Heb je niet de versie live in Amsterdam waar onze vriend Darf heel hard 'KATRINAAAAAAAAAAA!' schreeuwt?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?
Eh ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat conflict valt vooralsnog best wel mee toch?
Hoeveel heb jij per maand nodig dan om happy te zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry APK, ik heb voor vier jaar? geleden zo'n ¤ 500 per maand ingeleverd door Balkenende, ik trek nu weer een beetje bij. Maar ik zal het er niet meer over hebben
eh, nee, jij wel? Want nou ben ik natuurlijk stiknieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je niet de versie live in Amsterdam waar onze vriend Darf heel hard 'KATRINAAAAAAAAAAA!' schreeuwt?
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener johquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij per maand nodig dan om happy te zijn
Helemaal voor jou alleen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener joh
Oh, ik doe het voor 1000 p/mquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles boven de 2.500,- netto per maand is ok. Ik ben geen grootverdiener joh
Nee, voor de bank, de werkster, de supermarkt, de garagedealer, de Nuon, etc. En wat er over blijft is dan wel voor mij alleenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:37 schreef APK het volgende:
Buuf, knal er nog eens een lekker muziekje in voor CarO met haar lyrics komt!
Heb je een baantje voor me?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Joh, ik heb iets van anderhalf modaal, niets om mee te pimpen. Gewoon een loonslaaf hoor
Ja, maar kunst verdient geen reet dus ik zoek nu werk om iets bij te verdienen tussen 20.00u en 02.00uquote:
Dit lijkt me wel iets voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar kunst verdient geen reet dus ik zoek nu werk om iets bij te verdienen tussen 20.00u en 02.00u
Dit lijkt mij wel iets voor jou:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, maar dan aan de andere kant van dat hekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets voor jou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent dus gewoon een leacher die iets van mij of iemand anders wult jatten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]![]()
Nou ja, als je een leuk product hebt, begin een internetwinkeltje. Daar ben ik ook nog steeds naar op zoek, een echt leuk, klein, gemakkelijk te versturen product.
Zoiets zou ik nooit, maar dan ook nooit doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon een leacher die iets van mij of iemand anders wult jatten.
Ik ben iets later naar de middelbare gegaan, maar ken het wel van die tijd voor mij dan. (duidelijk hequote:
Neeejj! Maar die heeft dat nummer geschreven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Phil Spector die voor lang achter de tralies moet? Was die onderdeel van de righteous Brothers?
Amai![]()
En proost
Ik heb er eentje gevonden.quote:
nou ja, het lijkt mij vrij duidelijk wel ja he's donnit. Gut, nou ja, genialen zijn vaak gek. Da;s waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Neeejj! Maar die heeft dat nummer geschreven.
Het is een geniaal maar ook héél raar mannetje. Ik denk dat-ie het gedaan heeft. De jury ook.
Nou ja, als actrice was ze toch al uitgerangeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, het lijkt mij vrij duidelijk wel ja he's donnit. Gut, nou ja, genialen zijn vaak gek. Da;s waar
Ja, maar goed, tell sell enzo, wat nu?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, als actrice was ze toch al uitgerangeerd.
Slaap lekker buuf en doe je schoenen uitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dies zo lief![]()
Maar ik ga slapen for obvious reasons.Voetbaltoernooi. 8.15 verzamelen
Nou, daar denk ik nog ff over naquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker buuf en doe je schoenen uit
Hé, een nieuw nummer?quote:
Wil jij je bunkertrauma elders voortzettenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
O deze is mooier (transparant):
[ afbeelding ]
Ja sleep de bunker er weer bij, Het plaatje is van 27 januari, dus er ligt een ander trauma aan ten grondslag. Welke weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil jij je bunkertrauma elders voortzetten
Dat jij je nog durft te vertonen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |