Muhhhhhhhh ja genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, wat let je! Ga lekker kanen, je hebt vast nog wel een tosti ergens
Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik net ook, vond het zo eng dat ik maar alle ramen ben gaan checken of er nog iets openstond
ff kijken of er wel iets te zien isquote:
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, balen is dat. En ik had nog wel van die goede intenties. Afijn, vaatwasser al leeg geruimd en ik zit nu aan het ontbijt
Cool he? Ik heb echt een half uur domweg gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.
Heidi, heb jij ook die fragmenten nog van Peter aan het einde, dat hem die microfoon wordt afgepakt en dat Bram niet zo blij lijkt te zijn?quote:
Dan ga je toch ook lekker ontbijtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
SjesusWat is het ?? Eieren met spek of toostje jam .. Verdomme heb trek in alles nu
Ik kan nu toch niet meer slapen denk ik? Kan het straks nog even proberen voor een paar uurtjes, maar ik moet sowieso toch om acht uur opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnen![]()
Ik moet straks toch nog wat slapen als het noodweer ophoudt tenminste.
Ja, dat zet ik ook nog wel even op YT. Het hele filmpje staat in de vorige SC , die van 4 uur (lengte 1 uur)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heidi, heb jij ook die fragmenten nog van Peter aan het einde, dat hem die microfoon wordt afgepakt en dat Bram niet zo blij lijkt te zijn?
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor mequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent dus alweer aan jouw dag begonnen![]()
Ik moet straks toch nog wat slapen als het noodweer ophoudt tenminste.
Tuurlijk want jij voedt ze, dat gebeurt zelfs al veel sneller let maar opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ouwe lul geeft me problemen maar na een jaar is ie ook gek op mij
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.quote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor me
Doe maar YT, downloaden van één uur duurt zo langquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat zet ik ook nog wel even op YT. Het hele filmpje staat in de vorige SC , die van 4 uur (lengte 1 uur)
Volgens mij is dat ook zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Precies en de luxaflexen kletterde tegen mijn ramen op, toen bleek er nog een raam op een kier te staan. (dus vandaar)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was meer licht dan donker, wat een ontladingen opeens.
Ja hallo heb wel het weekend en vanavond gewerkt. Oh en do/vrij vrijgenomen dus een volle week doei de mazzel. Ff wennenquote:
Wat vertellen ze elkaar dan tochquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden jaar had ik een geile duif ofzo .. Werd er knetter gek van. Echt als een gun kon kopen had ik ik dat beest vermoord. Klonk als geile sex en harde !!!!
'Hoi, ik ben wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |