!!
Joh !!! Ieder meisje is onzeker op die leeftijd. Ik lach er nu om.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.
Heb je vervolgens nog iemand kunnen vertrouwen die het wel met jou meende?
Lijkt me inderdaad geen fijn gevoel
Tuurlijk !!! Heb de liefste van de wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ben jij dan nooit op je bek gegaan ? Bedoel das toch (lullig maar) normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!! Ieder meisje is onzeker op die leeftijd. Ik lach er nu om.
Nou niet op die manier, maar tuurlijk heb ik fouten gemaakt door gebrek aan inzichtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan nooit op je bek gegaan ? Bedoel das toch (lullig maar) normaal
Ah een diplomaat !!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou niet op die manier, maar tuurlijk heb ik fouten gemaakt door gebrek aan inzicht
Toch wel een minne actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, het laat niets aan je fantasie over
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!quote:
Begin van de avond lag hij in mijn nek door de donderslag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah een diplomaat !!He donderd hier nog steeds (A'dam) hoest met de hond ? De mijne trok zich er nooit geen bal van aan .. vuurwerk duhhhh !!!! Ik vond het enger .. Hond gaat a.s. vrijdag naar zweden met ex heb nog een afscheidswandeling gemaakt in het bos. Maar ze krijgt het super goed daar !!!
Dat denk ik dus niet in dit gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Toch wel een minne actie.![]()
Ja ze is naief en goedgelovig maar je kan mensen desalniettemin wel in hun waarde laten. Bah!
idd, echt mafquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!
Hier is de donder ver weg, maar zie en hoor het nog wel alleen niet meer zo erg als net toen ik lag te slapenquote:
Dat vind ik nou ook, dan pas toon je karakterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Toch wel een minne actie.![]()
Ja ze is naief en goedgelovig maar je kan mensen desalniettemin wel in hun waarde laten. Bah!
Tis Zwedenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Begin van de avond lag hij in mijn nek door de donderslag.
Nu ligt hij onder het dekbed op mijn knieën want mijn Mac staat op schoot met een schoottafeltje dus kan hij niet dichterbij komen![]()
Ah joh wat vreselijk kut is dat, dus dit zijn de laatste dagen met jouw hond.
Ik wilde nog zeggen wat een onwijs gaaf beest heb je daar![]()
Enne naar Zwitserland is niet zo ver weg toch als je hem wil zien kan je altijd nog langs gaan.
Wat denk je, neem je in de toekomst wel weer een hond?
Je krijgt zoveel liefde en dankbaarheid van beesten dat ik het me niet kan voorstellen zonder dieren te moeten leven.
Volgens mij had ik dat hier dan ongeveer een uur geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!
Weer geen hele nachtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een noodweer opeens, zat binnen één seconde rechtop in bed
Leuk mogen wij het zien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, echt maf![]()
Ik heb een filmpje, maar toen was het ergste alweer voorbij
Nee, balen is dat. En ik had nog wel van die goede intenties. Afijn, vaatwasser al leeg geruimd en ik zit nu aan het ontbijtquote:
Sjesusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, balen is dat. En ik had nog wel van die goede intenties. Afijn, vaatwasser al leeg geruimd en ik zit nu aan het ontbijt
Boterhammen met pindakaas en hagelslag, glas bananenmelk en een mok koffiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
SjesusWat is het ?? Eieren met spek of toostje jam .. Verdomme heb trek in alles nu
Die zijn ook leuk,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ZwedenGa haar misschien wel es opzoeken, en ik heb ondertussen een ouwe zeik mopper kater en zijn huppel kut 11 jaar jongere poes
Asiel oh en via een fokster (Disana) gevonden
Zucht !!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Boterhammen met pindakaas en hagelslag, glas bananenmelk en een mok koffie
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een noodweer opeens, zat binnen één seconde rechtop in bed
Die ouwe lul geeft me problemen maar na een jaar is ie ook gek op mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk,
Je hebt wel een oudje erbij dan zeg.
Lief hoor om ze niet uit elkaar te halen![]()
Die zeik moppers van katten vind ik juist de mooiste met hun karakters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |