Wat afbeeldingen bekeken op google, ziet er prima uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
Het is een goede 100 kilometer onder Valencia, in de buurt van Calpe.
Boeken lezen in het parkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:17 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag maar weer eens in het park boek uitlezen
Ja, vooral op Fok! natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:42 schreef remlof het volgende:
Als ik nog vakantie heb dit jaar ga ik ook veel lezen
Precies! Ik heb ooik expres geen huis met internet genomen. Gewoon boeken. Een boel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:42 schreef remlof het volgende:
Als ik nog vakantie heb dit jaar ga ik ook veel lezen
Het is de drank.quote:
Oh, dan is het goed.quote:
Ja! Mijn H&M bestelling is binnen, en ik ben nog steeds blij.quote:
Passen de schoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Mijn H&M bestelling is binnen, en ik ben nog steeds blij.![]()
Ja! Ze passen! moest wel een beetje overtuigen, maar pijn is fijn en wie mooi wil gaan enzo. Ze zijn precies zo hoerig als ik hooptequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Passen de schoenen?![]()
Die had je toch besteld?![]()
Ik krijg steeds van Otto een betalingsherinnering voor een spijkerbroek die nooit geleverd is.
En waar ik al minstens 4x achteraan heb gebeld
Haha zo hoerig als je hoopte?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Ze passen! moest wel een beetje overtuigen, maar pijn is fijn en wie mooi wil gaan enzo. Ze zijn precies zo hoerig als ik hoopte![]()
Dat is heel erg irritant zeg!En nu?
Hoi.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten jullie niet in de tuin zitten.
Hoi trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |