quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idem hier...., druktemakers zijn het. 's Avonds is het hier ook een kakofonie van getjilp. Ik verbeeld mij af en toe dat er twee zijn die tegen elkaar zitten te roepen. Eerst de ene, dan de andere, soms een kwartier lang.
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden jaar had ik een geile duif ofzo .. Werd er knetter gek van. Echt als een gun kon kopen had ik ik dat beest vermoord. Klonk als geile sex en harde !!!!
'Hoi, ik ben wakkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat vertellen ze elkaar dan toch![]()
Zoveel maken die krengen toch niet mee dat het een kwartier door moet gaan
Volgens mij ben jij al een vogelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik will wel een reincarnatie van een vogel zijn
Ik had ze eraf geschopt !! Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het resultaat van dat alles zat afgelopen weken bij Fann op de stoel
Hierzo ookquote:
Nou ik ga het van 4 hoog maar niet uit proberenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al een vogel
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben wakker' 'Hier nog één
'
of zoiets
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan nu toch niet meer slapen denk ik? Kan het straks nog even proberen voor een paar uurtjes, maar ik moet sowieso toch om acht uur op
't Zijn net mensen hè....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar die stadsduiven zijn de pest letterlijk en figuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb afgelopen week een paar keer serieus na zitten denken over wat ze nu toch tegen elkaar aan zitten te fluiten. En dan na een kwartier zijn ze opeens stil en hoor je die twee niet meer. Ik moet Tuinfluiter maar eens vragen, misschien weet hij het
Je moet Liesje even vragen, die heeft de slag nu goed te pakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben van plan om verder te gaan met de woonkamer sauzen, maar ik geloof als het straks stil is ik toch nog zeker een paar uur ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |