Weinig te roddelen. Ik kon het vrijdag goed vinden met een knul van 23. Maar toch maar niet, bij nader inzien.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Welk knulletje?![]()
Roddel me even bij please.![]()
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer omquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ja, maar zo een die alleen leuk is om naar te kijken en verder, maar geen gesprek laat staan een schriftelijke informatieuitwisseling.![]()
Maar 23 is imho wel erg jong hoor.
Iets subtiels, zacht maar wel duidelijk, zodat je niet zijn hart EN moraal breekt maar duidelijk genoeg bent in je afwijzing. Het is niet de bedoeling dat zo'n knul al direct zijn onschuld en het geloof in de liefde verliest.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij lulde wel lekker over van alles en nog wat, was zeer onderhoudend zelfs. Maar 23 inderdaad. Dat wordt een beetje gênant. Dat vond ik zaterdagochtend al en toen was ik blij dat ik er mijn handjes niet aan had gebrand. Dat smsje van vanochtend maakte me daar nog blijer om.
Nu moet ik alleen nog wel even reageren. Maar ik weet niet hoe.
Eerst maar eens een factuur maken voor een schrootverhaal.
het lag niet aan jou, maar aan de differentiele perriferie?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijptquote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Zo onschuldig is ie niet, geloof ik.
Ik verzin vanavond wel iets. En dan gooi ik er heel veel moeilijke woorden doorheen.
Nee toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef blomst het volgende:
dyslexie wil dus zeggen dat hij dom is en moeilijke woorden niet begrijpt
Anyhood, de jeuk blijftquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Anyhood. SMS is verstuurd, over en uit met de jongelingenpret.
Nee hoor.quote:
Goedemorgen op deze flitsende en altijd uberdrukke SC!quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Ik zit in een andere fase, Cc. Zo'n huisje boompje magnetron fase met kleine voetjes die je midden in je pens schoppen als ze omdraaien en er nog geen sorry wordt gezegd al gil en vloek je het uit. Maar we hebben het 15 minuten héél gezellig gehad.quote:
Nee, maar ik weet wel dat het van een uur of twee tot zeker half 6 heeft geonweerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
Ja, goedemorgen. Hebben jullie ook met veel man in één bed geslapen vannacht?
Wat een gezellige drukte.
Mwoah, één was chagrijnig aan het mompelen maar die moest er om 5.30 uur uit. Die hebben we gewoon wijselijk genegeerd. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat het van een uur of twee tot zeker half 6 heeft geonweerd.![]()
![]()
Mijn kinders slapen er óf doorheen, of doen er laconiek over. Hoe dat nou kan?![]()
Maar jullie hadden een grouphug begrijp ik.
Ja, dat bedoel ik qua dat ik alles gehoord heb. Chagrijnen negeren is idd het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Mwoah, één was chagrijnig aan het mompelen maar die moest er om 5.30 uur uit. Die hebben we gewoon wijselijk genegeerd. Zoals het hoort.![]()
Bkkels heb je. Ik was zelf de meest bange trouwens.
Het was een Sri Lankaan. Ik zei Sri Lankees, maar ik noem iedereen Kees.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
Vertel zelf even wat anders. Hoe is het met jou op de kleine breakdancende Indo met een snotneus na?
Oh, dan moet je dingen doen, dat helpt. Ik heb er al een hele ochtend opzitten. Moest me haasten and all, dan ben je zo over de moeheid heen. Dan wil ik vanavond nog 2 uur spinnen dus ik denk dat ik vannacht wel slaap.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik qua dat ik alles gehoord heb. Chagrijnen negeren is idd het beste wat je kan doen.![]()
Maar nu ben ik moe.bluh!
Nee. Ik denk dat ie beledigd is. Of boos. Of een schone luier moest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja Cc vertel ff, heb jke nog een sms terug gehad?
herkenbaar, maar nu niet meer aan de ordequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zit in een andere fase, Cc. Zo'n huisje boompje magnetron fase met kleine voetjes die je midden in je pens schoppen als ze omdraaien en er nog geen sorry wordt gezegd al gil en vloek je het uit. Maar we hebben het 15 minuten héél gezellig gehad.
Lekker blijven rommelen dan. Rommelen is cool.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was een Sri Lankaan. Ik zei Sri Lankees, maar ik noem iedereen Kees.
En verder: goed. Buiten wat Champix afkickverschijnselen dan. Maar die zijn ook zo goed als over. Opeens was ik niet meer zo relativerend en laissez faire. En kwam PMS driedubbel zo hard aan. Maar ik geloof dat ik het overleefd heb, zonder al te veel kleerscheuren.
Heb me wel suf gekocht aan kleren, over kleerscheuren gesproken.
Werk alles goed. Redelijk druk, zowel vast als freelance, maar niet te en verder rommelen we gewoon wat aan. Ik hou van aanrommelen.
Dat die werking dan toch zo verschillend is. Ik voelde me juist zoveel beter nadat ik gestopt was.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb er echt even flink last van gehad. Champix werkte op mij op alle mogelijke manieren als een tiet. Niet alles om te stoppen met roken, maar ook om te stoppen met naggen en met moeilijk doen (vooral voor mezelf).
Toen de Champix uit was gewerkt, was ik even helemaal uit balans. Flink uit balans.
En toen kwam er een PMS bij waar je eng van werd. Heb zelfs mijn nieuwe creative director afgeblaft. En hij had er nog begrip voor ook
.
Maar nu ben ik weer aardig terug in balans, gelukkig maar, want ik ben echt niet leuk als ik uit balans ben. Hoeveel leuke kleren ik ook aantrek.
Het heeft altijd wel wat lekker dramatisch. Een flits. Een achterlijk harde klap. En dan een paar minuten later, van diverse kanten: Tatuuuu tatuuuu tatuuuuuu.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, sterkte!![]()
Ja, pittig onweer. Hoorde van mijn kinders dat het in het durp twee keer was ingeslagen vannacht.
Zo dramatisch gaat het hier niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft altijd wel wat lekker dramatisch. Een flits. Een achterlijk harde klap. En dan een paar minuten later, van diverse kanten: Tatuuuu tatuuuu tatuuuuuu.![]()
Ja ik heb duidelijk de oorlog niet meegemaakt.
Maar dat durp van jullie: als het daar twee keer ingeslagen is, dan bestáát dat hele gehucht toch niet meer?![]()
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.quote:
Een béétje pussycat doet dat zó.quote:
Waar zit je nu, CC, qua creative director? Volgens mij kennen wij veel dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb er echt even flink last van gehad. Champix werkte op mij op alle mogelijke manieren als een tiet. Niet alles om te stoppen met roken, maar ook om te stoppen met naggen en met moeilijk doen (vooral voor mezelf).
Toen de Champix uit was gewerkt, was ik even helemaal uit balans. Flink uit balans.
En toen kwam er een PMS bij waar je eng van werd. Heb zelfs mijn nieuwe creative director afgeblaft. En hij had er nog begrip voor ook
.
Maar nu ben ik weer aardig terug in balans, gelukkig maar, want ik ben echt niet leuk als ik uit balans ben. Hoeveel leuke kleren ik ook aantrek.
Nog steeds bij hetzelfde bureau in EHV, alleen zijn we nu gefuseerd en heb ik dus voortaan een creative director boven me, ipv mijn ouwe baas die geen kaas van creatie heeft gegeten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
Waar zit je nu, CC, qua creative director? Volgens mij kennen wij veel dezelfde mensen.
Ow, en ik ben ook dol op jonge breakdancertjes
Ah, okayquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds bij hetzelfde bureau in EHV, alleen zijn we nu gefuseerd en heb ik dus voortaan een creative director boven me, ipv mijn ouwe baas die geen kaas van creatie heeft gegeten.![]()
Wil je z'n Hyves? Of tel.nr.?
zat alleen in een vuile kameel... mij is wel goed jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.
Heey buuv ben je lekker aan het mama-appelsappen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit hier alleen in een vuile kameel men at work, down under@ mama appelsap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |