Ben jij dan nooit op je bek gegaan ? Bedoel das toch (lullig maar) normaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.
Heb je vervolgens nog iemand kunnen vertrouwen die het wel met jou meende?
Lijkt me inderdaad geen fijn gevoel
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!! Ieder meisje is onzeker op die leeftijd. Ik lach er nu om.
Nou niet op die manier, maar tuurlijk heb ik fouten gemaakt door gebrek aan inzichtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan nooit op je bek gegaan ? Bedoel das toch (lullig maar) normaal
Ah een diplomaat !!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou niet op die manier, maar tuurlijk heb ik fouten gemaakt door gebrek aan inzicht
Toch wel een minne actie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, het laat niets aan je fantasie over
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!quote:
Begin van de avond lag hij in mijn nek door de donderslag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah een diplomaat !!He donderd hier nog steeds (A'dam) hoest met de hond ? De mijne trok zich er nooit geen bal van aan .. vuurwerk duhhhh !!!! Ik vond het enger .. Hond gaat a.s. vrijdag naar zweden met ex heb nog een afscheidswandeling gemaakt in het bos. Maar ze krijgt het super goed daar !!!
Dat denk ik dus niet in dit gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Toch wel een minne actie.![]()
Ja ze is naief en goedgelovig maar je kan mensen desalniettemin wel in hun waarde laten. Bah!
idd, echt mafquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!
Hier is de donder ver weg, maar zie en hoor het nog wel alleen niet meer zo erg als net toen ik lag te slapenquote:
Dat vind ik nou ook, dan pas toon je karakterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Toch wel een minne actie.![]()
Ja ze is naief en goedgelovig maar je kan mensen desalniettemin wel in hun waarde laten. Bah!
Tis Zwedenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Begin van de avond lag hij in mijn nek door de donderslag.
Nu ligt hij onder het dekbed op mijn knieën want mijn Mac staat op schoot met een schoottafeltje dus kan hij niet dichterbij komen![]()
Ah joh wat vreselijk kut is dat, dus dit zijn de laatste dagen met jouw hond.
Ik wilde nog zeggen wat een onwijs gaaf beest heb je daar![]()
Enne naar Zwitserland is niet zo ver weg toch als je hem wil zien kan je altijd nog langs gaan.
Wat denk je, neem je in de toekomst wel weer een hond?
Je krijgt zoveel liefde en dankbaarheid van beesten dat ik het me niet kan voorstellen zonder dieren te moeten leven.
Volgens mij had ik dat hier dan ongeveer een uur geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Haa ja was echt maf ik was aan het werk en ging ff roken. En plots ging die wind door de bomen echt creepie t'was nog warm ook !! Kwam steeds dichterbij. Best gaaf !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |