Volgens mij ben jij al een vogelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijn
Ik had ze eraf geschopt !! Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoel
Hierzo ookquote:
Nou ik ga het van 4 hoog maar niet uit proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al een vogel
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben wakker' 'Hier nog één
'
of zoiets
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan nu toch niet meer slapen denk ik? Kan het straks nog even proberen voor een paar uurtjes, maar ik moet sowieso toch om acht uur op
't Zijn net mensen hè....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij het
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapen
Ja zie vorige post,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je nog wat morgen? Dit is mijn vrijdag nu weekend begint nu voor me
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Echt ik snap er geen bal van !! Inderdaad is het ff stil en dan begint het weer en volgens mij hebben ze deal met bouwvakkers. Als ze stoppen met flierefluiten is het ff rust en dan beginnen de zagen en boren !! Ik ben zo vrolijk als ik avonddienst heb. Dus zing ik maar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij het
Sauzen is Remlof tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakken
Ik zag het wel even heel verlicht enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel spectaculair is het niet![]()
View My Video
Ja lacht maar, 't zijn wel serieuze zakenquote:
Ik zou best een dag een vogel willen zijn eigenlijk. 'n Beetje hangen aan zo'n hoogspanningskabel, mooi uitzicht in de tuin van de achterbuurvrouw, niks mis meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik snap er geen bal van !! Inderdaad is het ff stil en dan begint het weer en volgens mij hebben ze deal met bouwvakkers. Als ze stoppen met flierefluiten is het ff rust en dan beginnen de zagen en boren !! Ik ben zo vrolijk als ik avonddienst heb. Dus zing ik maar mee
Het was echt niet normaal, deuren die dicht zaten, gingen open door de wind en er waaide vanalles om in de tuinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag het wel even heel verlicht enzo![]()
Ik ga nog een keer proberen te slapen, misschien tot zo.![]()
![]()
Ik heb van die granolmuren waar een kleurtje op zat, die wil ik nu gebroken wit hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lacht maar, 't zijn wel serieuze zaken
[..]
Ik zou best een dag een vogel willen zijn eigenlijk. 'n Beetje hangen aan zo'n hoogspanningskabel, mooi uitzicht in de tuin van de achterbuurvrouw, niks mis mee
Gaat toch echt makkelijker met een verfrol hoor, eentje met een dikke vacht. En ja, 't is wel vervelend werk en je moet het twee keer doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb van die granolmuren waar een kleurtje op zat, die wil ik nu gebroken wit hebben.
Heb je enig idee wat een hel dat is, want de gaatjes vullen zich niet en die moet ik nou deppen met de kwast
Ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer niet met latex
Ja dat had ik ook, ik vond het echt eng ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was echt niet normaal, deuren die dicht zaten, gingen open door de wind en er waaide vanalles om in de tuin![]()
Good luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |